Період оскарження умов закупівлі - по 15-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-02-2023, 00:00
Звертаємо вашу увагу на те, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями Замовником за технічних причин зазначається крок пониження ціни під час електронного аукціону у межах 0,5 відсотка проте відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року за номером 1178 (в т.ч. із змінами від 30 грудня 2022 року за номером 1495).
ID закупівлі: 8a08fea1d249400fa9a3d61acc283a98
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 6 009 327,39 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
ЄДРПОУ: | 39606435 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Смарусь Юрій Олександрович |
Телефон: | 380687299055, 380445174827 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 02002, Україна, Київська область,Київ, вул. Челябінська, буд.9-Г |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Комплекс послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем по даній закупівлі включає в себе: - виконання процесу приймання інформації об'єднаною диспетчерською службою про аварійні ситуації в ліфтах, системі опалення і гарячого водопостачання, каналізації, системі холодного водопостачання, системі газопостачання, системі електропостачання та неполадок інженерного обладнання, які визначені наказом № 76 від 17.05.2005 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» та інші питання щодо утримання жилих будинків та прибудинкових територій за допомогою телефонії, системою обміну миттєвими повідомленнями та бездротових модулів GSM зв'язку або іншими засобами зв’язку від споживачів - мешканців будинків згідно переліку зазначеного в Додатку№1, цілодобово та відображати дану інформацію в електронному журналі звернень відповідної комп’ютерної програми. - забезпечення захищеності обміну даними між мешканцями будинків та об'єднаною диспетчерською службою при передачі заявок через телефонії, систему обміну миттєвих повідомлень, бездротові модулі GSM зв'язку або інші засоби зв’язку. - фіксація заявок Споживачів Виконавцем в модулі «Заявок», а також внесення звернень отриманих від аварійних служб Замовника до модулю «Дислокація» відповідної комп`ютерної програми. - обробка та передавання прийнятих заявок Споживачів щодо усунення несправностей і пошкоджень будинкового обладнання аварійній службі Замовника, а також Службам оперативного реагування; - інформування за зверненням Споживачів про стан виконання заявок через телефонії або іншими засобами зв’язку про існуючі у їх будинках поточні несправності і пошкодження та строки їх усунення; - надання Замовнику доступу до статистичної інформації щодо заявок Споживачів, несправностей та аварій, строки їх усунення та інших необхідних Замовнику даних, що були зафіксовані Виконавцем в процесі виконання даного Договору; - забезпечення Замовника доступом до формування аналітичних звітів з ефективності роботи підпорядкованих та підрядних організацій. - забезпечення Замовника інформацією про планові й аварійні відключення зовнішніх систем центрального опалення, гарячого та холодного водопостачання, у будинках комунальної власності Дніпровського району міста Києва. У комплексі послуг, який передбачений за оголошеною процедурою закупівлі :UA-2023-02-10-004674-a відсутні послуги та зобов’язання Виконавця відносно: Організації функціонування системи управління ОДС - пристроїв модуляції аналогових сигналів для систем «Еталон-1», «Еталон-2», «Комфорт» та «Промінь», які дозволяють працювати зі стійкою ОДС віддалено за допомогою Ethernet. Дані послуги є важливими для забезпечення надання послуг, тим паче під час воєнного стану на території України, так як це в першу черга запорука безпеки життя мешканців Дніпровського району міста Києва. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
28-02-2023, 00:03
Період оскарження:
з 17-02-2023, 13:41 по 28-02-2023, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Комплекс послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем по даній закупівлі включає в себе: - виконання процесу приймання інформації об'єднаною диспетчерською службою про аварійні ситуації в ліфтах, системі опалення і гарячого водопостачання, каналізації, системі холодного водопостачання, системі газопостачання, системі електропостачання та неполадок інженерного обладнання, які визначені наказом № 76 від 17.05.2005 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» та інші питання щодо утримання жилих будинків та прибудинкових територій за допомогою телефонії, системою обміну миттєвими повідомленнями та бездротових модулів GSM зв'язку або іншими засобами зв’язку від споживачів - мешканців будинків згідно переліку зазначеного в Додатку№1, цілодобово та відображати дану інформацію в електронному журналі звернень відповідної комп’ютерної програми. - забезпечення захищеності обміну даними між мешканцями будинків та об'єднаною диспетчерською службою при передачі заявок через телефонії, систему обміну миттєвих повідомлень, бездротові модулі GSM зв'язку або інші засоби зв’язку. - фіксація заявок Споживачів Виконавцем в модулі «Заявок», а також внесення звернень отриманих від аварійних служб Замовника до модулю «Дислокація» відповідної комп`ютерної програми. - обробка та передавання прийнятих заявок Споживачів щодо усунення несправностей і пошкоджень будинкового обладнання аварійній службі Замовника, а також Службам оперативного реагування; - інформування за зверненням Споживачів про стан виконання заявок через телефонії або іншими засобами зв’язку про існуючі у їх будинках поточні несправності і пошкодження та строки їх усунення; - надання Замовнику доступу до статистичної інформації щодо заявок Споживачів, несправностей та аварій, строки їх усунення та інших необхідних Замовнику даних, що були зафіксовані Виконавцем в процесі виконання даного Договору; - забезпечення Замовника доступом до формування аналітичних звітів з ефективності роботи підпорядкованих та підрядних організацій. - забезпечення Замовника інформацією про планові й аварійні відключення зовнішніх систем центрального опалення, гарячого та холодного водопостачання, у будинках комунальної власності Дніпровського району міста Києва. У комплексі послуг, який передбачений за оголошеною процедурою закупівлі :UA-2023-02-10-004674-a відсутні послуги та зобов’язання Виконавця відносно: Організації функціонування системи управління ОДС - пристроїв модуляції аналогових сигналів для систем «Еталон-1», «Еталон-2», «Комфорт» та «Промінь», які дозволяють працювати зі стійкою ОДС віддалено за допомогою Ethernet. Дані послуги є важливими для забезпечення надання послуг, тим паче під час воєнного стану на території України, так як це в першу черга запорука безпеки життя мешканців Дніпровського району міста Києва. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
17-02-2023, 13:35
Документи: