Період оскарження умов закупівлі - по 31-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-01-2023, 00:00
ID закупівлі: daa47c67ea814ef4a81832a9e107b5e7
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 234 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | СВКП "Київводфонд" |
ЄДРПОУ: | 37292855 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ковалько Вікторія Валеріївна |
Телефон: | +380443338140 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04080, Україна, м. Київ,Подільський район, вул. Дмитрівська, 16-Б |
1 |
Пунктами 5, 5.1. та 5.2. додатка 3 тендерної документації замовника вимагалось від учасника надання: «5. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має досвід виконання аналогічного договору: 5.1 Довідка, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку та виконання аналогічного господарського договору у довільній формі або відповідно до наведеної нижче форми. № п/п Найменування послуг Термін надання послуг: рік Замовник, поштова адреса, № тел. 5.2. Копія(ї) аналогічного(их) договору*(договорів) в повному обсязі та докази його(їх) виконання у повному обсязі (акти наданих послуг тощо). *Аналогічним договором є договір, укладений Учасником із суб΄єктом господарювання за аналогічним предметом закупівлі - послуги технічного обслуговування комп’ютерів та/або надання послуг з обслуговування комп’ютерної техніки.» В результаті розгляду тендерної пропозиції відкритих торгів з особливостями ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛВЕРІ" (Код ЄДРПОУ: 40605911) щодо закупівлі з кодом національного класифікатора України ДК 021-2015: 72610000-9 Послуги з комп'ютерної підтримки (ІТ-послуги) з ідентифікатором № UA-2023-01-26-005590-a у розмірі 223`200.00 грн, встановлено надання у складі тендерної пропозиції наступних документів: - Сканкопію договору про надання послуг №153 від 03.07.2019 року з предметом: «послуги з консультування та технічної підтримки інформаційно-телекомунікаційної системи Маріупольської міської ради» на суму 190755,00 грн, що не відповідає визначенню аналогічного договору, що наведено в додатку 3 тендерної документації замовника. - Сканкопію договору ОД/2018/12/27/23 від 27.12.2018 року з предметом закупівлі: «послуги з технічного супроводу програмно-апаратної продукції CISCO для забезпечення функціонування системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів» на суму 389546,04 грн., що не відповідає визначенню аналогічного договору, що наведено в додатку 3 тендерної документації замовника. Таким чином, учасник не підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Просимо надати наступні документи: «5. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має досвід виконання аналогічного договору: 5.1 Довідка, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку та виконання аналогічного господарського договору у довільній формі або відповідно до наведеної нижче форми. № п/п Найменування послуг Термін надання послуг: рік Замовник, поштова адреса, № тел. 5.2. Копія(ї) аналогічного(их) договору*(договорів) в повному обсязі та докази його(їх) виконання у повному обсязі (акти наданих послуг тощо). *Аналогічним договором є договір, укладений Учасником із суб΄єктом господарювання за аналогічним предметом закупівлі - послуги технічного обслуговування комп’ютерів та/або надання послуг з обслуговування комп’ютерної техніки.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до інформації, отриманої від начальника відділу кадрів Кулик Т.О. відпала необхідність у закупівлі послуг на 2023 рік з кодом національного класифікатора України ДК 021:2015: 72610000-9 Послуги з комп'ютерної підтримки (ІТ-послуги)
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
19-02-2023, 00:04
Період оскарження:
з 08-02-2023, 10:04 по 19-02-2023, 00:00
Документи: