Період оскарження умов закупівлі - по 02-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-09-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 112 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 560,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №1" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 42788614 Досьє YouControl |
Сайт: | https://cml1.zt.ua |
Контактна особа: | Ольга Бичковська |
Телефон: | +380412438665 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10002, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, буд. 70 |
0 |
Доброго дня. Вивчивши уважно Вашу тендерну пропозицію, було виявлено, що відповідно до п. 1.3. Додатку 3 до документації було надано аналогічний договір за 2023 рік, просимо надати пояснення, щодо надання аналогічного договору за 2023 рік, оскільки ці документи можуть бути прийняті до уваги за умови "якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника". Просимо завантажити вищевказані документи на протязі 24 годин з моменту розміщення даного повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.