Період оскарження умов закупівлі - по 01-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 23 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 115,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Літинська центральна районна лікарня" Літинської селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 01982583 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Забіяка Жанна Володимирівна |
| Телефон: | +380434720081 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 22300, Україна, Вінницька область,Літин, вул. Пирогова,17 |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відсутній лист-погодження з проектом договору про закупівлю та його умовами (складається учасником в довільній формі). 2. Відсутня довідка (складена в довільній формі) про систему оподаткування учасника (для юридичних осіб, для фізичних осіб-підприємців). 3. Відсутня довідка в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. 4.Відсутній гарантійний лист в довільній формі про те, що для безперебійної роботи установи час за який має бути підключена інтернет послуга складає 10 хв. 5. Відсутня довідка в довільній формі про наявність кваліфікованої цілодобової технічної підтримки та моніторингу, надання консультативної та технічної допомоги Замовнику по забезпеченню керування доступом до ресурсів Інтернет, маршрутизації електронної пошти, поштових служб та інтерфейсу web-mail. 6. Відсутній гарантійний лист в довільній формі про надання за зверненням Замовника кваліфікованої консультативної та технічної допомоги по налагодженню обладнання та сервісів Замовника, що забезпечують доступ до зовнішніх мережевих ресурсів. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. абзац 7 пункт 1 розділ ІІІ тендерної документації 2. абзац 1 підпункт 1 пункт 3 розділ V тендерної документації 3. абзац 5 підпункт 1 пункт 3 розділ V тендерної документації 4. абзац 1 пункт 4 Додаток 3 5. підпункт 3 пункт 4 Додаток 3 6. підпункт 5 пункт 4 Додаток 3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати лист-погодження з проектом договору про закупівлю та його умовами (складається учасником в довільній формі). 2. Надати довідку (складену в довільній формі) про систему оподаткування учасника (для юридичних осіб, для фізичних осіб-підприємців). 3. Надати довідку в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. 4. Надати гарантійний лист в довільній формі про те, що для безперебійної роботи установи час за який має бути підключена інтернет послуга складає 10 хв. 5. Надати довідку в довільній формі про наявність кваліфікованої цілодобової технічної підтримки та моніторингу, надання консультативної та технічної допомоги Замовнику по забезпеченню керування доступом до ресурсів Інтернет, маршрутизації електронної пошти, поштових служб та інтерфейсу web-mail. 6. Надати гарантійний лист в довільній формі про надання за зверненням Замовника кваліфікованої консультативної та технічної допомоги по налагодженню обладнання та сервісів Замовника, що забезпечують доступ до зовнішніх мережевих ресурсів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.