Період оскарження умов закупівлі - по 07-07-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 300 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ,ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ |
| ЄДРПОУ: | 41037901 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Загуменний Роман |
| Телефон: | 0442900852 |
| E-mail: | konkursy@arma.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, м. Київ,ВУЛИЦЯ БОРИСА ГРІНЧЕНКА, будинок 1 |
4 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Згідно з частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано подовжено замовником до 20 робочих днів. У разі подовження строку, замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
1. Підпункт 9 пункту 1 розділу III Тендерної документації. Зміст та вигляд сканованих документів повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії або у вигляді електронних документів з накладеним електронним підписом, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: … 9)документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження посадової особи (або фізичної особи підприємця) щодо права підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу або протоколом загальних зборів засновників/учасників (для учасників — юридичних осіб), наказом про призначення, Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (Витяг має містити інформацію про кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) та повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі), або довіреністю (дорученням) або іншим документом, що підтверджує повноваження представника учасника на підписання документів. В порушення вимог Тендерної документації документи передбачені підпунктом 9 пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації не подано (відсутні), а саме виписка з протоколу або протокол загальних зборів засновників/учасників, наказом про призначення. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції Учаснику необхідно надати документи передбачені підпунктом 9 пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, а саме виписку з протоколу або протокол загальних зборів засновників/учасників, наказ про призначення. 2. Підпункт 1 пункту 3 Додатку 2. Управління Активами за Договором здійснюється на таких загальних засадах: 1) збереження (за можливості – збільшення) економічної вартості Активів, під яким Сторони розуміють такий зміст та спрямування заходів з управління Активами, які: а) найбільшою мірою забезпечують збереження економічної вартості Активів станом на момент припинення управління ними на тому ж рівні, що був визначений станом на момент їх прийняття в управління; б) передбачають збереження придатності Активів щодо їх використання на момент припинення управління на тому ж рівні, що існував станом на момент їх прийняття в управління. Якість послуги управління майном щодо вимог збереження (за можливості – збільшення) його економічної вартості, Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити шляхом надання документів (щодо права власності на майно виданими відповідно законодавства із довідкою щодо первісної балансової вартості майна та балансової вартості станом на час подання тендерної пропозиції, та/або копією договору/ів оренди майна із документами складеними на його виконання та довідкою щодо вартості майна на час укладання договору оренди і вартістю станом на час подання тендерної пропозиції), що свідчать про наявність в його власності та/або у користуванні протягом строку аналогічному строку дії договору управління та строку управління активами (визначений в розділі 1 та 6 Додаток 6) до дати оприлюднення цієї тендерної закупівлі, майна- об’єктів нежитлової нерухомості (власних та/або орендованих), що підпадають під визначення підпункту А пункту 14.1.129-1 Податкового кодексу України. В порушення вимог Тендерної документації документи передбачені підпунктом 1 пункту 3 Додатку 2 тендерної документації не подано (відсутні). Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції Учаснику необхідно надати документи передбачені підпунктом 1 пункту 3 Додатку 2 Тендерної документації. 3. Підпункт 1 пункту 3 Додатку 2. Управління Активами за Договором здійснюється на таких загальних засадах: ….. 