Період оскарження умов закупівлі - по 07-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-06-2023, 00:00
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації, яка додається до закупівлі.
ID закупівлі: 3da60bd112dc453085c4ec6c7e777f24
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 149 205,00 UAH(без ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 746,03 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Філія "ЦТС" Ліски" ПАТ "Укрзалізниця" |
| ЄДРПОУ: | 40081373 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.liski.ua/ |
| Контактна особа: | Площенюк Олена Володимірівна |
| Телефон: | 380444653513 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 02092, Україна, Київська область,Київ, вул.Довбуша, 22 |
1 |
1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах які виявлені під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «НВФ «ВОЛЗ». Тендерною документацією по закупівлі п.1.1. до Додатку № 2 передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку та виконання не менше двох аналогічних господарських договорів (з зазначенням замовника-клієнта та фінансових показників) (повинно містити підпис та печатку Учасника). Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного), укладених Учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують надання послуг на протязі останніх трьох років, а саме копії податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість, акти виконаних робіт для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цим договором, завірені печаткою Учасника (за наявності) на загальну суму не менше третини від вартості предмету закупівлі. Учасником ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» надано Довідка про наявність досвіду від 09.06.2023 вих. № 1060 в якій не зазначено фінансові показники по зазначених договорах. Крім того, Учасником надано копії зазначених у довідці договорів та акти здачі-прийняття робіт (надання послуг) до цих договорів. Згідно Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, Учасник є платником ПДВ, в такому випадку він повинен був надати копії податкових накладних до копії (не менше одного) з наданих та зазначених у довідці договорів. Тендерною документацією п.1.3. до Додатку № 6 передбачено надання Учасником копії Атестату відповідності інформаційно-телекомунікаційної системи захищеного вузла інтернет-доступу Учасника з Додатком (Експертний висновок), який є невід’ємною частиною (повинно містити підпис та печатку Учасника). Учасником надано копію Атестату відповідності інформаційно-телекомунікаційної системи захищеного вузла інтернет-доступу без Додатку (Експертний висновок) ТОВ «ТОРГОВІ СИСТЕМИ» та копію договору про співпрацю з ним. В той же час, Учасником надано Довідка б/н від 09.06.2023 вих. № 1059 в якій він інформує Замовника про те, що послуги (ДК 021:2015 зазначено не вірно) буде виконувати власними силами, без залучення субпідрядників. Просимо Учасника визначитися, яким саме чином він планує надавати послуги. Звертаємо увагу, що тендерною документацією по закупівлі, а саме: п. 1.2., 1,3., 1.5., 1.6., 1.7. до Додатку № 6 передбачено надання копій документів, які повинні містити підпис та печатку Учасника: - Витяг з реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг; - Атестату відповідності інформаційно-телекомунікаційної системи захищеного вузла інтернет-доступу; - погоджений проект на прокладання волоконно-оптичного кабелю до будівель за адресами, надано ЦТП-3 № 64 від 16.04.2009 та ЦТП-2 № 727 від 20.04.2010; - акт опосвідчення волоконно-оптичного кабелю, надано акти № 287 та 86 на прокладку кабелю; - Технічних умов на прокладання волоконно-оптичного кабелю, надано Технічні умови від 06.04.09 вих. № 04-7/1611 на № 89 від 04.02.09р. та від 01.04.2010 вих. № 04-7/1837 на № 229 від 04.03.10 від УКРТЕЛЕКОМ. Учасником надані копії зазначених документів, які не містять підпис та печатку Учасника. Для усунення виявлених невідповідностей, Учасник ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» повинен протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення усунути виявлені під час розгляду його тендерної пропозиції невідповідності в інформації та/або документах.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.