| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 300 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ,ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ |
| ЄДРПОУ: | 41037901 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Зубрицька Катерина Анатоліївна |
| Телефон: | 0442900852 |
| E-mail: | k.zubrytska@arma.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, м. Київ,ВУЛИЦЯ БОРИСА ГРІНЧЕНКА, будинок 1 |
3 |
Період оскарження умов закупівлі - по 19-05-2025, 00:00
1. 1.1. Відповідно до «Вимоги тендерної документації щодо якої виявлені невідповідності»: Пункт 8 Учасник процедури закупівлі повинен забезпечити надання послуги згідно вимог чинного законодавства України, зокрема: норм з охорони праці, оплати праці, інструкцій з пожежної безпеки, норм з охорони навколишнього природного середовища (підтверджується шляхом надання діючих в учасника Положень про охорону праці, оплати праці, інструкцій з пожежної безпеки, норм з охорони навколишнього природного середовища розроблених відповідно до вимог Закону України "Про охорону праці" від 14.10.1992 № 2694-XII (зі змінами), Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища" від 25.06.1991 № 1264-XII (зі змінами), Закону України "Про відходи" від 05.03.1998 № 187/98-ВР (зі змінами), Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" від 24.02.1994 № 4004-XII (зі змінами), Закону України "Про оплату праці" від 24.03.1995 № 108/95-ВР (зі змінами), тощо). 1.2. Відповідно до «Переліку невідповідностей»: У складі Пропозиції Переможця не надано діючі положення про охорону праці, оплати праці, інструкцій з пожежної безпеки, норм з охорони навколишнього природного середовища. 1.3. Відповідно до «Переліку документів/інформації, яку має подати учасник, щоб виправити невідповідності»: Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції Учаснику необхідно надати документи згідно вимог пункту 8 Додатку 2. 2. 2.1. Відповідно до «Вимоги тендерної документації щодо якої виявлені невідповідності»: Пункт 2 Додатку 3 Кваліфікаційний критерій Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформація підтверджується довідкою складеною у довільній формі, яка має містити інформацію про загальну кількість працівників Учасника, які перебувають у штаті та працюють за основним місцем роботи та/або за сумісництвом, та/або за цивільно-правовими договорами (зокрема аутсорсингу), а також містить розширену інформацію про працівників відповідної кваліфікації: - не менше 2 осіб, що мають вищу освіту та працюють за фахом не менше трьох років (в тому числі у учасника) на посадах керівників, членів виконавчих органів, головних інженерів, інженерів, технологів, енергетиків, бухгалтерів, юрисконсультів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами і будуть безпосередньо залучені до управління активами, що мають необхідні знання та досвід. Відносно вказаних працівників визначається наступна інформація: - прізвище, ім’я та по батькові, РНКОПП; - освіта; - займана посада; - стаж роботи за фахом; - стаж роботи в учасника на відповідній посаді; - наявність дипломів тощо, про отримання працівниками вищої освіти в одній та/або декількох галузях: менеджменту, економіки, права, інженерії (Інформація про отримання вищої освіти повинна відповідати інформації, яка міститься в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (https://info.edbo.gov.ua/edu-documents/). У разі зміни прізвища, та/або імені та/або по батькові – подаються підтверджуючі документи). Інформація наведена в Довідці, підтверджується документами передбаченими пунктом 3, а також в залежності від виду та змісту інформації або документами передбаченими в пункті 1.1., 1.2. або в пункті 2: 1.1. Додатком № 4 ДФ до податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, що подані за останні чотири квартали, що передують даті оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі, з доказами прийняття контролюючим органом, разом з документами, що посвідчують повноваження підпису вказаної податкової звітності посадовими особами на момент її подання; 1.2. Копіями трудових книжок (подаються в повному обсязі), або копіями трудових угод, контрактів, що укладені та виконуються сторонами договору, в тому числі в частині своєчасного проведення розрахунків по договору, не менше року до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі; 2. Копіями цивільно-правових договорів, які надаються з копіями документів, що свідчать про їх виконання протягом дії, а саме: актами прийому-передачі (робіт, послуг тощо), податковими накладними виписаними в межах виконання