Період оскарження умов закупівлі - по 10-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 285 213,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 426,07 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер" Тернопільської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 02001274 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лілія Ковальчук |
| Телефон: | +380987860754 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 46023, Україна, Тернопільська область,м. Тернопіль, вул. Романа Купчинського, 8 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТЕРРАЛАБ АЙ ТІ" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Послуги з постачання програмного забезпечення лабораторної інформаційної системи для цифровізації основних процесів лабораторних підрозділів (код ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до пп. 1.1, 1.2, 1.3 п.1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати: 1.2. Довідку за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) на виконання послуг, що є повністю чи частково аналогічним за предметом закупівлі, подібний за змістом та своєю правовою природою. 1.3. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції оригінал або копію повністю виконаного договору (не менше одного), що наведений (наведені) в таблиці, складеної за Формою. 1.4. Для підтвердження виконання поданого (поданих) учасником договору (договорів) в якості аналогічних необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії актів наданих послуг та відгуку про виконання договору. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, датований не раніше 2023 р.. *Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. У наданій довідці про виконання аналогічного договору Учасник вказує та надає чотири договори - №20/03-01 від 27.03.2023; №27/02-01 від 03.032023; №24/05-01 від 01.06.2023; №18/10-01 від 23.10.2023 надає копію чотирьох договорів, чотири акти наданих послуг і три листи відгуки, а відтак він документи надані не у відповідності до вимог пп 1.4. п.1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації. Учасником не надано відгук про виконання договору № 18/10-01 від 23.10.2023 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до пп. 1.1, 1.2, 1.3 п.1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати: відгук про виконання договору № 18/10-01 від 23.10.2023. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, датований не раніше 2023 р. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.