Закупівлю оголошено - 14-05-2025, 16:17. Дата останніх змін - 05-09-2025, 14:40

Послуги з управління активами відповідно до ст. 21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», а саме нерухомим майном: - Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 59021953000, Тип об`єкта: громадський будинок, Опис об`єкта: Загальна площа (кв.м): 3295.3, адреса: Полтавська обл., м. Полтава, вул. Комсомольська, буд. 36; - Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 288284653101, Тип об`єкта: земельна ділянка, Кадастровий номер: 5310137000:15:009:0343, Опис об`єкта: Площа (га): 0.1449, Цільове призначення: для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови, для експлуатації та обслуговування торгово-офісного центру з підземним паркінгом, адреса: Полтавська обл., м. Полтава, вул. Комсомольська, земельна ділянка 36, за ДК 021:2015(CPV) – 99999999-9 Не відображене в інших розділах

Послуги з управління активами відповідно до ст. 21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активам... Державна закупівля - UA-2025-05-14-012284-a Послуги з управління активами відповідно до ст. 21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», а саме нерухомим майном: - Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 59021953000, Тип від замовника НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ,ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ від 5/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-14-012284-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-14-015524-a
Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
300000
300 000 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 500 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ,ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ
ЄДРПОУ:41037901 Досьє YouControl
Контактна особа:Зубрицька Катерина Анатоліївна
Телефон:0442900852
E-mail:k.zubrytska@arma.gov.ua
Місцезнаходження:
01001, Україна, м. Київ,ВУЛИЦЯ БОРИСА ГРІНЧЕНКА, будинок 1
3



Період уточнень
Триває
Завершився
з 14-05-2025, 16:17
по 19-05-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-05-2025, 16:17
по 22-05-2025, 18:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 23-05-2025, 13:35
по 23-05-2025, 13:58

Період оскарження умов закупівлі - по 19-05-2025, 00:00

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з управління активами ...
300 000 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 23-05-2025, 13:35
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з управління активами відповідно до ст. 21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», а саме нерухомим майном: - Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 59021953000, Тип об`єкта: громадський будинок, Опис об`єкта: Загальна площа (кв.м): 3295.3, адреса: Полтавська обл., м. Полтава, вул. Комсомольська, буд. 36; - Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 288284653101, Тип об`єкта: земельна ділянка, Кадастровий номер: 5310137000:15:009:0343, Опис об`єкта: Площа (га): 0.1449, Цільове призначення: для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови, для експлуатації та обслуговування торгово-офісного центру з підземним паркінгом, адреса: Полтавська обл., м. Полтава, вул. Комсомольська, земельна ділянка 36, за ДК 021:2015(CPV) – 99999999-9 Не відображене в інших розділах

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-05-2030
99999999-9
Не відображене в інших розділах


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ВОЄДЖЕР ПЛЮС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 01-08-2025 по 09-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул.Довженка будинок 2Ж, 36002, Ірина Москаленко
Остаточна пропозиція:
300 000 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
300 000 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
06-08-2025, 18:15
Період подачі оскарження:
по 12-08-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 04-08-25, 16:24:01
24

