Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 26 737 772,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 267 377,72 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ |
| ЄДРПОУ: | 14309787 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Будчана Тетяна Григорівна |
| Телефон: | +380503847607 |
| E-mail: | tender@vostgok.dp.ua |
| Місцезнаходження: | 52210, Україна, Дніпропетровська область,Жовті Води, вул. Горького,2 |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1. У протоколі засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 01.07.2025 №6-7 відсутня інформація про перевірку знань машиніста підіймальної машини (установки) Бурман Т.В. 2. Учасником надано сканкопію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з додатком № 1 за травень 2025 року, при цьому на момент подання тендерної пропозиції Учасником (21.07.2025) останнім звітним періодом є червень 2025 року. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п.9 Додатку № 4 та п.1 Додатку №1 до тендерної документації Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію "наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" Учасник надає довідку (у довільній формі, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності) Учасника) про наявність працівників, які будуть залучені до надання послуг, їх чисельність, зокрема прохідників – не менше 10 осіб, підривників – не менше 2 осіб, машиністів електровоза – не менше 2 осіб, машиністів підіймальної машини (установки) – не менше 3 осіб, стовбурових – не менше 3 осіб, електрослюсар – не менше 1 особи, досвід роботи та кваліфікацію, необхідну для надання послуг за предметом закупівлі. Крім того, Учасник надає стосовно працівників, зазначених у довідці про наявність працівників, які будуть залучені до надання послуг: 1) сканкопії документів (посвідчень/свідоцтв/дипломів тощо), що підтверджують кваліфікацію працівників, 2) сканкопії чинних посвідчень та/або протоколів про проходження спеціального навчання з охорони праці у керівників робіт та робітників на роботи підвищеної небезпеки (НПАОП 0.00-1.77-16), 3) документи, що підтверджують наявність трудових відносин працівників, задіяних при наданні послуг, з Учасником: - сканкопії Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з додатком № 1 за останній звітний період – з відповідними квитанціями про прийняття, або для працівників, прийнятих після звітного періоду, - повідомлення про прийняття працівника на роботу (за формою згідно з Додатком 1 до Постанови КМУ від 17.06.15 № 413 (зі змінами)) з відповідними квитанціями про отримання, - при залученні працівників за договорами цивільно-правового характеру – сканкопії таких договорів. При залученні працівників співвиконавця – надати відповідні документи співвиконавця, що підтверджують наявність трудових відносин таких працівників зі співвиконавцем. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до вимог, визначених у тендерній документації Замовника, надати: 1. сканкопію чинного посвідчення та/або протоколу про проходження спеціального навчання з охорони праці у машиніста підіймальної машини (установки) Бурман Т.В. на роботи підвищеної небезпеки (НПАОП 0.00-1.77-16), 2. сканкопії Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з додатком № 1 за останній звітний період – червень 2025 р. з відповідними квитанціями про прийняття, або для працівників, прийнятих після звітного періоду, - повідомлення про прийняття працівника на роботу (за формою згідно з Додатком 1 до Постанови КМУ від 17.06.15 № 413 (зі змінами)) з відповідними квитанціями про отримання. шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.