Період оскарження умов закупівлі - по 27-04-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 300 000,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ,ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ |
| ЄДРПОУ: | 41037901 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Яндульський Ігор |
| Телефон: | +380442900852 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, м. Київ,ВУЛИЦЯ БОРИСА ГРІНЧЕНКА, будинок 1 |
5 |
1. Вимоги ТД щодо якої виявлені невідповідності 1.1 Перелік невідповідностей 1.2 Перелік документів/інформації, яку має подати учасник, щоб виправити невідповідності 2. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3) Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (офісне приміщення, в якому розміщуються працівники, комп’ютерна та оргтехніка, засоби зв’язку, програмне забезпечення тощо, власне або в користуванні) Інформація підтверджується довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, копіями (роздруківками) оборотно-сальдових відомостей за відповідними рахунками бухгалтерського обліку, або договором оренди майна, актів прийому-передачі тощо. ДОВІДКОВО: Учасник має підтвердити наявність у нього майна загальногосподарського користування (офісне приміщення, в якому розміщуються працівники, комп’ютерна та оргтехніка, засоби зв’язку, програмне забезпечення тощо) шляхом надання довідки за вказаною формою. Учасник може не мати власної матеріально-технічної бази, а натомість довгостроково орендувати відповідне майно чи співпрацювати за договорами з іншими підприємствами, які мають відповідну матеріально-технічну базу, необхідну для виконання договору управління активами. 2.1 Учасником подано довідку № 10293-13 від 23.04.2024, в якій зазначена наявність лише офісного приміщення, комп'ютерної та оргтехніки, засобів зв'язку. У довідці відсутня інформація про наявність програмного забезпечення тощо, власного або в використанні 2.2 Надати заповнену довідку про наявність програмного забезпечення власного або в користуванні. Інформація підтверджується довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, копіями (роздруківками) оборотно-сальдових відомостей за відповідними рахунками бухгалтерського обліку, або договором оренди майна, актів прийому-передачі тощо відповідно до Додатку 3. ДОВІДКОВО: Учасник має підтвердити наявність у нього майна загальногосподарського користування (офісне приміщення, в якому розміщуються працівники, комп’ютерна та оргтехніка, засоби зв’язку, програмне забезпечення тощо) шляхом надання довідки за вказаною формою. 3.Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Інформація підтверджується довідкою: - про загальну кількість працівників Учасника, які перебувають у штаті та/або працюють за цивільно-правовими угодами із зазначенням кількості таких працівників; - наявність працівників з вищою або іншою спеціальною чи професійно – технічною освітою, які закінчили професійні курси з управління підприємством (менеджменту); які виконують функції керівників підприємств, членів виконавчих органів, головних інженерів, операторів, бухгалтерів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами; Копіями трудових книжок (заповнені сторінки), дипломів, сертифікатів та інших документів, що підтверджують кваліфікацію спеціалістів, зазначених у Довідці. 3.1 Учасником подано довідку від 23.04.2024 № 10293-19, однак не подано копії документів, що підтверджують закічення працівником (працівниками) професійних курсів з управління підприємством (менеджменту); які виконують функції керівників підприємств, членів виконавчих органів, головних інженерів, операторів, бухгалтерів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами. 3.2 Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати: копії документів, що підтверджують закінчення працівником (працівниками) професійних курсів з управління підприємством (менеджменту), які виконують функції керівників підприємств, членів виконавчих органів, головних інженерів, ператорів, бухгалтерів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами. 4. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (Не менше двох аналогічних діючих або закінчених договорів) На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - довідку за вказаною формою, з інформацією про наявність аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох діючих або закінчених договорів), яка має містити інформацію про виконання договору протягом останніх трьох років. копії аналогічних договорів, інформація про які наведена в довідці (не менше двох договорів). На підтвердження надаються: копії документів (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання вказаних у довідці договорів в повному обсязі. - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше двох) від контрагента згідно з аналогічними договорами, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів з обов’язковим зазначенням номеру, дати укладання та інформації про відсутність претензій та порушень умов договору. 3.1 Учасником н подано копії двох аналогічних або закінчених договорів. 3.2 Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати: - довідку за вказаною формою, з інформацією про наявність аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох діючих або закінчених договорів), яка має містити інформацію про виконання договору протягом останніх трьох років; - копії аналогічних договорів, інформація про які наведена в довідці (не менше двох договорів). На підтвердження надаються: копії документів (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання вказаних у довідці договорів в повному обсязі. - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше двох) від контрагента згідно з аналогічними договорами, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів з обов’язковим зазначенням номеру, дати укладання та інформації про відсутність претензій та порушень умов договору. Під аналогічними договорами слід розуміти виконані учасником договори щодо надання послуг з управління активами та/або послуг з оренди (суборенди) приміщень.