1. 1.1. Відповідно до «Вимоги тендерної документації щодо якої виявлені невідповідності»: Пункт 8 Учасник процедури закупівлі повинен забезпечити надання послуги згідно вимог чинного законодавства України, зокрема: норм з охорони праці, оплати праці, інструкцій з пожежної безпеки, норм з охорони навколишнього природного середовища (підтверджується шляхом надання діючих в учасника Положень про охорону праці, оплати праці, інструкцій з пожежної безпеки, норм з охорони навколишнього природного середовища розроблених відповідно до вимог Закону України "Про охорону праці" від 14.10.1992 № 2694-XII (зі змінами), Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища" від 25.06.1991 № 1264-XII (зі змінами), Закону України "Про відходи" від 05.03.1998 № 187/98-ВР (зі змінами), Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" від 24.02.1994 № 4004-XII (зі змінами), Закону України "Про оплату праці" від 24.03.1995 № 108/95-ВР (зі змінами), тощо). 1.2. Відповідно до «Переліку невідповідностей»: У складі Пропозиції Переможця не надано діючі положення про охорону праці, оплати праці, інструкцій з пожежної безпеки, норм з охорони навколишнього природного середовища. 1.3. Відповідно до «Переліку документів/інформації, яку має подати учасник, щоб виправити невідповідності»: Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції Учаснику необхідно надати документи згідно вимог пункту 8 Додатку 2. 2. 2.1. Відповідно до «Вимоги тендерної документації щодо якої виявлені невідповідності»: Пункт 2 Додатку 3 Кваліфікаційний критерій Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформація підтверджується довідкою складеною у довільній формі, яка має містити інформацію про загальну кількість працівників Учасника, які перебувають у штаті та працюють за основним місцем роботи та/або за сумісництвом, та/або за цивільно-правовими договорами (зокрема аутсорсингу), а також містить розширену інформацію про працівників відповідної кваліфікації: - не менше 2 осіб, що мають вищу освіту та працюють за фахом не менше трьох років (в тому числі у учасника) на посадах керівників, членів виконавчих органів, головних інженерів, інженерів, технологів, енергетиків, бухгалтерів, юрисконсультів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами і будуть безпосередньо залучені до управління активами, що мають необхідні знання та досвід. Відносно вказаних працівників визначається наступна інформація: - прізвище, ім’я та по батькові, РНКОПП; - освіта; - займана посада; - стаж роботи за фахом; - стаж роботи в учасника на відповідній посаді; - наявність дипломів тощо, про отримання працівниками вищої освіти в одній та/або декількох галузях: менеджменту, економіки, права, інженерії (Інформація про отримання вищої освіти повинна відповідати інформації, яка міститься в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (https://info.edbo.gov.ua/edu-documents/). У разі зміни прізвища, та/або імені та/або по батькові – подаються підтверджуючі документи). Інформація наведена в Довідці, підтверджується документами передбаченими пунктом 3, а також в залежності від виду та змісту інформації або документами передбаченими в пункті 1.1., 1.2. або в пункті 2: 1.1. Додатком № 4 ДФ до податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, що подані за останні чотири квартали, що передують даті оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі, з доказами прийняття контролюючим органом, разом з документами, що посвідчують повноваження підпису вказаної податкової звітності посадовими особами на момент її подання; 1.2. Копіями трудових книжок (подаються в повному обсязі), або копіями трудових угод, контрактів, що укладені та виконуються сторонами договору, в тому числі в частині своєчасного проведення розрахунків по договору, не менше року до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі; 2. Копіями цивільно-правових договорів, які надаються з копіями документів, що свідчать про їх виконання протягом дії, а саме: актами прийому-передачі (робіт, послуг тощо), податковими накладними виписаними в межах виконання договору з доказами їх реєстрації в ЄРПН (за наявності, у разі оподаткування вказаних операцій відповідно до норм Податкового кодексу України), а також платіжними інструкціями (або іншими банківськими документами), що підтверджують проведення розрахунків по договору згідно його умов. 3. Копіями дипломів та інших документів, що підтверджують одержання вищої освіти працівниками (Інформація про подані документи щодо отримання вищої освіти повинна міститись в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (https://info.edbo.gov.ua/edu-documents/). У разі зміни прізвища, та/або імені та/або по батькові – подаються підтверджуючі документи).. (Примітка: договори, контракти по яким не здійснювались розрахунки не підлягають включенню до складу Довідки). Довідка підписується уповноваженою особою учасника та завіряється печаткою (у разі наявності). 2.2. Відповідно до «Переліку невідповідностей»: Учасником надано Довідку від 20.05.2025 № 04 (далі - Довідка працівники). Згідно Довідки працівники до складу 2 осіб, що мають вищу освіту та працюють за фахом не менше трьох років (в тому числі у учасника) на посадах керівників, членів виконавчих органів, головних інженерів, інженерів, технологів, енергетиків, бухгалтерів, юрисконсультів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами і будуть безпосередньо залучені до управління активами, що мають необхідні знання та досвід визначено: Шендрик Сергій Іванович; Голуб Ольга Володимирівна. У складі Пропозиції Переможця відсутні документи, що підтверджують стаж роботи не менше трьох років працівника Голуб О. В. 2.3. Відповідно до «Переліку документів/інформації, яку має подати учасник, щоб виправити невідповідності»: Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції Учаснику необхідно надати документи, що підтверджують стаж роботи не менше трьох років працівника Голуб О. В.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-08-25, 16:24:01
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-14-012284-a-a2
Номер договору:
2268
Дата підписання договору:
04-09-2025, 23:59
Строк дії договору:
з 04-09-2025 по 31-05-2030
300 000 UAH
Ціна договору
300 000 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ВОЄДЖЕР ПЛЮС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 10-06-2025 по 09-07-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул.Довженка будинок 2Ж, 36002, Ірина Москаленко
Остаточна пропозиція:
300 000 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
300 000 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
08-07-2025, 13:52
Період подачі оскарження:
по 14-07-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 01-07-25, 12:04:24
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції, поданої ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЄДЖЕР ПЛЮС», код ЄДРПОУ 43803329, у процедурі закупівлі UA-2025-05-14-012284-a, виникла необхідність в опрацюванні значного обсягу документів та перевірці інформації, що надані цим учасником у складі тендерної пропозиції.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 09-07-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 04-07-25, 12:33:14
24

