Період оскарження умов закупівлі - по 21-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-09-2023, 00:00
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 83 460 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 417 300,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Моргун Олександра Леонідівна |
| Телефон: | 380960526434 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІДДЛВЕР ЄВРОПА" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції встановлено невідповідність у таких документах: - 1.1) На виконання вимог п. 1.1 Розділу VII тендерної документації Учасником надано довідку у довільній формі про наявність в досвіду виконання/часткового виконання аналогічних договорів в якій встановлено не відповідність в частині зазначення інформації щодо стану виконання таких договорів (виконаний або частково виконаний) та кількості і функціоналу обов’язкових реалізованих функціональних блоків (модулів/розділів тощо), а саме не підтверджено реалізацію: - блоку/модулю/розділу, який необхідний для реєстрації, виплати, супроводження та управління внутрішніми та міжнародними переказами від фізичних осіб, переказами за платіжними системами та інтернет-переказами фізичних осіб; - блоку/модулю/розділу, який необхідний для ведення та налаштування тарифів за всіма видами послуг, договорів та реєстрів юридичних осіб, послуг, курсів валют та довідників, необхідних для надання послуг; - блоку/модулю/розділу звітності, який необхідний для формування аналітичних звітів та звітності НБУ; - блоку/модулю/розділу, який необхідний для забезпечення технологій електронного цифрового підпису при спробі створення або зміни документів у системі, та забезпечення технологій електронного цифрового підпису та шифрування при інформаційному обміні з контрагентами); - блоку/модулю/розділу, який необхідний для проходження ідентифікації, аутентифікації та авторизації (за допомогою Active Directory) для підтримки розмежування прав доступу до функцій та інформації на підставі узгоджених рівнів доступу (профілів). Модуль також необхідний для забезпечення безперервного ведення журналів реєстрації подій безпеки на кожному інфраструктурному рівні: операційної системи, бази даних та рівні застосувань. 1.2) на виконання вимог пункту 1.2. Розділу VII тендерної документації Учасником надано лише 1 (один) лист-відгук від АТ «Акцент-Банк», в якому встановлено відсутність інформації в частині зазначення номеру та дати аналогічного договору (зазначено лише дату початку дії договору). 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 1.1. та п.1.2. Розділу VII «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації та п.1 Розділу Х «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Оновлена довідка складена в довільній формі, про наявність в учасника досвіду виконання/часткового виконання (програмне забезпечення (далі-ПЗ)/транзакційна система знаходиться в дослідно-промисловій експлуатації) аналогічного** договору/договорів (не менше двох замовників (контрагентів)). **Під аналогічним договором слід розуміти виконаний (закінчення виконання договору повинно бути не пізніше 01.04.2023) або частково виконаний (ПЗ/транзакційна система знаходиться в дослідно-промисловій експлуатації) договір або сукупність договорів на постачання та/або розробку та/або впровадження ПЗ/транзакційної системи, не менше двох замовників (контрагентів) в Україні, що: 1) передбачає реалізацію наступних функціональних блоків (модулі/розділи тощо): • (не обов’язково) блок/модуль/розділ для юридичної особи, який передбачений для завантаження, перегляду та обробки списків згрупованих переказів від юридичних осіб; • блок/модуль/розділ, який необхідний для реєстрації, виплати, супроводження та управління внутрішніми та міжнародними переказами від фізичних осіб, переказами за платіжними системами та інтернет-переказами фізичних осіб; • (не обов’язково) блок/модуль/розділ, який необхідний для завантаження відомостей про нарахування пенсій/соціальних допомог, субсидій та пільг, розподіл цих даних та внесення цих даних до системи; • блок/модуль/розділ, який необхідний для ведення та налаштування тарифів за всіма видами послуг, договорів та реєстрів юридичних осіб, послуг, курсів валют та довідників, необхідних для надання послуг; • блок/модуль/розділ звітності, який необхідний для формування аналітичних звітів та звітності НБУ; • блок/модуль/розділ, який необхідний для забезпечення технологій електронного цифрового підпису при спробі створення або зміни документів у системі, та забезпечення технологій електронного цифрового підпису та шифрування при інформаційному обміні з контрагентами); • блок/модуль/розділ, який необхідний для проходження ідентифікації, аутентифікації та авторизації (за допомогою Active Directory) для підтримки розмежування прав доступу до функцій та інформації на підставі узгоджених рівнів доступу (профілів). Модуль також необхідний для забезпечення безперервного ведення журналів реєстрації подій безпеки на кожному інфраструктурному рівні: операційної системи, бази даних та рівні застосувань. 2) передбачає доступ до програмного забезпечення (транзакційної системи) безпосередньо через web-браузер, тобто без встановлення на клієнтському місці додаткового програмного забезпечення для доступу до ПЗ/транзакційної системи; 3) передбачає наявність публічної API-документації для можливості підключення нових учасників до ПЗ/транзакційної системи. Довідка повинна містити наступну інформацію: • найменування контрагента (замовника); • предмет договору; • номер та дата укладення договору; • контактних осіб замовника (прізвище, ім’я та контактний телефон); • кількість та функціонал реалізованих функціональних блоків (модулів/розділів тощо); • стан виконання договору (виконаний або частково виконаний); • інформацію про наявність доступу до програмного забезпечення/транзакційної системи безпосередньо через web-браузер; • інформацію про наявність публічної API-документації для можливості підключення нових учасників до ПЗ/транзакційної системи. 3.2) На підтвердження виконання/часткового виконання аналогічних договорів учасник надає листи-відгуки від Замовників, зазначених у довідці згідно з п.1.1 Розділу VII тендерної документації, (не менше двох) щодо підтвердження виконання/ часткового виконання аналогічних договорів якісно, своєчасно та в повному обсязі (допускається часткове виконання, тобто ПЗ/транзакційна система знаходиться в дослідно-промисловій експлуатації). Листи–відгуки мають містити посилання на номер та дату аналогічних договорів, зазначених в довідці згідно з п.1.1 Розділу VII тендерної документації. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.