Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-01-2020, 17:10
Програмне супроводження комплексної автоматизованої системи бухгалтерського обліку для бюджетних організацій для 6 користувачів (робочих місць)*: - Бухгалтерський облік – банківські та касові операції, взаєморозрахунки з клієнтами і співробітниками, гнучка система формування журналів-ордерів і головної книги, облік зобов’язань (юридичні і фінансові зобов’язання та платіжні доручення), звітність згідно з вимогами Мінфіна та державного казначейства (форми 2,4,7, картки касових і фактичних витрат, форми звітності 2ДС-5ДС, картки готівкових операцій, капітальних видатків, доходів по спецрахункам та ін.). - Фінансовий облік – плани асигнувань по бюджету і спецрахунку для головної організації та зовнішніх підрозділів, відомості розподілення та кредитування, побудова тимчасових та постійних кошторисів, побудова фінансових документів в друкованому вигляді та на електронних носіях, побудова звітності по асигнуваннях – реєстри фінансування, зведені та детальні довідки по фінансуванню, бюджету і спецрухунку. - Реалізація бюджетної та фінансової звітності. - Розрахунок заробітної плати - всі операції по нарахуванню зарплати автоматизовані, в тому числі, розрахунки надбавок різної складності, ведення та зміни окладів згідно тарифної сітки, розрахунок відпускних з урахуванням коефіцієнта індексації, розрахунок фіксованої та поточної індексації, розрахунок за вислугу років з автоматичним розрахунком стажу, ведення як індивідуальних так і групових табелів за бажанням замовника, формування всіх необхідних регламентних звітів (форма 1ДФ, звіт в пенсійний фонд по ЄСВ) та звітів для внутрішнього користування – зведення нарахувань та відрахувань в фонди, зведення за тарифними розрядами, зведення за категоріями працюючих робітників, різноманітні списки, довідки, звіти за лікарняними та відпустками і т.д. - Облік матеріалів, необоротних активів, паливно-мастильних матеріалів, запасів - ведення прибутково-видаткових документів на складах по матеріально-відповідальним особам, облік активів відповідно до регламентної облікової політики, періодичне нарахування зносу, інвентаризація активів та запасів з побудовою всієї періодичної звітності та інвентаризації, порівняльні відомості та протоколи інвентаризації, забезпечення користувача можливістю отримання оперативної інформації за залишками матеріальних цінностей в різних аспектах. - Облік кадрів є невід’ємною частиною підсистеми нарахування заробітної плати та виконує наступні функції – формування кадрових наказів та наказів, специфічних для установи, за заздалегідь підготовленими користувачами шаблонами, ведення приватної картки співробітника, автоматичне та ручне ведення табелю обліку робочого часу, автоматична генерація зарплатних документів на основі кадрових наказів, генерація кадрових звітів у різноманітних розрізах. - Автоматизація обліку руху готівки у пунктах надання платних послуг шляхом створення автоматизованого робочого місця касира та підключення касового апарату до єдиної бази даних. - Автоматизація обліку ПДВ та реалізація гнучкого обміну даними між базою даних та системою МЕДОК. - Реалізація функціональних ділянок, специфічних для форми діяльності Замовника. - Всі функціональні ділянки інтегровані в єдину базу даних, реалізовані на єдиних принципах і забезпечують отримання головної книги та комплекса регламентної звітності. - Комплексна автоматизована системи бухгалтерського обліку для бюджетних організацій являється власністю музею, як нематеріальний актив та розробкою ТОВ “НВФ “ГІС”. Можливі специфічні доопрацювання з урахуванням вимог Замовника. Ці доопрацювання виконуються у рамках єдиної стратегії і не порушують цілісності бази даних. - Учасник оперативно реагує на зміни в законодавстві та забезпечує своєчасну реалізацію змін у формах звітності та обліковій політиці. - Замовник забезпечує постійний зв’язок з представником Учасника для оперативних консультацій та доопрацювань. - Консультації Замовника та програмне супроводження системи здійснюється як через віддалений доступ, так і безпосередньо на ділянці Замовника. - Строк надання Послуги: 2020 рік. *Відповідно до листа Департамента інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №075-304 від 27.01.2020 року щодо погодження закупівель у сфері ІТ на 2020 рік.
ID закупівлі: 20db5c8049c04f2e91ef5473ada0bb01
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 58 800,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 294,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний музей мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків |
| ЄДРПОУ: | 02224301 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.khanenkomuseum.kiev.ua/ |
| Контактна особа: | Листрова Тетяна Володимирівна |
| Телефон: | 380442343576 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01004, Україна, Київська область,Київ, вул. Терещенківська, 15-17 |
4 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.