Період оскарження умов закупівлі - по 03-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 985 100,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 925,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "ЕКО-САН" |
| ЄДРПОУ: | 38429746 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Пирогова |
| Телефон: | +380952382018 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 64603, Україна, Харківська область,м. Лозова, вул. Правди, буд. 4 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості зі змінами). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах з особливостями, згідно предмету закупівлі Ведення баз даних абонентів Замовника за послуги з управління побутовими відходами, актуальна обробка та облік даних по кожному споживачу послуги код 72310000-1 Послуги з обробки даних за ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника»,учасника торгів КП « Житлова управляюча компанія» (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Згідно Додатку №1 р1 п 2 : Довідка, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі в довільній формі або за наведеною формою:(згідно таблиці ) В підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, договорів цивільно-правового характеру або інші документи, що підтверджують можливість залучення працівників, на кожну особу зазначену в табличці. Учасник надав довідку та копії трудових книжок працівників,але записи посади в трудових книжках різняться від таблиці,а саме № п/п 2,6,8, та відсутні документи № 4 На виправлення невідповідностей Учасник повинен надати: Виправлену інформацією щодо таблиці та підтверджуючі документи ,згідно посади працівників, щодо №п/ п 2,6,8, та відсутні документи № 4 надані копії наказів про призначення або копії інших документів, договорів цивільно-правового характеру або інші документи, що підтверджують можливість залучення працівників, на кожну особу зазначену в табличці. Відповідно до пункту 1 розділу 5 "Оцінка тендерних пропозицій" Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником прийнято рішення про надання 24 годин для виправлення невідповідностей. Учасник якому надано 24 години на виправлення, має протягом вказаного часу завантажити документи та/або обгрунтування (інформацію щодо невідповідностей) через електронну систему закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.