Період оскарження умов закупівлі - по 21-02-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 300 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ,ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ |
| ЄДРПОУ: | 41037901 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сколоветрова-Вегнер Катерина Вікторівна |
| Телефон: | 380442900852 |
| E-mail: | k.skolovetrova-vehner@arma.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, м. Київ,ВУЛИЦЯ БОРИСА ГРІНЧЕНКА, будинок 1 |
2 |
Необхідність в опрацюванні значного обсягу документів, які учасник подав у складі тендерної пропозиції.
1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис на захищеному типі носія (КЕП) уповноваженої особи Учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Тендерна пропозиція учасника підписана ЕЦП, а саме: Дата та час: 14:09:15 07.03.2025 Назва файлу з підписом: sign.p7s Розмір файлу з підписом: 240.4 КБ Назва файлу без підпису: sign Розмір файлу без підпису: 170.5 КБ Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено Підписувач: ЛЮБАВІН ВІКТОР ВАЛЕРІЙОВИЧ П.І.Б.: ЛЮБАВІН ВІКТОР ВАЛЕРІЙОВИЧ Країна: Україна РНОКПП: 3196619670 Організація (установа): ТОВ ФУРШЕТ Код ЄДРПОУ: 31276178 Посада: ДИРЕКТОР Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 15:00:20 24.02.2025 Сертифікат виданий: КНЕДП АЦСК АТ КБ "ПРИВАТБАНК" Серійний номер: 5E984D526F82F38F04000000744646015BB9EA05 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ 4145 Тип підпису: Удосконалений Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису: З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат: Кваліфікований. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду тендерної пропозиції Учаснику необхідно надати тендерну пропозицію, яка повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис на захищеному типі носія (КЕП) уповноваженої особи Учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. 2. Пункт 2 Додатку 3 Кваліфікаційний критерій. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформація підтверджується довідкою складеною у довільній формі, яка має містити інформацію про загальну кількість працівників Учасника, які перебувають у штаті та працюють за основним місцем роботи та/або за сумісництвом, та/або за цивільно-правовими договорами (зокрема аутсорсингу), а також містить розширену інформацію про працівників відповідної кваліфікації: не менше 2 осіб, що мають вищу освіту та працюють за фахом не менше трьох років (в тому числі у учасника) на посадах керівників, членів виконавчих органів, головних інженерів, інженерів, технологів, енергетиків, бухгалтерів, юрисконсультів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами і будуть безпосередньо залучені до управління активами, що мають необхідні знання та досвід; Відносно вказаних працівників визначається наступна інформація: - прізвище, ім’я та по батькові, РНКОПП; - освіта; - займана посада; - стаж роботи за фахом; - стаж роботи в учасника на відповідній посаді; - наявність дипломів тощо, про отримання працівниками вищої освіти в одній та/або декількох галузях: менеджменту, економіки, права, інженерії, медичної освіти. Інформація наведена в Довідці, підтверджується документами передбаченими пунктом 2 та пунктом 5, а також в залежності від виду та змісту інформації або документами передбаченими в пункті 3 та/або в пункті 4: 2. Додатком № 4 ДФ до податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, що подані за останні шість місяців, що підтверджують наявність відносин між учасником та працівником та передують даті оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі, з доказами прийняття контролюючим органом; 3. Копіями трудових книжок (подаються в повному обсязі), або копіями трудових угод, контрактів тощо; 4. Копіями цивільно-правових договорів (що укладені та належно виконувались/ються сторонами договору більше одного року до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі), які надаються з копіями документів, що свідчать про їх виконання протягом дії, а саме: актами прийому-передачі (робіт, послуг тощо), податковими накладними виписаними в межах виконання договору з доказами їх реєстрації в ЄРПН (за наявності, у разі оподаткування вказаних операцій відповідно до норм Податкового кодексу України), а також платіжними інструкціями (або іншими банківськими документами), що підтверджують проведення розрахунків по договору згідно його умов. 5. Копіями дипломів, сертифікатів та інших документів, що підтверджують одержання освіти працівниками. Довідка підписується уповноваженою особою учасника та завіряється печаткою (у разі наявності). Учасником подано 24 лютого 2025 15:00 в складі тендерної пропозиції файл Додаток 3.2 Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації.pdf, який містить Довідку Учасника про наявність в учасника процедури закупівлі працівників № 2 від 18.02.2025 (далі - Довідка Працівники). 1. Довідка Працівники не містить інформації визначеної вимогами цього кваліфікаційного критерію, як то не містить інформацію про загальну кількість працівників Учасника, які перебувають у штаті та працюють за основним місцем роботи та/або за сумісництвом, та/або за цивільно-правовими договорами (зокрема аутсорсингу), а також не містить розширену інформацію про працівників відповідної кваліфікації: не менше 2 осіб, що мають вищу освіту та працюють за фахом не менше трьох років (в тому числі у учасника) на посадах керівників, членів виконавчих органів, головних інженерів, інженерів, технологів, енергетиків, бухгалтерів, юрисконсультів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами і будуть безпосередньо залучені до управління активами, що мають необхідні знання та досвід; Відносно вказаних працівників визначається наступна інформація: - прізвище, ім’я та по батькові, РНКОПП; - освіта; - займана посада; - стаж роботи за фахом; - стаж роботи в учасника на відповідній посаді; - наявність дипломів тощо, про отримання працівниками вищої освіти в одній та/або декількох галузях: менеджменту, економіки, права, інженерії, медичної освіти. 