Закупівлю оголошено - 28-12-2023, 17:28. Дата останніх змін - 01-02-2024, 16:42

72250000-2 послуги, пов`язані із системами та підтримкою (послуги з роботизації процесів на базі програмного забезпечення Blue Prism та супроводу)

Закупівля: UA-2023-12-28-010286-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-12-2023, 17:28
по 03-01-2024, 13:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-01-2024, 13:00
по 09-01-2024, 13:00
АукціонПеріод аукціонів
Аукціон не відбувся

Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-01-2024, 13:00

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:1 300 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:13 000,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України"
ЄДРПОУ:00032112 Досьє YouControl
Контактна особа:Корженко Наталія Юріївна
Телефон:380975445007
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
03150, Україна, Київська область,Київ, 03150, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 127
0


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

72250000-2 послуги, пов`язані із системами та підтримкою (послуги з роботизації процесів на базі програмного забезпечення Blue Prism та супроводу)

4
послуга
03150 , Україна , Київська область , Київ , 03150, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 127 ,
по 31-12-2024
72250000-2
Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:28-12-2023, 17:29:27
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:28-12-2023, 17:28:21
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Дата виставлення рахунку
Опис:
Передбачено авансування. Замовник перераховує Виконавцю авансовий платіж у розмірі 25% від суми вартості відповідного етапу надання послуг з роботизації протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання рахунку на оплату, який надається Виконавцем Замовнику не пізніше ніж за 5 робочих днів до початку надання таких послуг.
Тип оплати:
Аванс
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати (%):
25
Період (днів):
5
Подія:
Надання послуг
Опис:
Остаточний розрахунок за надані Виконавцем за відповідним етапом послуги з роботизації у розмірі 75% від суми вартості таких послуг здійснюється Замовником впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі послуг з роботизації за таким відповідним етапом, на підставі такого акту. Оплата за надані Виконавцем та прийняті Замовником послуги з супроводу здійснюється Замовником за фактично отримані послуги в розмірі, що розраховується в порядку, визначеному Договором, впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі послуг з супроводу за відповідний місяць, в якому надавались такі послуги, на підставі такого акту.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати (%):
75
Період (днів):
10
Мінімальний крок аукціону:
13 000,00 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СС-ІНТЕРАКТИВ УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ АМОСОВА, будинок 12, кімната 1, 03038, Михайло Требушний
Остаточна пропозиція:
1 299 960,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
19-01-2024, 16:03

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 10-01-24, 16:40:38
24

Шановний учасник, Ви маєте дозавантажити такі документи: - технічну специфікацію складену відповідно до технічного завдання; - документи відповідно до додатку 3 Тендерної документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 11-01-24, 16:40:38
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-12-28-010286-a-b1
Номер договору:
23401/14
Дата підписання договору:
01-02-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 01-02-2024 по 31-12-2024
1 299 936,00 UAH
Ціна договору
1 083 280,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СС-ІНТЕРАКТИВ УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 299 960,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