1. 1.1. Відповідно до «Вимоги тендерної документації щодо якої виявлені невідповідності»: Пункт 2 Додатку 3 Кваліфікаційний критерій Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформація підтверджується довідкою складеною у довільній формі, яка має містити інформацію про загальну кількість працівників Учасника, які перебувають у штаті та працюють за основним місцем роботи та/або за сумісництвом, та/або за цивільно-правовими договорами (зокрема аутсорсингу), а також містить розширену інформацію про працівників відповідної кваліфікації: - не менше 2 осіб, що мають вищу освіту та працюють за фахом не менше трьох років (в тому числі у учасника) на посадах керівників, членів виконавчих органів, головних інженерів, інженерів, технологів, енергетиків, бухгалтерів, юрисконсультів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами і будуть безпосередньо залучені до управління активами, що мають необхідні знання та досвід. Відносно вказаних працівників визначається наступна інформація: - прізвище, ім’я та по батькові, РНКОПП; - освіта; - займана посада; - стаж роботи за фахом; - стаж роботи в учасника на відповідній посаді; - наявність дипломів тощо, про отримання працівниками вищої освіти в одній та/або декількох галузях: менеджменту, економіки, права, інженерії (Інформація про отримання вищої освіти повинна відповідати інформації, яка міститься в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (https://info.edbo.gov.ua/edu-documents/). У разі зміни прізвища, та/або імені та/або по батькові – подаються підтверджуючі документи). Інформація наведена в Довідці, підтверджується документами передбаченими пунктом 3, а також в залежності від виду та змісту інформації або документами передбаченими в пункті 1.1., 1.2. або в пункті 2: 1.1. Додатком № 4 ДФ до податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, що подані за останні чотири квартали, що передують даті оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі, з доказами прийняття контролюючим органом, разом з документами, що посвідчують повноваження підпису вказаної податкової звітності посадовими особами на момент її подання; 1.2. Копіями трудових книжок (подаються в повному обсязі), або копіями трудових угод, контрактів, що укладені та виконуються сторонами договору, в тому числі в частині своєчасного проведення розрахунків по договору, не менше року до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі; 2. Копіями цивільно-правових договорів, які надаються з копіями документів, що свідчать про їх виконання протягом дії, а саме: актами прийому-передачі (робіт, послуг тощо), податковими накладними виписаними в межах виконання договору з доказами їх реєстрації в ЄРПН (за наявності, у разі оподаткування вказаних операцій відповідно до норм Податкового кодексу України), а також платіжними інструкціями (або іншими банківськими документами), що підтверджують проведення розрахунків по договору згідно його умов. 3. Копіями дипломів та інших документів, що підтверджують одержання вищої освіти працівниками (Інформація про подані документи щодо отримання вищої освіти повинна міститись в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (https://info.edbo.gov.ua/edu-documents/). У разі зміни прізвища, та/або імені та/або по батькові – подаються підтверджуючі документи). (Примітка: договори, контракти по яким не здійснювались розрахунки не підлягають включенню до складу Довідки). Довідка підписується уповноваженою особою учасника та завіряється печаткою (у разі наявності). 