Закупівлю оголошено - 10-02-2023, 11:40. Дата останніх змін - 28-02-2023, 00:03

ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем)

Закупівля:UA-2023-02-10-004674-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-02-10-002105-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-02-2023, 11:40
по 15-02-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-02-2023, 11:40
по 18-02-2023, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Не буде проводитись

Період оскарження умов закупівлі - по 15-02-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-02-2023, 00:00

Звертаємо вашу увагу на те, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями Замовником за технічних причин зазначається крок пониження ціни під час електронного аукціону у межах 0,5 відсотка проте відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року за номером 1178 (в т.ч. із змінами від 30 грудня 2022 року за номером 1495).

ID закупівлі: 8a08fea1d249400fa9a3d61acc283a98

Відкриті торги з особливостями
Статус:Торги відмінено
Бюджет:6 009 327,39 UAH (з ПДВ)
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
ЄДРПОУ:39606435 Досьє YouControl
Контактна особа:Смарусь Юрій Олександрович
Телефон:380687299055, 380445174827
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
02002, Україна, Київська область,Київ, вул. Челябінська, буд.9-Г
3


Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 10-02-2023, 11:40:06
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 10-02-2023, 11:40:06
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 10-02-2023, 11:40:06
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 10-02-2023, 11:40:06
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 10-02-2023, 11:40:06
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 10-02-2023, 11:40:06
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 10-02-2023, 11:40:06
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 10-02-2023, 11:40:06
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 10-02-2023, 11:40:06
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 10-02-2023, 11:40:06
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 10-02-2023, 11:40:06
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 10-02-2023, 11:40:06
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Примітки до закупівлі
Вид предмету закупівлі:
Послуги
+-
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:10-02-2023, 11:41:00
Експортовано:10-02-2023, 11:38:20
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:10-02-2023, 11:39:33
+ -
Активний
ДК 021:2015: 72310000-1 Послуг ...
6 009 327,39 UAH (з ПДВ)
Активний
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
120
Назва окремої частини предмета закупівлі (лота):
ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем)
Ідентифікатор (лота):
4643f5462d4246d0a1de20216386b501
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем)

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
72310000-1
Послуги з обробки даних


Інформація про скасування закупівлі

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

Комплекс послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем по даній закупівлі включає в себе: - виконання процесу приймання інформації об'єднаною диспетчерською службою про аварійні ситуації в ліфтах, системі опалення і гарячого водопостачання, каналізації, системі холодного водопостачання, системі газопостачання, системі електропостачання та неполадок інженерного обладнання, які визначені наказом № 76 від 17.05.2005 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» та інші питання щодо утримання жилих будинків та прибудинкових територій за допомогою телефонії, системою обміну миттєвими повідомленнями та бездротових модулів GSM зв'язку або іншими засобами зв’язку від споживачів - мешканців будинків згідно переліку зазначеного в Додатку№1, цілодобово та відображати дану інформацію в електронному журналі звернень відповідної комп’ютерної програми. - забезпечення захищеності обміну даними між мешканцями будинків та об'єднаною диспетчерською службою при передачі заявок через телефонії, систему обміну миттєвих повідомлень, бездротові модулі GSM зв'язку або інші засоби зв’язку. - фіксація заявок Споживачів Виконавцем в модулі «Заявок», а також внесення звернень отриманих від аварійних служб Замовника до модулю «Дислокація» відповідної комп`ютерної програми. - обробка та передавання прийнятих заявок Споживачів щодо усунення несправностей і пошкоджень будинкового обладнання аварійній службі Замовника, а також Службам оперативного реагування; - інформування за зверненням Споживачів про стан виконання заявок через телефонії або іншими засобами зв’язку про існуючі у їх будинках поточні несправності і пошкодження та строки їх усунення; - надання Замовнику доступу до статистичної інформації щодо заявок Споживачів, несправностей та аварій, строки їх усунення та інших необхідних Замовнику даних, що були зафіксовані Виконавцем в процесі виконання даного Договору; - забезпечення Замовника доступом до формування аналітичних звітів з ефективності роботи підпорядкованих та підрядних організацій. - забезпечення Замовника інформацією про планові й аварійні відключення зовнішніх систем центрального опалення, гарячого та холодного водопостачання, у будинках комунальної власності Дніпровського району міста Києва. У комплексі послуг, який передбачений за оголошеною процедурою закупівлі :UA-2023-02-10-004674-a відсутні послуги та зобов’язання Виконавця відносно: Організації функціонування системи управління ОДС - пристроїв модуляції аналогових сигналів для систем «Еталон-1», «Еталон-2», «Комфорт» та «Промінь», які дозволяють працювати зі стійкою ОДС віддалено за допомогою Ethernet. Дані послуги є важливими для забезпечення надання послуг, тим паче під час воєнного стану на території України, так як це в першу черга запорука безпеки життя мешканців Дніпровського району міста Києва. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

