Обгрунтування скасування:
По-перше, відповідно до додатку 7 до ТП передбачалося подання: 2.6. Довідка в довільній формі про те, що всі технічні якісні характеристики предмета закупівлі відповідають діючим нормативним актам законодавства. В складі пропозиції учасника ФОП Винницький Тарас Іванович відсутня довідка в довільній формі про те, що всі технічні якісні характеристики предмета закупівлі відповідають діючим нормативним актам законодавства.По-друге, відповідно до додатку 7 до ТП передбачалося подання: Витяг/відомості з ЄДР (Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 р. № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (стосується юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців). В складі пропозиції учасника ФОП Винницький Тарас Іванович подано файл «Виписка ФОП Винницький» - виписку з ЄДРПОУ. Згідно з пунктом 1 частини першої статті 1 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 №755-IV (далі – Закон №755-IV) виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — документ в електронній або у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу — підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та податкових органах, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію.Водночас, відповідно до пункту 2 частини першої статті 1 Закон №755-IV витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі. Відомості надаються органами Держстатистики з врахуванням Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22.06.2005 № 499), Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затверджені наказом Держкомстату від 28.11.2005 № 386, зареєстрованим у Мін’юсті 15.12.2005 за № 1509/11789 (зі змінами та доповненнями).Враховуючи зазначене, виписка, відомості і витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців є різними документами. Крім цього, відповідно до пункту 2 Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 №1692/5 надавачем відомостей з Єдиного державного реєстру є державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, адміністратор центру надання адміністративних послуг або помічник нотаріуса, а у випадку надання виписки з Єдиного державного реєстру для проставлення апостиля - посадова особа територіального органу Міністерства юстиції України. Таким чином, через неподання витягу/відомостей із ЄДРПОУ пропозиція підлягає відхиленню. По-третє, відповідно до вимог п.3 р.5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації: Замовник відмовляє в участі учасникам, до яких застосовано санкції щодо здійснення публічних закупівель у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України «Про санкції» від 14 серпня 2014 року(із змінами від 19.04.2020), Указом Президента України № 133/2017 від 15 травня 2017 року та рішенням РНБО України від 28 квітня 2017 року. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (із змінами від 12.11.2019), Указу Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». замовник відхиляє тендерну пропозицію учасників, які у своїй пропозиції пропонують товар, що ввезений на митну територію України з 10 січня 2016 року та походить з російської федерації, згідно з Переліком товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з російської федерації, який міститься у додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147. Надати у складі пропозиції лист-гарантію про дотримання у своїй діяльності вищезазначеного законодавства.В складі пропозиції учасником ФОП Винницький Тарас Іванович подано відповідні дві довідки (файл «Гарантійний лист санкції» та файл «Довідка про дотримання норм закону про санкції»), які, всупереч вимогам ТД, НЕ МІСТЯТЬ інформації про дотримання учасником Указу Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» адже тільки у першому реченні наданого учасником гарантійного листа у файлі «Гарантійний лист санкції» вказано про законодавство, якого він дотримується. Наступне, відокремлене крапкою, речення містить виключно перелік нормативних актів (серед яких і Указ Президента України від 21.06.2018 № 176/2018) без прив’язки до саме дотримання учасником у своїй діяльності вищезазначеного законодавства. Таким чином, учасником ФОП Винницький Тарас Іванович в складі пропозиції не надано інформації про дотримання учасником Указу Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».По-четверте, відповідно до умов ТД: Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис на пропозицію або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). З аналізу документів та інформації, розміщеної у електронній системі закупівель вбачається, що ФОП Винницький Тарас Іванович розмістив та підписав тендерну пропозицію 15 лист. 15:25 до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.З інформації на скріншотах, які зроблені з веб-портала Центрального засвідчувального органу та Протоколів перевірки вбачається, що підписи уповноваженої особи ФОП Винницький Тарас Іванович містять тип підпису – Удосконалений, тип носія - незахищений. Таким чином, ФОП Винницький Тарас Іванович на Пропозицію накладено удосконалений електронний підпис (УЕП), який не являється кваліфікованим електронним підписом (КЕП), а це в свою чергу суперечить умовам тендерної документації. Зазначене підтверджується п. 3 роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України щодо КЕП від 16.02.2021 року №1/06-3-1587, в якому зазначено що у разі якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису "удосконалений", то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим. Таким чином, пропозиція ФОП Винницький Тарас Іванович та ТОВ СТАТУС ЕНЕРГО не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а тому підлягає відхиленню на підставі абз.3 п. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».