2) ефективності управління Активами, під яким Сторони розуміють такий зміст та спрямування заходів з управління Активами, які забезпечують щомісячні надходження до державного бюджету від управління активами в розмірі не меншому ніж сума щомісячних мінімальних очікуваних доходів від управління визначена в розділі 5 проекту договору (Додаток 6). Якість послуги управління майном щодо вимог ефективності його управління, Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити шляхом надання документів (фінансової звітності та податкової звітності з податку на прибуток із доказами її прийняття контролюючим органом, що подана за останній рік), що свідчать про наявність сум щомісячних доходів від використання майна аналогічного до предмету закупівлі (власного та/або орендованого), в розмірі не меншому річної суми щомісячних очікуваних доходів від управління (визначається шляхом множення суми щомісячних очікуваних доходів, що визначена в розділі 5 проекту договору (Додаток 6) на 12 календарних місяців), та забезпечить сплату учасником суми гарантійного платежу за власний рахунок. В порушення вимог Тендерної документації документи передбачені підпунктом 1 пункту 3 Додатку 2 тендерної документації не подано (відсутні). Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції Учаснику необхідно надати документи передбачені підпунктом 2 пункту 3 Додатку 2 тендерної документації. 4. Пункт 9 Додатку 2. Якість послуги щодо управління майном відповідно до вимог норм законодавства з охорони праці, оплати праці, інструкцій з пожежної безпеки, норм з охорони навколишнього природного середовища, Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити шляхом надання діючих в учасника наказу/наказів або положення/положень про охорону праці, оплату праці, інструкцій з пожежної безпеки, які розроблені відповідно до вимог законодавства. В порушення вимог Тендерної документації документи передбачені пунктом 9 Додатку 2 тендерної документації не подано (відсутні). Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції Учаснику необхідно надати документи передбачені пунктом 9 Додатку 2 Тендерної документації. 5. Пункт 10 Додатку 2. Учасник процедури повинен підтвердити досвід у сфері здійснення діяльності санаторно-курортного лікування (медичної практики) не менше 3 років шляхом надання копії/ій діючої ліцензії/ій МОЗ України з відкритими лікарськими спеціальностями, яка в тому числі діяла у вказаний період, а також Витяг з ЄДРПОУ, що містить коди видів економічної діяльності: 86.10 діяльність лікарняних закладів, та/або 86.21 загальна медична практика, що свідчить про зайняття вказаними видами діяльності у зазначений період. В порушення вимог пункту 10 Додатку 2 Тендерної документації Учасником не подано копії/ій діючої ліцензії/ій МОЗ України з відкритими лікарськими спеціальностями. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції Учаснику необхідно надати копію/ії діючої ліцензії/ій МОЗ України з відкритими лікарськими спеціальностями , яка в тому числі діяла у протягом попередніх 3 років. 6. Пункт 11 Додатку 2. Учасник процедури закупівлі повинен в підтвердження якості надання послуги надати діючий сертифікат виданий згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ ISO 9001:2015 Системи менеджменту якості. Згідно інформації розміщеної за посиланням https://factumcentr.com.ua/cert/cert.html?cert=obtlFHyYZ9pCG Сертифікат UA.MQ.250610.04-25 23.07.2025 анульований. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції Учаснику необхідно надати документи передбачені пунктом 11 Додатку 2 Тендерної документації. 7. Пункт 12 Додатку 2. Учасник процедури повинен підтвердити досвід у сфері з виробництва та/або обігу харчових продуктів шляхом надання інформації у вигляді Довідки складеної у довільній формі щодо наявності виданого відносно нього Рішення про державну реєстрацію потужності оформленого наказом територіального органу Держпродспоживслужби виданого відповідно до Порядку реєстрації потужностей, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 15.02.2024 № 431, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.04.2024 за № 501/41846 із наданням копії відповідного рішення. В порушення вимог Тендерної документації документи передбачені пунктом 12 Додатку 2 тендерної документації не подано (відсутні). Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції Учаснику необхідно надати документи передбачені пунктом 12 Додатку 2 Тендерної документації. 8. Пункт 1 Додатку 3 до тендерної документації Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник має підтвердити наявність у нього офісного приміщення, комп’ютерної техніки та оргтехніки, засобів зв’язку, програмного забезпечення тощо, власне або в користуванні. Учасник може не мати власної матеріально-технічної бази, а орендувати відповідне майно за договорами, або на іншій правовій підставі мати право користування/управління відповідним майном за договорами, що укладені та виконуються сторонами договору, в тому числі в частині своєчасного проведення безготівкових розрахунків по договору, не менше року до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі. (Примітка: договори по яким не здійснювались розрахунки не підлягають включенню до складу Довідки). Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (НА БЛАНКУ УЧАСНИКА (за наявності)) № з/п Найменування Місцезнаходження Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналеж-ність (назва документу) *якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається правова підстава користування. Інформація наведена в Довідці підтверджується: відносно власного майна: довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або іншими документами, що свідчать про право власності на майно виданими відповідно законодавства, щодо комп’ютерної техніки та оргтехніки, засобів зв’язку, програмного забезпечення подається бухгалтерська Довідка щодо наявності на балансі разом із оборотно-сальдовою відомістю. відносно орендованого майна: копією договору/ів оренди майна (або іншого виду цивільно-правового договору щодо надає право користування/управління майном) з копіями документів (складання яких передбачено договором), що свідчать про виконання договору/ів протягом дії, а саме: актами прийому-передачі, актами наданих послуг, податковими накладними виписаними в межах виконання договору з доказами їх реєстрації в ЄРПН (за наявності (у разі коли виписка податкових накладних передбачена та повинна здійснюватися відповідно до законодавства), а також платіжними інструкціями (або іншими банківськими документами), що підтверджують проведення розрахунків по договору згідно його умов. Довідка підписується уповноваженою особою учасника та завіряється печаткою (у разі наявності). В порушення вимог пункту 1 Додатку 3 тендерної документації інформація наведена в Довідці МТБ від 09.07.2025 № вих.9-8 не підтверджена відповідно до вимог цього пункту Тендерної документації. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції Учасник має підтвердити інформацію наведену в Довідці МТБ від 09.07.2025 № вих.9-8 відповідно до вимог пункту 1 Додатку 3 Тендерної документації. 9. Пункт 2 Додатку 3 до тендерної документації Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформація підтверджується довідкою складеною у довільній формі, яка має містити інформацію про загальну кількість працівників Учасника, які перебувають у штаті та працюють за основним місцем роботи та/або за сумісництвом, та/або за цивільно-правовими договорами (зокрема аутсорсингу), а також містить розширену інформацію про працівників відповідної кваліфікації: 1.1. не менше 2 осіб, що мають вищу освіту та працюють за фахом не менше трьох років (в тому числі у учасника) на посадах керівників, членів виконавчих органів, головних інженерів, інженерів, технологів, енергетиків, бухгалтерів, юрисконсультів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами і будуть безпосередньо залучені до управління активами, що мають необхідні знання та досвід. 1.2. не менше 3 осіб, що мають вищу медичну освіту та працюють за фахом не менше трьох років (в тому числі у учасника) і будуть безпосередньо залучені до управління активами, що мають необхідні знання та досвід. 1.3. не менше 5 осіб, що мають професійну освіту та працюють за фахом не менше трьох років (в тому числі у учасника) на та будуть залучені для забезпечення діяльності з управління майном та активами, що мають здобуття кваліфікації або професійної освіти за відповідним напрямом підготовки або спеціальністю в сфері медицини або медичної практики; Відносно вказаних працівників визначається наступна інформація: - прізвище, ім’я та по батькові, РНКОПП; - освіта; - займана посада; - стаж роботи за фахом; - стаж роботи в учасника на відповідній посаді; - наявність дипломів тощо, про отримання працівниками вищої освіти в одній та/або декількох галузях: менеджменту, економіки, права, інженерії; - наявність дипломів, сертифікатів тощо, про здобуття працівниками кваліфікації або професійної освіти за відповідним напрямом підготовки або спеціальністю в сфері медицини або медичної практики (по пункту 1.3.); У разі зміни прізвища, та/або імені та/або по батькові – подаються підтверджуючі документи згідно вимог законодавства. Інформація наведена в Довідці, підтверджується документами передбаченими пунктом 3, а також в залежності від виду та змісту інформації або документами передбаченими в пункті 1.1., 1.2. або в пункті 2: 1.1. Додатком № 4 ДФ до податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, що подані за останні чотири квартали, що передують даті оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі, з доказами прийняття