Період оскарження умов закупівлі - по 03-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-10-2023, 00:00
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 625 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 38 125,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 228 750,00 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ МІСТА "ЄДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 19092648 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-socialno-analitichnij-centr-spriyannya-rozvitku-mista-dniprovskoi-miskoi-radi |
| Контактна особа: | Олена Волик |
| Телефон: | +380934647949 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, будинок 75 |
1 |
1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до п. 1 розділу 3 Тендерної документації та відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" № 851-IV в редакції від 07.11.2018 року та "Про електронні довірчі послуги" № 2155-VIII в редакції від 13.02.2020 року, а саме документи тендерної пропозиції можуть бути завантажені у формі електронних документів з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції. Учасником під час подання тендерної пропозиції було накладено удосконалений електронний підпис на електронні документи. 2. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. На вимогу тендерної документації та Закону Учасник має накласти Кваліфікований електронний підпис на завантажені електронні документи тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.