Період оскарження умов закупівлі - по 09-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 300 000,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ,ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ |
ЄДРПОУ: | 41037901 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Яцух Ростислав Олегович |
Телефон: | +380442900852 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, м. Київ,ВУЛИЦЯ БОРИСА ГРІНЧЕНКА, будинок 1 |
2 |
1. Вимоги тендерної документації щодо якої виявлені невідповідності: КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3) 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (офісне приміщення, в якому розміщуються працівники, комп’ютерна та оргтехніка, засоби зв’язку, програмне забезпечення тощо, власне або в користуванні) Інформація підтверджується довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, копіями (роздруківками) оборотно-сальдових відомостей за відповідними рахунками бухгалтерського обліку, або договором оренди майна, актів прийому-передачі тощо. ДОВІДКОВО: Учасник має підтвердити наявність у нього майна загальногосподарського користування (офісне приміщення, в якому розміщуються працівники, комп’ютерна та оргтехніка, засоби зв’язку, програмне забезпечення тощо) шляхом надання довідки за вказаною формою. Учасник може не мати власної матеріально-технічної бази, а натомість довгостроково орендувати відповідне майно чи співпрацювати за договорами з іншими підприємствами, які мають відповідну матеріально-технічну базу, необхідну для виконання договору управління активами. 1.1 Перелік невідповідностей: Учасником не подано будь – яких документів/інформації 1.2 Перелік документів/інформації, яку має подати учасник, щоб виправити невідповідності: Інформація підтверджується довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, копіями (роздруківками) оборотно-сальдових відомостей за відповідними рахунками бухгалтерського обліку, або договором оренди майна, актів прийому-передачі тощо відповідно до Додатку 3. ДОВІДКОВО: Учасник має підтвердити наявність у нього майна загальногосподарського користування (офісне приміщення, в якому розміщуються працівники, комп’ютерна та оргтехніка, засоби зв’язку, програмне забезпечення тощо) шляхом надання довідки за вказаною формою. 2. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3) Інформація підтверджується довідкою про загальну кількість працівників Учасника, які перебувають у штаті та/або працюють за цивільно-правовими угодами із зазначенням кількості таких працівників. Довідка складається у довільній формі та має містити інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - вказати прізвище, ім’я та по батькові; - стаж роботи за фахом; - освіта; - наявність фахівців з вищою освітою за спеціальністю 073 «Менеджмент» та/або фахівців з вищою освітою які закінчили професійні курси з менеджменту (управління) підприємством, які виконують функції керівників підприємств, членів виконавчих органів, головних інженерів, операторів, бухгалтерів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами. Інформація викладена у Довідці підтверджується копіями трудових книжок (всі заповнені сторінки), копіями дипломів, копіями сертифікатів та інших документів, що підтверджують кваліфікацію, знання, досвід спеціалістів зазначених у Довідці. 2.1 Учасником подано довідку від 12.06.2024 № 1206/15 про наявність працівників відповідної кваліфікації. В довідці відсутня інформація про стаж роботи за фахом зазначених працівників. Подана Учасником копія трудової книжки Абрамова М.Д. не містить запису про прийняття на роботу до ТОВ «ТРАНСГОСП». Учасником подано копії документів, про отримання вищої освіти Абрамовим М.Д., однак не подано копії документів про закінчення професійних курсів з професійні курси з менеджменту (управління) підприємством. 2.2 Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати: заповнену довідку про загальну кількість працівників Учасника з інформацією про стаж роботи працівників за фахом; копії трудової книжки Абрамова М.Д. (всі заповнені сторінки), чи інших документів, що підтверджують кваліфікацію, знання, досвід спеціалістів зазначених у довідці. 3. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3) 3.1 Учасником не подано Додаток 3 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ 3.2 Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати: Додаток 3 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ» з заповненими відповідними полями таблиці. 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства Учасник процедури закупівлі має підтвердити відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів та інших обов’язкових платежів шляхом подачі Довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи отриману відповідно Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 03.09.2018 № 733 та/або Витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами отриманого через ІТС «Електронний кабінет платника» (cabinet.sfs.gov.ua). Інформація підтверджується Довідкою про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, яка видана не пізніше ніж 10 днів до аукціону та/або Витягом з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами сформованого станом не пізніше ніж 10 днів до аукціону) 4.1 Учасником не подано довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів та інших обов’язкових платежів та/або Витяг з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами сформованого станом не пізніше ніж 10 днів до аукціону) 4.2 Інформація підтверджується Довідкою про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, яка видана не пізніше ніж 10 днів до аукціону та/або Витягом з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами сформованого станом не пізніше ніж 10 днів до аукціону). 5. Оформлення тендерної пропозиції Тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис на захищеному типі носія (КЕП) уповноваженої особи Учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. 5.1 Тип носія особистого ключа --- Незахищений 5.2 Накласти кваліфікований електронний підпис на захищеному типі носія (КЕП) уповноваженої особи Учасника на тендерну пропозицію. 6. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (Не менше двох аналогічних діючих або закінчених договорів). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - довідку за вказаною формою, з інформацією про наявність аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох діючих або закінчених договорів), яка має містити інформацію про виконання договорів протягом останніх п’яти років. - копії аналогічних договорів, інформація про які наведена в довідці (не менше двох договорів). На підтвердження надаються: копії документів (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання вказаних у довідці договорів в повному обсязі. - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше двох) від контрагента згідно з аналогічними договорами, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів з обов’язковим зазначенням номеру, дати укладання та інформації про відсутність претензій та порушень умов договору (у разі подання контрагентів фізичних осіб, подається за наявності ). Під аналогічними договорами слід розуміти виконані учасником договори щодо надання послуг з управління активами та/або послуг з оренди (суборенди) приміщень. 6.1 Учасником подано копію договору суборенди №0102-23/АР від 01.02.2023 в поганій якості не придатну до машинозчитування. Учасником подано копію договору суборенди № 0106-24/АН від 01.06.2023 без листа-відгука (або рекомендаційного листа тощо) від контрагента згідно що має підтверджувати належне виконання цього договору з обов’язковим зазначенням номеру, дати укладання та інформації про відсутність претензій та порушень умов договору. Учасником подано акти прийому передачі до договору суборенди №0106-24/АН від 01.06.2023, однак Учасником не подано копій документів, що підтверджують сплату Суборендарем на рахунок Орендаря щомісячної суборендної плати, що передбачено пунктами 4.1 та 4.3 вказаного договору. 6.2 Копії не менше двох аналогічних діючих або закінчених договорів, копії документів (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання вказаних у довідці договорів в повному обсязі, лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента до договору № 0106-24/АН від 01.06.2023. 7. Оформлення тендерної пропозиції Учасник повинен розмістити в електронній системі закупівель всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, які надаються у вигляді сканованих документів придатних для машинозчитування (файли з розширенням «pdf», «jpeg», тощо). 7.1 Учасником подано копію договору суборенди № 0102-23/АР від 01.06.2023 в поганій якості не придатну до машинозчитування. 7.2 Копію договору суборенди № 0102-23/АР від 01.06.2023 у вигляді сканованого документа придатного для машинозчитування.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.