Закупівлю оголошено - 13-02-2025, 13:10. Дата останніх змін - 04-04-2025, 15:17

Предмет закупівлі: послуги з управління активами, відповідно до ст. 21 Закону № 772-VIII, а саме: - нежитлові приміщення загальною площею 304,4 кв. м, за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72, приміщення 35-50 (номер об’єкта в РПВН: 35434958, реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 2549382026040, номер запису: 46009809); - нежитлові приміщення загальною площею 269,8 кв. м, за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72, приміщення 13-20 (номер об’єкта в РПВН: 35435237, реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 2549364826040, номер запису: 46009328); - нежитлові приміщення загальною площею 190,5 кв. м, за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72, приміщення 5-12 (номер об’єкта в РПВН: 35435036, реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 2549347326040, номер запису: 46008796); - торгово-офісні приміщення загальною площею 862,1 кв. м, за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72 (реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 1173679326000, номер запису: 19032652); - нежитлове приміщення, CCXVI, загальною площею 272,7 кв. м, за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72 (реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 1092739526101, номер запису: 21674997); - нежитлове приміщення, загальною площею 276,9 кв. м, за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72 (реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 1092620726101, номер запису: 21638314); - нежитлове приміщення, загальною площею 161,6 кв. м, за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72/64 (номер об’єкта в РПВН: 35486723, реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 923304426101, номер запису: 46010072); - нежитлове приміщення, загальною площею 145 кв. м, за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72/65 (номер об’єкта в РПВН: 35486864, реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 922921426101, номер запису: 46010319); - офісні приміщення за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72 (реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 907813026101, номер запису: 21675400); - офісні приміщення за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72 (реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 907810726101, номер запису: 21640163); - земельна ділянка кадастровий номер: 2610100000:04:004:0153, площа 0,0337 га, за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 70 (реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 885343026101, номер запису: 21636694); - нежитлове приміщення, загальною площею 270,8 кв. м, за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72, приміщення 21-34 (реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 528088526101, номер запису: 8075370); - офіс 6; 7, загальною площею 56,6 кв. м, за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72 (реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 274011326101, номер запису: 4365184); - гараж № Х, загальною площею 17,2 кв. м, за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72 (реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 245491826101, номер запису: 3900876); - торгово-офісні приміщення, загальною площею 946,7 кв. м, за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72 (реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 148158026101, номер запису: 2355201); - торгово-офісні приміщення, загальною площею 1116,8 кв. м, за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72 (реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 147876726101, номер запису: 2350969) за ДК 021:2015(CPV) – 99999999-9 Не відображене в інших розділах

Предмет закупівлі: послуги з управління активами, відповідно до ст. 21 Закону № 772-VIII, а саме: - нежитлові приміщення загальною площею 304,4 кв. м,... Державна закупівля - UA-2025-02-13-007235-a Предмет закупівлі: послуги з управління активами, відповідно до ст. 21 Закону № 772-VIII, а саме: - нежитлові приміщення загальною площею 304,4 кв. м, за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72, приміщення 35-50 (номер об’єкта в РПВН: 35434958, від замовника НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ,ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ від 2/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-13-007235-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-13-008913-a
Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
300000
300 000 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 500 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ,ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ
ЄДРПОУ:41037901 Досьє YouControl
Контактна особа:Сколоветрова-Вегнер Катерина Вікторівна
Телефон:380442900852
E-mail:konkursy@arma.gov.ua
Місцезнаходження:
01001, Україна, м. Київ,ВУЛИЦЯ БОРИСА ГРІНЧЕНКА, будинок 1
3



Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-02-2025, 13:10
по 22-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-02-2025, 13:10
по 25-02-2025, 18:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 22-02-2025, 00:00

