Період оскарження умов закупівлі - по 02-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-09-2023, 00:00
Кількість: 1 послуга з постачання 1 примірника ліцензії, згідно до Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації).
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 498 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 490,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Центральний державний історичний архів України, м. Львів |
| ЄДРПОУ: | 05496425 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Свідницький Назарій Іванович |
| Телефон: | +380977775237 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область,Львів, пл. Соборна, 3-а |
0 |
1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - згідно пп.3 ч.3 розділу 3 тендерної документації: Відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІВНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" підтверджено пропозицію шляхом підписання удосконалений електронним підписом на незахищеному носії, що є порушенням вимоги. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - підтвердити подану пропозицію шляхом підписання пропозиції КЕП – кваліфікований електронний підпис на захищеному носії. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.