Період оскарження умов закупівлі - по 13-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-09-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 16-09-2023, 00:00
Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, вказана у тендерній документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 623 705,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 26 237,05 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 00100227 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://ua.energy/ |
| Контактна особа: | Касаткін Євгеній Євгенійович |
| Телефон: | 380442383457 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
0 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пп. 1 та пп 2 п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації учасник має надати: -тендерну пропозицію, за формою, наведеною в Додатку 1 до тендерної документації. В графі «Ціна» зазначається вартість предмету закупівлі (ціна пропозиції без урахування ПДВ). Якщо учасник закупівлі є платником ПДВ, у такому випадку, в графі «Ціна» додатково зазначається ціна його пропозиції з урахуванням ПДВ. -розрахунок вартості послуг/предмета закупівлі, за формою наведеною в Додатку 1 тендерної документації, із зазначенням ціни за одиницю послуги/предмета закупівлі в гривнях без ПДВ, та загальної вартості тендерної пропозиції в гривнях без ПДВ та з урахуванням ПДВ. Додатково (по можливості), учасник завантажує Розрахунок вартості послуг/предмету закупівлі у вигляді таблиць сумісних з ПЗ Microsoft Excel у форматі .xlsx або .xls. Однак, у наданій формі тендерної пропозиції та розрахунку вартості послуг/предмета закупівлі Учасник не вказав примітку до графи «Ціна пропозиції» та не вказав примітки до таблиць № 1-3, як це зазначено в Додатку 1 до тендерної пропозиції. 2. Відповідно до підпункту 1.2. розділу І Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати документ(и), підтверджуючий(і) повне або часткове виконання договору аналогічного за предметом закупівлі, наданого згідно пп. 1.1. цього Додатку, а саме: лист-відгук* чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший фінансовий документ). Згідно вимог тендерної документації до вказаного документу має бути надана копія документа, яка містить власноручні підписи уповноважених сторін договору (у сканованому вигляді в форматі PDF) або оригінал електронного документа з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Постанови КМУ від 17.03.2022 № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» На виконання даної вимоги Учасником надано копію актів здачі-приймання робіт (надання послуг), на яких відсутні власноручні підписи уповноважених сторін договору. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: Підпункт 1 та підпункт 2 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації. Підпункт 1.2. пункту 1 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.Учасник повинен надати: -тендерну пропозицію, за формою, наведеною в Додатку 1 до тендерної документації. В графі «Ціна» зазначається вартість предмету закупівлі (ціна пропозиції без урахування ПДВ). Якщо учасник закупівлі є платником ПДВ, у такому випадку, в графі «Ціна» додатково зазначається ціна його пропозиції з урахуванням ПДВ. -розрахунок вартості послуг/предмета закупівлі, за формою наведеною в Додатку 1 тендерної документації, із зазначенням ціни за одиницю послуги/предмета закупівлі в гривнях без ПДВ, та загальної вартості тендерної пропозиції в гривнях без ПДВ та з урахуванням ПДВ. Додатково (по можливості), учасник завантажує Розрахунок вартості послуг/предмету закупівлі у вигляді таблиць сумісних з ПЗ Microsoft Excel у форматі .xlsx або .xls. 2. Учасник повинен надати документ(и), підтверджуючий(і) повне або часткове виконання договору аналогічного за предметом закупівлі, наданого згідно пп. 1.1. Додатку 2 до тендерної документації, а саме: лист-відгук* чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший фінансовий документ). * Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (за наявності) підприємства, організації (контрагента учасника) за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного договору/переліку наданих послуг, та по можливості: номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.