Період оскарження умов закупівлі - по 10-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 499 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 495,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка |
| ЄДРПОУ: | 02125544 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://tnpu.edu.ua/ |
| Контактна особа: | Богоніс Наталія Михайлівна |
| Телефон: | +380352436002 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 46027, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, вул. М. Кривоноса, 2 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема шляхом завантаження іншої інформації та документів, відповідно до вимог цієї Тендерної документації та додатків до неї. Додаток 1 до Тендерної документації містить п.4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Інші документи від Учасника», у пп.4 якого зазначено: Для юридичних осіб – сканкопія протоколу зборів учасників/засновників або наказу, або будь-якого іншого розпорядчого документу про призначення керівника, сканкопія Статуту або іншого установчого документу (за наявності); якщо документи пропозиції підписуються іншою особою, ніж керівник Учасника, додатково до вищезазначених документів надається довіреність (доручення) про надання повноважень цій особі підписувати документи пропозиції та Договору. У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об'єднання. У складі Тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СТЕП" містяться: – Наказ № 598 к про продовження повноважень директора Яремчука І.П. від 17.04.2020 р. (документ «Наказ директор.pdf»). – Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (документ «Витяг ЄДР_ТОВ СТЕП.pdf»): «Керівник юридичної особи, а також відомості про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: Яремчук Ігор Петрович (згідно статуту) – керівник. – Довідка про повноваження № 05-01/24 від 11.12.2023 р. (документ «Довідка_про уповноважену особу.pdf») Разом з тим, у складі пропозиції Учасника ТОВ "СТЕП" відсутня сканкопія Статуту або іншого установчого документу (за наявності). Про наявність в Учасника ТОВ "СТЕП" статуту свідчить довідка № 03-01/24 від 11.12.2023 р. «Інформація про учасника»: п.7. «Назва установчого документа, ким і коли затверджений – Статут, затверджений зборами засновників (Протокол № 1 від 23 січня 1996 р.)». Враховуючи вищевикладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі ТОВ "СТЕП" має виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.