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Предмет закупівлі: послуги з у ...
300 000 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Предмет закупівлі: послуги з управління активами, відповідно до ст. 21 Закону № 772-VIII, а саме: - нежитлові приміщення загальною площею 304,4 кв. м, за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72, приміщення 35-50 (номер об’єкта в РПВН: 35434958, реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 2549382026040, номер запису: 46009809); - нежитлові приміщення загальною площею 269,8 кв. м, за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72, приміщення 13-20 (номер об’єкта в РПВН: 35435237, реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 2549364826040, номер запису: 46009328); - нежитлові приміщення загальною площею 190,5 кв. м, за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72, приміщення 5-12 (номер об’єкта в РПВН: 35435036, реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 2549347326040, номер запису: 46008796); - торгово-офісні приміщення загальною площею 862,1 кв. м, за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72 (реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 1173679326000, номер запису: 19032652); - нежитлове приміщення, CCXVI, загальною площею 272,7 кв. м, за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72 (реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 1092739526101, номер запису: 21674997); - нежитлове приміщення, загальною площею 276,9 кв. м, за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72 (реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 1092620726101, номер запису: 21638314); - нежитлове приміщення, загальною площею 161,6 кв. м, за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72/64 (номер об’єкта в РПВН: 35486723, реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 923304426101, номер запису: 46010072); - нежитлове приміщення, загальною площею 145 кв. м, за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72/65 (номер об’єкта в РПВН: 35486864, реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 922921426101, номер запису: 46010319); - офісні приміщення за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72 (реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 907813026101, номер запису: 21675400); - офісні приміщення за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72 (реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 907810726101, номер запису: 21640163); - земельна ділянка кадастровий номер: 2610100000:04:004:0153, площа 0,0337 га, за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 70 (реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 885343026101, номер запису: 21636694); - нежитлове приміщення, загальною площею 270,8 кв. м, за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72, приміщення 21-34 (реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 528088526101, номер запису: 8075370); - офіс 6; 7, загальною площею 56,6 кв. м, за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72 (реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 274011326101, номер запису: 4365184); - гараж № Х, загальною площею 17,2 кв. м, за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72 (реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 245491826101, номер запису: 3900876); - торгово-офісні приміщення, загальною площею 946,7 кв. м, за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72 (реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 148158026101, номер запису: 2355201); - торгово-офісні приміщення, загальною площею 1116,8 кв. м, за адресою: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 72 (реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 147876726101, номер запису: 2350969) за ДК 021:2015(CPV) – 99999999-9 Не відображене в інших розділах

1
послуга
Україна
по 28-02-2030
99999999-9
Не відображене в інших розділах


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
КОНСОРЦІУМ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ "КАМпарітет"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-02-2025 по 26-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Липківського Василя Митрополита, будинок 16, офіс 1, 03035, Ліана Пінькевич
Остаточна пропозиція:
250 000 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
18-03-2025, 15:40
Період подачі оскарження:
по 24-03-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 27-02-25, 13:34:04
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Необхідність в опрацюванні значного обсягу документів, які учасник подав у складі тендерної пропозиції.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 26-03-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 10-03-25, 15:57:21
24

