Закупівлю оголошено - 27-01-2020, 17:07. Дата останніх змін - 14-02-2020, 15:00

Програмне супроводження комплексної автоматизованої системи бухгалтерського обліку для бюджетних організацій.

Закупівля:UA-2020-01-27-004417-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2020-01-14-009362-c
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-01-2020, 17:07
по 30-01-2020, 17:10
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 30-01-2020, 17:10
по 03-02-2020, 17:10
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 04-02-2020, 12:54
по 04-02-2020, 13:21

Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-01-2020, 17:10

Програмне супроводження комплексної автоматизованої системи бухгалтерського обліку для бюджетних організацій для 6 користувачів (робочих місць)*: - Бухгалтерський облік – банківські та касові операції, взаєморозрахунки з клієнтами і співробітниками, гнучка система формування журналів-ордерів і головної книги, облік зобов’язань (юридичні і фінансові зобов’язання та платіжні доручення), звітність згідно з вимогами Мінфіна та державного казначейства (форми 2,4,7, картки касових і фактичних витрат, форми звітності 2ДС-5ДС, картки готівкових операцій, капітальних видатків, доходів по спецрахункам та ін.). - Фінансовий облік – плани асигнувань по бюджету і спецрахунку для головної організації та зовнішніх підрозділів, відомості розподілення та кредитування, побудова тимчасових та постійних кошторисів, побудова фінансових документів в друкованому вигляді та на електронних носіях, побудова звітності по асигнуваннях – реєстри фінансування, зведені та детальні довідки по фінансуванню, бюджету і спецрухунку. - Реалізація бюджетної та фінансової звітності. - Розрахунок заробітної плати - всі операції по нарахуванню зарплати автоматизовані, в тому числі, розрахунки надбавок різної складності, ведення та зміни окладів згідно тарифної сітки, розрахунок відпускних з урахуванням коефіцієнта індексації, розрахунок фіксованої та поточної індексації, розрахунок за вислугу років з автоматичним розрахунком стажу, ведення як індивідуальних так і групових табелів за бажанням замовника, формування всіх необхідних регламентних звітів (форма 1ДФ, звіт в пенсійний фонд по ЄСВ) та звітів для внутрішнього користування – зведення нарахувань та відрахувань в фонди, зведення за тарифними розрядами, зведення за категоріями працюючих робітників, різноманітні списки, довідки, звіти за лікарняними та відпустками і т.д. - Облік матеріалів, необоротних активів, паливно-мастильних матеріалів, запасів - ведення прибутково-видаткових документів на складах по матеріально-відповідальним особам, облік активів відповідно до регламентної облікової політики, періодичне нарахування зносу, інвентаризація активів та запасів з побудовою всієї періодичної звітності та інвентаризації, порівняльні відомості та протоколи інвентаризації, забезпечення користувача можливістю отримання оперативної інформації за залишками матеріальних цінностей в різних аспектах. - Облік кадрів є невід’ємною частиною підсистеми нарахування заробітної плати та виконує наступні функції – формування кадрових наказів та наказів, специфічних для установи, за заздалегідь підготовленими користувачами шаблонами, ведення приватної картки співробітника, автоматичне та ручне ведення табелю обліку робочого часу, автоматична генерація зарплатних документів на основі кадрових наказів, генерація кадрових звітів у різноманітних розрізах. - Автоматизація обліку руху готівки у пунктах надання платних послуг шляхом створення автоматизованого робочого місця касира та підключення касового апарату до єдиної бази даних. - Автоматизація обліку ПДВ та реалізація гнучкого обміну даними між базою даних та системою МЕДОК. - Реалізація функціональних ділянок, специфічних для форми діяльності Замовника. - Всі функціональні ділянки інтегровані в єдину базу даних, реалізовані на єдиних принципах і забезпечують отримання головної книги та комплекса регламентної звітності. - Комплексна автоматизована системи бухгалтерського обліку для бюджетних організацій являється власністю музею, як нематеріальний актив та розробкою ТОВ “НВФ “ГІС”. Можливі специфічні доопрацювання з урахуванням вимог Замовника. Ці доопрацювання виконуються у рамках єдиної стратегії і не порушують цілісності бази даних. - Учасник оперативно реагує на зміни в законодавстві та забезпечує своєчасну реалізацію змін у формах звітності та обліковій політиці. - Замовник забезпечує постійний зв’язок з представником Учасника для оперативних консультацій та доопрацювань. - Консультації Замовника та програмне супроводження системи здійснюється як через віддалений доступ, так і безпосередньо на ділянці Замовника. - Строк надання Послуги: 2020 рік. *Відповідно до листа Департамента інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №075-304 від 27.01.2020 року щодо погодження закупівель у сфері ІТ на 2020 рік.