2. Учасником подано 24 лютого 2025 15:00 в складі тендерної пропозиції файл Додаток 3.2 Диплом Любавіна.pdf, який містить Диплом КВ № 35699550 виданий Лювавіну В.В. за спеціальністю «організація перевезень». Відповідно вимог цього кваліфікаційного критерію Учасник повинен підтвердити наявність не менше 2х працівників, які мають диплом тощо, про отримання працівниками вищої освіти в одній та/або декількох галузях: менеджменту, економіки, права, інженерії, медичної освіти. Диплом КВ № 35699550 не свідчить про одержання освіти у визначених галузях. 3. Учасником в змісті Довідки про працівники міститься посилання на Договір від 01.02.2019 про надання бухгалтерських послуг. Проте, за своєю правовою природою даний договір відноситься до договорів про надання послуг (глава 60 Цивільного кодексу), і його предметом не є правовідносини найму. Окрім того, відповідно до пункту 6.1. цього договору, його строк дії закінчився 31.12.2019, отже він не може підтверджувати наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 4. Учасником в змісті Довідки про працівники міститься посилання на Договір від 01.07.2019 про надання послуг з пошуку орендарів № 1007. Проте, за своєю правовою природою даний договір відноситься до договорів про надання послуг (глава 60 Цивільного кодексу), і його предметом не є правовідносини найму. Окрім того, відповідно до пункту 6.1. цього договору, його строк дії закінчився 31.12.2019, отже він не може підтверджувати наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Окрім того, за даним договором агентство лише «забезпечує Замовника інформацією» (пункт 1.1. договору). 5. Учасником не подано належних підтверджуючих документів згідно вимог цього кваліфікаційного критерію. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду тендерної пропозиції Учаснику необхідно надати відповідно до вимог пункту 2 Додатку 3 довідку складену у довільній формі, яка має містити інформацію про загальну кількість працівників Учасника, які перебувають у штаті та працюють за основним місцем роботи та/або за сумісництвом, та/або за цивільно-правовими договорами (зокрема аутсорсингу), а також містить розширену інформацію про працівників відповідної кваліфікації: не менше 2 осіб, що мають вищу освіту та працюють за фахом не менше трьох років (в тому числі у учасника) на посадах керівників, членів виконавчих органів, головних інженерів, інженерів, технологів, енергетиків, бухгалтерів, юрисконсультів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами і будуть безпосередньо залучені до управління активами, що мають необхідні знання та досвід; Відносно вказаних працівників визначається наступна інформація: - прізвище, ім’я та по батькові, РНКОПП; - освіта; - займана посада; - стаж роботи за фахом; - стаж роботи в учасника на відповідній посаді; - наявність дипломів тощо, про отримання працівниками вищої освіти в одній та/або декількох галузях: менеджменту, економіки, права, інженерії, медичної освіти. Інформація наведена в Довідці, підтверджується документами передбаченими пунктом 2 та пунктом 5, а також в залежності від виду та змісту інформації або документами передбаченими в пункті 3 та/або в пункті 4: 2. Додатком № 4 ДФ до податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, що подані за останні шість місяців, що підтверджують наявність відносин між учасником та працівником та передують даті оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі, з доказами прийняття контролюючим органом; 3. Копіями трудових книжок (подаються в повному обсязі), або копіями трудових угод, контрактів тощо; 4. Копіями цивільно-правових договорів (що укладені та належно виконувались/ються сторонами договору більше одного року до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі), які надаються з копіями документів, що свідчать про їх виконання протягом дії, а саме: актами прийому-передачі (робіт, послуг тощо), податковими накладними виписаними в межах виконання договору з доказами їх реєстрації в ЄРПН (за наявності, у разі оподаткування вказаних операцій відповідно до норм Податкового кодексу України), а також платіжними інструкціями (або іншими банківськими документами), що підтверджують проведення розрахунків по договору згідно його умов. 5. Копіями дипломів, сертифікатів та інших документів, що підтверджують одержання освіти працівниками. Довідка підписується уповноваженою особою учасника та завіряється печаткою (у разі наявності). 3. Пункт 4 Додатку 3 Кваліфікаційний критерій. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження досвіду виконання протягом останніх трьох років аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати витяг з ЄДРПОУ, що містить код виду економічної діяльності 68.32 «управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту», що свідчить про зайняття вказаним видом діяльності у вищезазначений період, а також довідку за вказаною формою, з інформацією про наявність досвіду виконання договору надання послуг з управління об’єктами нерухомості. Приведена форма довідки. Інформація наведена в Довідці підтверджується (в залежності від виду та змісту інформації, та виду документів складання яких передбачено договором), наступними документами: - копією аналогічного цивільно-правового договору (виконаного та/або діючого на час проведення тендерної процедури); - копіями документів, що свідчать про виконання аналогічного цивільно-правового договору протягом його дії, як то: актами прийому-передачі (активів, послуг тощо), актами прийому-передачі виконаних робіт, податковими накладними виписаними в межах виконання договору з доказами їх реєстрації в ЄРПН (за наявності (у разі коли виписка податкових накладних передбачена та повинна здійснюватися відповідно до законодавства), а також платіжними інструкціями, що підтверджують проведення розрахунків по договору в повному обсязі відповідно до його умов. - лист-відгук або рекомендаційний лист наданий від імені контрагента по аналогічному договору, який містить інформацію про якість виконання учасником своїх договірних зобов’язань. Лист повинен бути датований та містить чітке посилання на номер та дату аналогічного договору (у разі коли контрагентами є фізичні особи споживачі, державні підприємства та установи, або особи нерезиденти - подається за наявності). - копія довідки № 34-ОПП, що видана контролюючим органом відповідно до Порядку обліку платників податків, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.12.2011 за № 1562/20300. Довідка підписується уповноваженою особою учасника та завіряється печаткою (у разі наявності). 1. Учасником подано 24 лютого 2025 15:00 в складі тендерної пропозиції файл, Додаток 3.3 Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договору.pdf, який містить Довідку Учасника про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 18.02.2025 № 3 (далі – Довідка про Досвід). 1. Довідка про Досвід не відповідає формі та вимогам щодо її змісту, встановленим цим кваліфікаційним критерієм. Так до змісту довідки внесено записи про документи, які не є договорами. 2. Фактично Довідка про Досвід містить посилання лише на: Договір управління від 11.03.2019 Договір майнового найму-оренди від 01.07.2019 № 30 Договір майнового найму-оренди від 01.07.2019 № 32 Надання послуг централізованого опалення від 28.10.2019 Суборенди житлового приміщення від 01.08.2024 Проте, відповідно до вимог цього кваліфікаційного критерію учасник має підтвердити досвід виконання протягом останніх трьох років аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати витяг з ЄДРПОУ, що містить код виду економічної діяльності 68.32 «управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту», що свідчить про зайняття вказаним видом діяльності у вищезазначений період, а також довідку за вказаною формою, з інформацією про наявність досвіду виконання договору надання послуг з управління об’єктами нерухомості. Договір управління від 11.03.2019 припинений згідно Додаткового договору від 29.12.2021, отже він не може використовуватись в підтвердження досвіду, так як виконувався більше ніж три роки тому. Всі інші договори не є договорами управління укладеними відповідно до глави 70 Цивільного кодексу, відповідно по ним не надано Довідки форми № 34ОПП, отже вони не можуть використовуватись в підтвердження досвіду управління майном 2. Згідно вимог цього кваліфікаційного критерію Учасник повинен надати витяг з ЄДРПОУ що містить код виду економічної діяльності 68.32 «управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту», що свідчить про зайняття вказаним видом діяльності протягом останніх трьох років. Наданий лише один витяг ЄДРПОУ станом на 17.02.2025 р. із зазначеними в ньому видами діяльності, але з нього не має можливості визначити чи були ці види діяльності протягом останніх 3 років. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду тендерної пропозиції Учаснику необхідно надати інформацію у формі Довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (із наданням підтверджуючих документів) відповідно до вимог згідно вимог цього кваліфікаційного критерію, а також відповідний Витяг з ЄДРПОУ, що містить відповідний код виду економічної діяльності та свідчить про зайняття вказаним видом діяльності протягом останніх трьох років до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі. 4. Пункт 4 Додатку 3 Кваліфікаційний критерій. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю або іншими документами, (Обсяг річного доходу (виручки) не повинен бути меншим, ніж 100 (сто) % очікуваної вартості предмета закупівлі.) Інформація підтверджується: - балансом поданим за останній звітний період з доказами його прийняття контролюючими органами; - звітом про фінансові результати поданим за останній звітний період з доказами його прийняття контролюючими органами; - звітом про рух грошових коштів за останній звітний період (звіт про рух грошових коштів учасником не подається у разі, якщо учасник процедури закупівлі надає лист з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що його фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів); Учасником подано 24 лютого 2025 15:00 в складі тендерної пропозиції файл Додаток 3.4 Фінзвіт+квитанція.pdf, який містить Баланс станом на 31.12.2024. Згідно поданого Балансу, станом на кінець звітного періоду баланс підприємства становив 8,4 тис.грн, а згідно звіту про фінансові результати чистий прибуток за звітний період склав 3 тис.грн., обсяг річного доходу склав 5,2 тис. грн. Учасником не надано документів в підтвердження того що його обсяг річного доходу (виручки) є не меншим ніж 100 (сто) % очікуваної вартості предмета закупівлі, тобто 300 тис.грн. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду тендерної пропозиції Учаснику необхідно з врахуванням вимог тендерної документації надати інформацію про фінансову спроможність, яка підтверджується відповідно до вимог цього кваліфікаційного критерію.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.