договору з доказами їх реєстрації в ЄРПН (за наявності, у разі оподаткування вказаних операцій відповідно до норм Податкового кодексу України), а також платіжними інструкціями (або іншими банківськими документами), що підтверджують проведення розрахунків по договору згідно його умов. 3. Копіями дипломів та інших документів, що підтверджують одержання вищої освіти працівниками (Інформація про подані документи щодо отримання вищої освіти повинна міститись в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (https://info.edbo.gov.ua/edu-documents/). У разі зміни прізвища, та/або імені та/або по батькові – подаються підтверджуючі документи).. (Примітка: договори, контракти по яким не здійснювались розрахунки не підлягають включенню до складу Довідки). Довідка підписується уповноваженою особою учасника та завіряється печаткою (у разі наявності). 2.2. Відповідно до «Переліку невідповідностей»: Учасником надано Довідку від 20.05.2025 № 04 (далі - Довідка працівники). Згідно Довідки працівники до складу 2 осіб, що мають вищу освіту та працюють за фахом не менше трьох років (в тому числі у учасника) на посадах керівників, членів виконавчих органів, головних інженерів, інженерів, технологів, енергетиків, бухгалтерів, юрисконсультів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами і будуть безпосередньо залучені до управління активами, що мають необхідні знання та досвід визначено: Шендрик Сергій Іванович; Голуб Ольга Володимирівна. У складі Пропозиції Переможця відсутні документи, що підтверджують стаж роботи не менше трьох років працівника Голуб О. В. 2.3. Відповідно до «Переліку документів/інформації, яку має подати учасник, щоб виправити невідповідності»: Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції Учаснику необхідно надати документи, що підтверджують стаж роботи не менше трьох років працівника Голуб О. В.
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції, поданої ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЄДЖЕР ПЛЮС», код ЄДРПОУ 43803329, у процедурі закупівлі UA-2025-05-14-012284-a, виникла необхідність в опрацюванні значного обсягу документів та перевірці інформації, що надані цим учасником у складі тендерної пропозиції.
1. 1.1. Відповідно до «Вимоги тендерної документації щодо якої виявлені невідповідності»: Пункт 2 Додатку 3 Кваліфікаційний критерій Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформація підтверджується довідкою складеною у довільній формі, яка має містити інформацію про загальну кількість працівників Учасника, які перебувають у штаті та працюють за основним місцем роботи та/або за сумісництвом, та/або за цивільно-правовими договорами (зокрема аутсорсингу), а також містить розширену інформацію про працівників відповідної кваліфікації: - не менше 2 осіб, що мають вищу освіту та працюють за фахом не менше трьох років (в тому числі у учасника) на посадах керівників, членів виконавчих органів, головних інженерів, інженерів, технологів, енергетиків, бухгалтерів, юрисконсультів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами і будуть безпосередньо залучені до управління активами, що мають необхідні знання та досвід. Відносно вказаних працівників визначається наступна інформація: - прізвище, ім’я та по батькові, РНКОПП; - освіта; - займана посада; - стаж роботи за фахом; - стаж роботи в учасника на відповідній посаді; - наявність дипломів тощо, про отримання працівниками вищої освіти в одній та/або декількох галузях: менеджменту, економіки, права, інженерії (Інформація про отримання вищої освіти повинна відповідати інформації, яка міститься в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (https://info.edbo.gov.ua/edu-documents/). У разі зміни прізвища, та/або імені та/або по батькові – подаються підтверджуючі документи). Інформація наведена в Довідці, підтверджується документами передбаченими пунктом 3, а також в залежності від виду та змісту інформації або документами передбаченими в пункті 1.1., 1.2. або в пункті 2: 1.1. Додатком № 4 ДФ до податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, що подані за останні чотири квартали, що передують даті оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі, з доказами прийняття контролюючим органом, разом з документами, що посвідчують повноваження підпису вказаної податкової звітності посадовими особами на момент її подання; 1.2. Копіями трудових книжок (подаються в повному обсязі), або копіями трудових угод, контрактів, що укладені та виконуються сторонами договору, в тому числі в частині своєчасного проведення розрахунків по договору, не