28-02-2023, 00:03

Період оскарження:

з 17-02-2023, 13:41 по 28-02-2023, 00:00

Документи:

Статус:

Невдале скасування

Опис скасування закупівлі/лоту:

Комплекс послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем по даній закупівлі включає в себе: - виконання процесу приймання інформації об'єднаною диспетчерською службою про аварійні ситуації в ліфтах, системі опалення і гарячого водопостачання, каналізації, системі холодного водопостачання, системі газопостачання, системі електропостачання та неполадок інженерного обладнання, які визначені наказом № 76 від 17.05.2005 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» та інші питання щодо утримання жилих будинків та прибудинкових територій за допомогою телефонії, системою обміну миттєвими повідомленнями та бездротових модулів GSM зв'язку або іншими засобами зв’язку від споживачів - мешканців будинків згідно переліку зазначеного в Додатку№1, цілодобово та відображати дану інформацію в електронному журналі звернень відповідної комп’ютерної програми. - забезпечення захищеності обміну даними між мешканцями будинків та об'єднаною диспетчерською службою при передачі заявок через телефонії, систему обміну миттєвих повідомлень, бездротові модулі GSM зв'язку або інші засоби зв’язку. - фіксація заявок Споживачів Виконавцем в модулі «Заявок», а також внесення звернень отриманих від аварійних служб Замовника до модулю «Дислокація» відповідної комп`ютерної програми. - обробка та передавання прийнятих заявок Споживачів щодо усунення несправностей і пошкоджень будинкового обладнання аварійній службі Замовника, а також Службам оперативного реагування; - інформування за зверненням Споживачів про стан виконання заявок через телефонії або іншими засобами зв’язку про існуючі у їх будинках поточні несправності і пошкодження та строки їх усунення; - надання Замовнику доступу до статистичної інформації щодо заявок Споживачів, несправностей та аварій, строки їх усунення та інших необхідних Замовнику даних, що були зафіксовані Виконавцем в процесі виконання даного Договору; - забезпечення Замовника доступом до формування аналітичних звітів з ефективності роботи підпорядкованих та підрядних організацій. - забезпечення Замовника інформацією про планові й аварійні відключення зовнішніх систем центрального опалення, гарячого та холодного водопостачання, у будинках комунальної власності Дніпровського району міста Києва. У комплексі послуг, який передбачений за оголошеною процедурою закупівлі :UA-2023-02-10-004674-a відсутні послуги та зобов’язання Виконавця відносно: Організації функціонування системи управління ОДС - пристроїв модуляції аналогових сигналів для систем «Еталон-1», «Еталон-2», «Комфорт» та «Промінь», які дозволяють працювати зі стійкою ОДС віддалено за допомогою Ethernet. Дані послуги є важливими для забезпечення надання послуг, тим паче під час воєнного стану на території України, так як це в першу черга запорука безпеки життя мешканців Дніпровського району міста Києва. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

17-02-2023, 13:35

Документи:

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