1. Додаток 3 до тендерної документації, пункт 1: Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Інформація надається у формі Довідки складеної відповідно до нижче визначеної форми. Учасник має підтвердити наявність у нього об’єктів нежитлової нерухомості (власних та/або орендованих), що підпадають під визначення підпункту або Б, або В, або Г пункту 14.1.129-1 Податкового кодексу України, а також офісного приміщення, в якому розміщуються працівники, комп’ютерна та оргтехніка, засоби зв’язку, програмне забезпечення тощо, власне або в користуванні. Учасник може не мати власної матеріально-технічної бази, а орендувати відповідне майно за договорами, що укладені та належно виконувались/ються сторонами договору більше одного року до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі. Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (НА БЛАНКУ УЧАСНИКА (за наявності) ……………..форма довідки……………. Інформація наведена в Довідці підтверджується: довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно виданою не раніше дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі, або іншими документами, що свідчать про право власності на майно виданими відповідно законодавства, та/або копією договору/ів оренди майна з копіями документів, що свідчать про виконання договору/ів протягом дії, а саме: актами прийому-передачі, актами наданих послуг, податковими накладними виписаними в межах виконання договору з доказами їх реєстрації в ЄРПН (за наявності), а також платіжними інструкціями (або іншими банківськими документами), що підтверджують проведення розрахунків по договору згідно його умов. Довідка підписується уповноваженою особою учасника та завіряється печаткою (у разі наявності). Учасником подано Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в якій вказано № 2 з/п «Договір оренди майна № 20/12-23-1 від 20.12.2023», але, разом з тим, не подано копію даного договору. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду тендерної пропозиції Учаснику необхідно надати копію Договіру оренди майна № 20/12-23-1 від 20.12.2023 2. Додаток 3 до тендерної документації, пункт 3: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. На підтвердження досвіду виконання протягом останніх трьох років до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - витяг з ЄДРПОУ що містить код/и виду/ів економічної діяльності: або 68.20 надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого майна та/або 68.32 управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту, що свідчить про зайняття вказаним/ми видом/ами діяльності у вищезазначений період; - довідку за вказаною нижче формою, з інформацією про наявність досвіду виконання не менше двох цивільно-правових договорів, що укладені та належно виконувались/ються сторонами договору більше одного року до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі, предметом яких виступало: - та/або надання в оренду приміщень або нерухомого майна, що належать учаснику на праві власності або на праві користування, суб’єктам господарської діяльності; - та/або управління об’єктами нежитлової нерухомості, що підпадають під визначення пункту 14.1.129-1 Податкового кодексу України. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (НА БЛАНКУ УЧАСНИКА (за наявності) …………..форма довідки…………… Учасником подано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням в ній тільки одного договору від 28.05.2024 № 3455. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду тендерної пропозиції Учаснику необхідно подати Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням в ній інформації про наявність досвіду виконання не менше двох цивільно-правових договорів. 3. Додаток 3 до тендерної документації, пункт 3: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. На підтвердження досвіду виконання протягом останніх трьох років до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: … - довідку за вказаною нижче формою, з інформацією про наявність досвіду виконання не менше двох цивільно-правових договорів, що укладені та належно виконувались/ються сторонами договору більше одного року до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі. … Учасником подано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням в ній договору від 28.05.2024 № 3455, що не підтверджує належного виконання сторонами договору більше одного року до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду тендерної пропозиції Учаснику необхідно подати Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням в ній інформації про наявність досвіду виконання не менше двох цивільно-правових договорів, що укладені та належно виконувались/ються сторонами договору більше одного року до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі. 4. Додаток 3 до тендерної документації, пункт 3: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. … Інформація наведена в Довідці підтверджується (в залежності від виду та змісту інформації), наступними документами (по кожному договору окремо): - копією аналогічного цивільно-правового договору; - копіями документів, що свідчать про виконання аналогічного цивільно-правового договору протягом його дії, а саме: актами прийому-передачі (активів, послуг тощо), актами прийому-передачі виконаних робіт, податковими накладними виписаними в межах виконання договору з доказами їх реєстрації в ЄРПН (за наявності), а також платіжними інструкціями, що підтверджують проведення розрахунків по договору в повному обсязі відповідно до його умов. - лист-відгук або рекомендаційний лист наданий від імені контрагента по аналогічному договору, який містить інформацію про якість виконання учасником своїх договірних зобов’язань. Лист повинен бути датований та містить чітке посилання на номер та дату аналогічного договору (у разі коли контрагентами є фізичні особи споживачі, державні органи та установи, або особи нерезиденти - подається за наявності). … Учасником не подано лист-відгук або рекомендаційний лист наданий від імені контрагента по аналогічному договору, який містить інформацію про якість виконання учасником своїх договірних зобов’язань. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду тендерної пропозиції Учаснику необхідно подати лист-відгук або рекомендаційний лист наданий від імені контрагента по аналогічному договору, який містить інформацію про якість виконання учасником своїх договірних зобов’язань.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 11-03-25, 15:57:21
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-13-007235-a-b1
Номер договору:
2360
Дата підписання договору:
03-04-2025, 23:59
Строк дії договору:
з 03-04-2025 по 28-02-2030
250 000 UAH
Ціна договору
250 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
КОНСОРЦІУМ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ "КАМпарітет"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
250 000 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-02-2025, 11:12:34
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
довідка про наявність обладнання.PDF.p7s, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
Довідка працівники.pdf.p7s, Наявність працівників відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
довідка про наявність досвіду.PDF.p7s, Наявність працівників відповідної кваліфікації
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності
Доказ:
Документ
Довідка ДПС відсутність заборгованості.pdf.p7s, Наявність фінансової спроможності

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено13-02-2025, 13:10:26
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:20-02-2025, 16:32:47
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 13:10:02
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 13:10:04
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 13:10:05
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 13:10:05
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 13:10:05
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 13:10:05
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 13:10:05
              3. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 13:10:05
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 13:10:05
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 13:10:05
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 13:10:05
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 13:10:05
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 13:10:05
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 13:10:05
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 13:10:05
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 13:10:05
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 13:10:05
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 13:10:05
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 13:10:05
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 13:10:05
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 13:10:05
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність працівників відповідної кваліфікації , Наявність працівників відповідної кваліфікації
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 13:10:05
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність працівників відповідної кваліфікації , Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність фінансової спроможності
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 13:10:05
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність фінансової спроможності , Наявність фінансової спроможності
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