контролюючим органом, разом з документами, що посвідчують повноваження підпису вказаної податкової звітності посадовими особами на момент її подання; 1.2. Копіями трудових книжок (подаються в повному обсязі), або копіями трудових угод, контрактів, що укладені та виконуються сторонами договору, в тому числі в частині своєчасного проведення розрахунків по договору, не менше року до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі; 2. Копіями цивільно-правових договорів (що укладені та належно виконуються сторонами договору більше одного року до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі), які надаються з копіями документів, що свідчать про їх виконання протягом дії, а саме: актами прийому-передачі (робіт, послуг тощо), податковими накладними виписаними в межах виконання договору з доказами їх реєстрації в ЄРПН (за наявності, у разі оподаткування вказаних операцій відповідно до норм Податкового кодексу України), а також платіжними інструкціями (або іншими банківськими документами), що підтверджують проведення розрахунків по договору згідно його умов. 3. Копіями дипломів та інших документів, що підтверджують одержання вищої освіти в працівниками. У разі зміни прізвища, та/або імені та/або по батькові – подаються підтверджуючі документи).. (Примітка: договори, контракти по яким не здійснювались розрахунки не підлягають включенню до складу Довідки). Довідка підписується уповноваженою особою учасника та завіряється печаткою (у разі наявності). В порушення вимог Тендерної документації документи передбачені п.2 Додатку 3 тендерної документації не подано (відсутні). Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції Учаснику необхідно надати документи передбачені п.2 Додатку 3 Тендерної документації. 10. Пункт 3 Додатку 3 до тендерної документації Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. На підтвердження досвіду виконання протягом останніх п’яти років до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати довідку за вказаною нижче формою, з інформацією про наявність досвіду виконання не менше трьох цивільно-правових договорів, що укладені та виконуються/вались сторонами договору до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі, предметом яких виступало надання послуг з санаторно-курортного лікування. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (НА БЛАНКУ УЧАСНИКА (за наявності)) № з/п Дата та номер договору Найменування замовника Предмет договору (Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника) Інформація наведена в Довідці підтверджується (в залежності від виду та змісту інформації), наступними документами (по кожному договору окремо): - копією аналогічного цивільно-правового договору; - копіями документів, що свідчать про виконання аналогічного цивільно-правового договору протягом його дії, а саме: актами прийому-передачі (активів, послуг тощо), видатковими накладними, податковими накладними виписаними в межах виконання договору з доказами їх реєстрації в ЄРПН (за наявності), а також платіжними інструкціями, що підтверджують проведення розрахунків по договору в повному обсязі відповідно до його умов. - лист-відгук або рекомендаційний лист наданий від імені контрагента по аналогічному договору, який містить інформацію про якість виконання учасником своїх договірних зобов’язань. Лист повинен бути датований та містить чітке посилання на номер та дату аналогічного договору (у разі коли контрагентами є фізичні особи споживачі, державні органи та установи, або особи нерезиденти - подається за наявності). (Примітка: договори по яким не здійснювались розрахунки не підлягають включенню до складу Довідки). В порушення вимог п.1 Додатку 3 тендерної документації інформація наведена в Довідці від 09.07.2025 № вих.9-10 не підтверджена відповідно до вимог цього пункту Тендерної документації. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції Учасник має підтвердити інформацію наведену в Довідці від 09.07.2025 № вих.9-10 відповідно до вимог пункту 3 Додатку 3 Тендерної документації. 11. Пункт 4 Додатку 3 до тендерної документації Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю або іншими документами, (Обсяг річного доходу (виручки) не повинен бути меншим, ніж 100 (сто) % очікуваної вартості предмета закупівлі.) Документи передбачені п.4 Додатку 3 тендерної документації відсутні. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції Учаснику необхідно надати документи передбачені п.4 Додатку 3 Тендерної документації.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано подовжено замовником до 20 робочих днів.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.