Період оскарження умов закупівлі - по 07-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-10-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 10-10-2023, 00:00
Обсяг надання послуг: послуга з технічної підтримки Microsoft Premier Support Services на 12 календарних місяців. Більш детальна інформація зазначена в Додатку 1 “Специфікація послуг” до тендерної документації. Місце надання послуг: Національний банк України, вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601. Строк надання послуг: протягом 12 календарних місяців з дати підписання договору уповноваженими особами Сторін. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками: з технічних питань – Віта Анатоліївна Бондаренко, головний інженер - програміст управління вдосконалення та супроводження інформаційних систем Департаменту інформаційних технологій, адреса: вул. Інститутська, 9, м. Київ, Україна, 01601; тел.: (044) 521-87-72; електронна адреса: [email protected]; з організаційних питань – Наталя Анатоліївна Бабієнко, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель, адреса: Київ, вул. Інститутська, 9, 01601, тел.: (044) 254-01-08; електронна адреса: [email protected].
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 898 890,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 18 000,00 UAH |
| Замовник: | Національний Банк України |
| ЄДРПОУ: | 00032106 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://bank.gov.ua |
| Контактна особа: | Леся Колесан |
| Телефон: | +380442540108, +380952813837 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, вул. Інститутська, 9 |
1 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.