Період оскарження умов закупівлі - по 29-10-2023, 01:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-10-2023, 01:00
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. 7.2 Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни) 7.3 Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. 7.4 У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, такі документи повинні мати автентичний переклад на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 600 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 3 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 42352786 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Оперук Людмила |
Телефон: | 380668836940 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17 , |
5 |
Відповідно до тендерної документації КНП «ЦПМКДД» затверджено уповноважено особою від 24.10.2023року тип процедури - відкриті торги з Особливостями на закупівлю: Послуги по доробці та коригуванню медичної інформаційної системи «Медікс», 72240000-9 Послуги з аналізу та програмування систем (72243000-0 Послуги з програмування) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відсутня при поданні тендерної пропозиції інформація про підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) у вигляді листа-гарантії - згідно Додатком 3. 2. Відсутній при поданні тендерної пропозиції гарантійний лист у складі пропозиції про те, що всі завантажені файли Учасником перевірені, є цілими та не мають пошкоджень. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. 3. Відсутня при поданні тендерної пропозиції інформація учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.Відповідно до Розділу тендерної документації Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пп.1.1 2. Відповідно до Розділу тендерної документації Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пп.1.11 3. Відповідно до Розділу тендерної документації Оцінка тендерних пропозицій пп. 10 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. інформація про підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) у вигляді листа-гарантії - згідно Додатком 3. 2. гарантійний лист у складі пропозиції про те, що всі завантажені файли Учасником перевірені, є цілими та не мають пошкоджень. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. 3. учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.