ID закупівлі: 20db5c8049c04f2e91ef5473ada0bb01

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:58 800,00 UAH (з ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:294,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Національний музей мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків
ЄДРПОУ:02224301 Досьє YouControl
Сайт:http://www.khanenkomuseum.kiev.ua/
Контактна особа:Листрова Тетяна Володимирівна
Телефон:380442343576
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
01004, Україна, Київська область,Київ, вул. Терещенківська, 15-17
4


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Закупівля:
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Надання послуг
Опис:
Оплата за Договором здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів у сумі вартості Послуги, визначеної в кошторисі, на рахунок Учасника на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг, згідно з бюджетними зобов’язаннями Замовника, у відповідності до плану асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів в термін 10 (десяти) банківських днів після отримання бюджетного фінансування згідно з пунктом 2 статті 49 Бюджетного кодексу України № 2456-VI від 08.07.2010 року зі змінами та доповненнями.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
10
Мінімальний крок аукціону:
294,00 UAH
Початок аукціону:
04-02-2020, 12:54
+-
Документи
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Програмне супроводження комплексної автоматизованої системи бухгалтерського обліку для бюджетних організацій.

1
послуга
01004, Україна, місто Київ, Київ, вул. Терещенківська, 15-17,
по 31-12-2020
72260000-5
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Ім'я:
ПП "ПРИВАТНА ФІРМА "СВОЯ СПРАВА"   Досьє YouControl
Статус:
pішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Житомирська область, місто Житомир, МАЙДАН ПУТЯТИНСЬКИЙ, будинок 2, офіс 421-3, 10002, Олександра Ткачук
Остаточна пропозиція:
56 798,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
58 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
06-02-2020, 11:32
Інформація про Учасника
Ім'я:
ПП "ПРИВАТНА ФІРМА "СВОЯ СПРАВА"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Контактна інформація:
Україна, Житомирська область, місто Житомир, МАЙДАН ПУТЯТИНСЬКИЙ, будинок 2, офіс 421-3, 10002, Олександра Ткачук
Остаточна пропозиція:
56 798,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
58 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Ім'я:
СПД ФО Стриженко Г.О.   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Контактна інформація:
Україна, Житомирська область, Житомир, Житомир, м-н Путятинський,2, кім 421, 10014, Стриженко Галина Олексіївна
Остаточна пропозиція:
56 799,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
58 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Переможця
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича фірма "ГІС"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул. Сім'ї Сосніних, 3, 03134, Горбащенко Василь Іванович
Остаточна пропозиція:
56 800,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
58 800,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
07-02-2020, 12:01
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2020-01-27-004417-a-c2
Номер договору:
27-2020
Дата підписання договору:
14-02-2020, 00:00
Строк дії договору:
по 31-12-2020
Опис договору:
ЗАМОВНИК доручає, а ВИКОНАВЕЦЬ бере на себе виконання таких робіт: Програмне супроводження комплексної автоматизованої системи бухгалтерського обліку для бюджетних організацій. Згідно плану закупівель споживача ДК 021:2015 код закупки 72260000-5.
56 799,93 UAH
Ціна договору
56 799,93 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП "ПРИВАТНА ФІРМА "СВОЯ СПРАВА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
56 798,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
58 000,00 UAH, з ПДВ
Підпис:
не підписано або було внесено зміни
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
СПД ФО Стриженко Г.О.   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
56 799,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
58 000,00 UAH, з ПДВ
Підпис:
не підписано або було внесено зміни
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича фірма "ГІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
56 800,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
58 800,00 UAH, з ПДВ
Підпис:
не підписано або було внесено зміни
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