1.2. Відповідно до «Переліку невідповідностей»: Учасником надано Довідку від 20.05.2025 № 04 (далі - Довідка працівники). Згідно Довідки працівники до складу 2 осіб, що мають вищу освіту та працюють за фахом не менше трьох років (в тому числі у учасника) на посадах керівників, членів виконавчих органів, головних інженерів, інженерів, технологів, енергетиків, бухгалтерів, юрисконсультів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами і будуть безпосередньо залучені до управління активами, що мають необхідні знання та досвід визначено: Шендрик Сергій Іванович; Голуб Ольга Володимирівна. Учасником завантажено 21 травня 2025 16:19 файл Додаток 3 п. 2.1.2 Трудова книжка Шендрик.pdf, який містить Трудову книжку Шендрика С.І. з 1 по 19 аркуш, отже в порушення вимог тендерної документації трудова книжка не подана повному обсязі. Враховуючи, що відносно Голуб О.В. надано документи передбачені також підпунктом 2 пункту 3 Додатку 3 – надання трудової книжки в повному обсязі не вимагається. 1.3. Відповідно до «Переліку документів/інформації, яку має подати учасник, щоб виправити невідповідності»: Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції Учаснику необхідно надати Трудову книжку Шендрика С.І. в повному обсязі. 2. 2.1. Відповідно до «Вимоги тендерної документації щодо якої виявлені невідповідності»: Пункт 3 Додатку 3 Кваліфікаційний критерій Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. На підтвердження досвіду виконання протягом останніх трьох років до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - витяг з ЄДРПОУ що містить код/и виду/ів економічної діяльності: 68.20 надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого майна та 68.32 управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту, що свідчить про зайняття вказаними видами діяльності у вищезазначений період; ….. 2.2. Відповідно до «Переліку невідповідностей»: Учасником завантажено 21 травня 2025 16:19 файл Додаток 4 п. 7 Витяг з ЄДР ТОВ Воєджер Плюс.pdf, який містить Витяг виданий на запит: МОСКАЛЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА від 20.05.2025 за кодом доступу 316574064048 станом на 20.05.2025 12:41:54 Витяг наданий станом на 20.05.2025 не може свідчити про те, що відповідні коди економічної діяльності, а саме 68.20 надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого майна та 68.32 управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту, були передбачені протягом попередніх трьох років до дати оприлюднення оголошення про дану закупівлю. 14.05.2025 є датою оприлюднення даної закупівлі. Отже Учасник мав також надати витяг виданий станом на дату не раніше 13.05.2022 2.3. Відповідно до «Переліку документів/інформації, яку має подати учасник, щоб виправити невідповідності»: Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції Учаснику необхідно надати Витяг виданий станом на дату не раніше 13.05.2022 який містить код/и виду/ів економічної діяльності: 68.20 надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого майна та 68.32 управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-07-25, 12:33:14
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ЗАВ-ПОЛТАВА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 23-05-2025 по 21-06-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Соборності, 29-А, 36000, Лісняк Ольга Євгеніївна
Остаточна пропозиція:
220 000 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
220 000 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 16-06-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 23-05-25, 15:02:36
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Відповідно до частини 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції, поданої ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАВ-ПОЛТАВА», код ЄДРПОУ 45162708, виникла необхідність в опрацюванні значного обсягу документів та перевірки інформації, які учасник подав у складі тендерної пропозиції.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 21-06-25, 00:00:00

