Період оскарження умов закупівлі - по 20-02-2025, 00:00
Дата публікації протоколу розгляду пропозицій - 25-02-2025, 13:17
Закінчення періоду оскарження по прекваліфікації перед аукціоном - 03-03-2025, 00:00
Облікова ставка НБУ - 13.50%
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 0 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Оцінка пропозицій: | За показником ефективності енергосервісного договору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №1 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 35662213 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Інна Кругляк |
| Телефон: | +380965793320, +380432536098 |
| E-mail: | dnz_1vinnitsa@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 21036, Україна, Вінницька область,м. Вінниця, вул. Миколи Амосова, 48А |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до підпункту1 пункту 50 Особливостей та п.1 ч.1 ст. 50 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відміняє тендер у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи, що потреба у проведенні закупівлі Код ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах (Енергосервіс будівлі Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №1 Вінницької міської ради») ідентифікатор в електронній системі закупівель: UA-2025-01-21-013221-a відпала потреба
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
12-04-2025, 00:00
Період оскарження:
з 01-04-2025, 09:25 по 12-04-2025, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.