менше року до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі; 2. Копіями цивільно-правових договорів, які надаються з копіями документів, що свідчать про їх виконання протягом дії, а саме: актами прийому-передачі (робіт, послуг тощо), податковими накладними виписаними в межах виконання договору з доказами їх реєстрації в ЄРПН (за наявності, у разі оподаткування вказаних операцій відповідно до норм Податкового кодексу України), а також платіжними інструкціями (або іншими банківськими документами), що підтверджують проведення розрахунків по договору згідно його умов. 3. Копіями дипломів та інших документів, що підтверджують одержання вищої освіти працівниками (Інформація про подані документи щодо отримання вищої освіти повинна міститись в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (https://info.edbo.gov.ua/edu-documents/). У разі зміни прізвища, та/або імені та/або по батькові – подаються підтверджуючі документи). (Примітка: договори, контракти по яким не здійснювались розрахунки не підлягають включенню до складу Довідки). Довідка підписується уповноваженою особою учасника та завіряється печаткою (у разі наявності). 1.2. Відповідно до «Переліку невідповідностей»: Учасником надано Довідку від 20.05.2025 № 04 (далі - Довідка працівники). Згідно Довідки працівники до складу 2 осіб, що мають вищу освіту та працюють за фахом не менше трьох років (в тому числі у учасника) на посадах керівників, членів виконавчих органів, головних інженерів, інженерів, технологів, енергетиків, бухгалтерів, юрисконсультів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами і будуть безпосередньо залучені до управління активами, що мають необхідні знання та досвід визначено: Шендрик Сергій Іванович; Голуб Ольга Володимирівна. Учасником завантажено 21 травня 2025 16:19 файл Додаток 3 п. 2.1.2 Трудова книжка Шендрик.pdf, який містить Трудову книжку Шендрика С.І. з 1 по 19 аркуш, отже в порушення вимог тендерної документації трудова книжка не подана повному обсязі. Враховуючи, що відносно Голуб О.В. надано документи передбачені також підпунктом 2 пункту 3 Додатку 3 – надання трудової книжки в повному обсязі не вимагається. 1.3. Відповідно до «Переліку документів/інформації, яку має подати учасник, щоб виправити невідповідності»: Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції Учаснику необхідно надати Трудову книжку Шендрика С.І. в повному обсязі. 2. 2.1. Відповідно до «Вимоги тендерної документації щодо якої виявлені невідповідності»: Пункт 3 Додатку 3 Кваліфікаційний критерій Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. На підтвердження досвіду виконання протягом останніх трьох років до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - витяг з ЄДРПОУ що містить код/и виду/ів економічної діяльності: 68.20 надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого майна та 68.32 управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту, що свідчить про зайняття вказаними видами діяльності у вищезазначений період; ….. 2.2. Відповідно до «Переліку невідповідностей»: Учасником завантажено 21 травня 2025 16:19 файл Додаток 4 п. 7 Витяг з ЄДР ТОВ Воєджер Плюс.pdf, який містить Витяг виданий на запит: МОСКАЛЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА від 20.05.2025 за кодом доступу 316574064048 станом на 20.05.2025 12:41:54 Витяг наданий станом на 20.05.2025 не може свідчити про те, що відповідні коди економічної діяльності, а саме 68.20 надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого майна та 68.32 управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту, були передбачені протягом попередніх трьох років до дати оприлюднення оголошення про дану закупівлю. 14.05.2025 є датою оприлюднення даної закупівлі. Отже Учасник мав також надати витяг виданий станом на дату не раніше 13.05.2022 2.3. Відповідно до «Переліку документів/інформації, яку має подати учасник, щоб виправити невідповідності»: Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції Учаснику необхідно надати Витяг виданий станом на дату не раніше 13.05.2022 який містить код/и виду/ів економічної діяльності: 68.20 надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого майна та 68.32 управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту.
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції, поданої ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАВ-ПОЛТАВА», код ЄДРПОУ 45162708, виникла необхідність в опрацюванні значного обсягу документів та перевірки інформації, які учасник подав у складі тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.