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ЗАВ-ПОЛТАВА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
220 000 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
220 000 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
22-05-2025, 17:53:11
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт/послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ВОЄДЖЕР ПЛЮС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
300 000 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
300 000 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-05-2025, 16:20:06
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
Доказ:
Документ
Довідка 120 днів.pdf, Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт/послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Додаток 3 п. 1.1.1 Довідка про наявність обладнання та МТБ.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Додаток 3 п. 1.1.1.1 Витяг з Державного реєстру речових прав.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
Додаток 3 п. 2.1 Довідка про наявність працівників.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
Додаток 3 п. 2.1.1 Звітність форми 4 ДФ ТОВ ВОЄДЖЕР ПЛЮС.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
Додаток 3 п. 2.1.2 Трудова книжка Голуб.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
Додаток 3 п. 2.1.2 Трудова книжка Шендрик.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
Додаток 3 п. 2.2 Договір з Голуб.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
Додаток 3 п. 2.2 Договір з Шендриком.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
Додаток 3 п. 2.2 Платіжна інструкція Голуб ЦПХ.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
Додаток 3 п. 2.2 Платіжна інструкція Шендрик ЦПХ.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
Додаток 3 п. 2.3 Голуб Диплом Specialist Diploma-C16103745-20.05.2025, 08_53_10.pdf.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
Додаток 3 п. 2.3 Голуб Диплом Specialist Diploma-KB41646621-20.05.2025, 08_52_46.pdf.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
Додаток 3 п. 2.3 Шендрик Диплом Master's Diploma-M16056140-19.05.2025, 15_33_53.pdf.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
Додаток 3 п. 2.3 Шендрик Диплом Specialist Diploma-XA39937080-19.05.2025, 15_33_33.pdf.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
Додаток 3 п. 3.1.1 Виписка ТОВ Воєджер Плюс.pdf, Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
Додаток 3 п. 3.1.1 Витяг з ЄДР ТОВ Воєджер Плюс.pdf, Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
Додаток 3 п. 3.1.2 Довідка про наявність аналог. договорів.pdf, Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
Додаток 3 п. 3.2.1 Договір оренди з ПП Охорона Антарес-2000.pdf, Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
Додаток 3 п. 3.2.1 Договір оренди з ТОВ Антарес-2000.pdf, Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
Додаток 3 п. 3.2.1 Договір оренди з ТОВ Антарес-3000.pdf, Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
Додаток 3 п. 3.2.2 ПП А-2000 платіжна інструкція.pdf, Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
Додаток 3 п. 3.2.2 ТОВ А-2000 ТОВ А-2000 платіжна інструкція.pdf, Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
Додаток 3 п. 3.2.2 ТОВ А-3000 платіжна інструкція.pdf, Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
Додаток 3 п. 3.2.3 Відгук ПП.pdf, Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
Додаток 3 п. 3.2.3 Відгук ТОВ А-2000.pdf, Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
Додаток 3 п. 3.2.3 Відгук ТОВ А-3000.pdf, Наявність досвіду виконання аналогічного договору
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Додаток 3 п. 4 Лист-роз'яснення.pdf, Наявність фінансової спроможності

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 16:18:21
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 16:17:45
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 16:17:46

              Електронні тендерні вимоги

              1. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-05-2025, 16:17:48
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-05-2025, 16:17:48
              2. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-05-2025, 16:17:48
              3. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-05-2025, 16:17:48
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-05-2025, 16:17:48
              4. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-05-2025, 16:17:48
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-05-2025, 16:17:48
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-05-2025, 16:17:48
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-05-2025, 16:17:48
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-05-2025, 16:17:48
              6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-05-2025, 16:17:48
              7. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-05-2025, 16:17:48
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-05-2025, 16:17:48
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-05-2025, 16:17:48
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-05-2025, 16:17:48
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-05-2025, 16:17:48
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-05-2025, 16:17:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              2. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт/послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-05-2025, 16:17:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт/послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. , Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт/послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-05-2025, 16:17:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт/послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. , Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              3. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-05-2025, 16:17:48
              1. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність фінансової спроможності
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-05-2025, 16:17:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність фінансової спроможності , Наявність фінансової спроможності
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-05-2025, 16:17:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність досвіду виконання аналогічного договору , Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-05-2025, 16:17:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність працівників відповідної кваліфікації , Наявність працівників відповідної кваліфікації
              4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-05-2025, 16:17:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