Період оскарження умов закупівлі - по 14-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-03-2023, 00:00
Відповідно до п. 35. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Значення розміру мінімального кроку пониження ціни занесено у зв`язку з технічними особливостями майданчика. Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
ID закупівлі: c3f8eb29ef4948c6ad49344123be28f1
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 23 688,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області |
| ЄДРПОУ: | 21084076 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Бугайко |
| Телефон: | +380362633342 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,місто Рівне, вулиця Борисенка Олександра, будинок 7 |
0 |
1.1 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Пунктом 1 Розділу III. Тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається, зокрема, із документами, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі (юридичної особи): для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників (чи іншого органу), статут учасника (положення, установчий договір або інший документ, який його замінює) із змінами (у разі їх наявності). Для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника наявна довіреність про повноваження провідного експерта з розвитку території ПрАТ “ВФ Україна”, але відсутній наказ про призначення та/або протокол зборів засновників (чи іншого органу) щодо генерального директора ПрАТ “ВФ Україна”. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити в електронну систему закупівель наказ про призначення та/або протокол зборів засновників (чи іншого органу) щодо генерального директора ПрАТ “ВФ Україна”. 2.1 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Пунктом 1 Розділу III. тендерної документації від учасників вимагався лист-згода з проєктом договору, викладеним у Додатку № 2 до тендерної документації, складений у довільній формі. 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції ПрАТ “ВФ Україна” наявний лист-згода з проєктом договору, викладеним у Додатку 4 до тендерної документації. Тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи № 15 від 09.03.2023, не містить додатку 4. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити в електронну систему закупівель лист-згоду з проєктом договору, викладеним у Додатку №2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.