1. Вимоги тендерної документації щодо якої виявлені невідповідності 1.1 Перелік невідповідностей 1.2. Перелік документів/інформації, яку має подати учасник, щоб виправити невідповідності 2. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3) 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (офісне приміщення, в якому розміщуються працівники, комп’ютерна та оргтехніка, засоби зв’язку, програмне забезпечення тощо, власне або в користуванні) Інформація підтверджується довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, копіями (роздруківками) оборотно-сальдових відомостей за відповідними рахунками бухгалтерського обліку, або договором оренди майна, актів прийому-передачі тощо. ДОВІДКОВО: Учасник має підтвердити наявність у нього майна загальногосподарського користування (офісне приміщення, в якому розміщуються працівники, комп’ютерна та оргтехніка, засоби зв’язку, програмне забезпечення тощо) шляхом надання довідки за вказаною формою. Учасник може не мати власної матеріально-технічної бази, а натомість довгостроково орендувати відповідне майно чи співпрацювати за договорами з іншими підприємствами, які мають відповідну матеріально-технічну базу, необхідну для виконання договору управління активами. 2.1 Учасником подано довідку № 13/04 від 25.04.2024, в якій зазначена наявність лише офісного приміщення. У довідці відсутня інформація про наявність комп’ютерної та оргтехніки, засобів зв’язку, програмного забезпечення тощо, власного або в користуванні 2.2 Надати заповнену довідку про наяність комп’ютерної та оргтехніки, засобів зв’язку, програмного забезпечення тощо, власного або в користуванні. Інформація підтверджується довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, копіями (роздруківками) оборотно-сальдових відомостей за відповідними рахунками бухгалтерського обліку, або договором оренди майна, актів прийому-передачі тощо відповідно до Додатку 3. ДОВІДКОВО: Учасник має підтвердити наявність у нього майна загальногосподарського користування (офісне приміщення, в якому розміщуються працівники, комп’ютерна та оргтехніка, засоби зв’язку, програмне забезпечення тощо) шляхом надання довідки за вказаною формою. 3. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3) Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Інформація підтверджується довідкою: - про загальну кількість працівників Учасника, які перебувають у штаті та/або працюють за цивільно-правовими угодами із зазначенням кількості таких працівників; - наявність працівників з вищою або іншою спеціальною чи професійно – технічною освітою, які закінчили професійні курси з управління підприємством (менеджменту); які виконують функції керівників підприємств, членів виконавчих органів, головних інженерів, операторів, бухгалтерів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами; Копіями трудових книжок (заповнені сторінки), дипломів, сертифікатів та інших документів, що підтверджують кваліфікацію спеціалістів, зазначених у Довідці. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. 3.1 Учасником подано довідку від 25.04.2024 № 14/04 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасником не подано копії документів, що підтверджують закінчення Мусурівською Г.В., професійних курсів з управління підприємством (менеджменту). Подані Учасником копії трудових книжок частково викладені не на українській мові (містять записи (тексти) про прийняття на роботу викладені на іншій мові) та не мають автентичного перекладу. 3.2 Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати: копії документів, що підтверджують закінчення Мусурівською Г.В., професійних курсів з управління підприємством (менеджменту); копії трудових книжок, що частково викладені не на українській мові (містять записи (тексти) про прийняття на роботу викладені на іншій мові) з перекладом на українську мову, підпис перекладача повинен бути посвідчений нотаріально. 4. Оформлення тендерної пропозиції Додаток 2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. Додаток 3 до тендерної документації КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. 4.1 Учасником подано Додаток 1 до тендерної документації ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, додаток 2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, Додаток 3 до тендерної документації КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ які підписані Директором Токарєвим О.О., однак тендерна пропозиція подана ФОП Токарєвим О.О. 4.2 Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати: Додаток 1, Додаток 2, Додаток 3, підписані ФОП Токарєвим О.О. з накладеним кваліфікованим електронним підписом на захищеному типі носія (КЕП) уповноваженої особи Учасника. 5. Оформлення тендерної пропозиції Тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис на захищеному типі носія (КЕП) уповноваженої особи Учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. 5.1 Підписувачі Підписувач Токарєв Олексій Олександрович Тип носія особистого ключа Незахищений 5.2 Накласти кваліфікований електронний підпис на захищеному типі носія (КЕП) уповноваженої особи Учасника на тендерну пропозицію. 6. Додаток 4 до тендерної документації Інша інформація встановлена відповідно до законодавства Зміст та вигляд сканованих документів повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії або у вигляді електронних документів з накладеним електронним підписом, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: 1) Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб осіб та фізичних осіб - підприємців). Підтвердження учасником відсутності підстав, передбачених у пункті 47 (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого) Особливостей (Додаток 4 до тендерної документації); 6.1 Учасником не подано підписаний додаток 4 до тендерної документації 6.2 Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати: Додаток 4 з накладеним кваліфікованим електронним підписом на захищеному типі носія (КЕП) уповноваженої особи Учасника. 7. Додаток 3 до тендерної документації КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (Не менше двох аналогічних діючих або закінчених договорів) На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: На підтвердження надаються: копії документів (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання вказаних у довідці договорів в повному обсязі. 7.1 Учасником подано копію договору про надання послуг пов’язаних з управлінням майном від 16.01.2024 б/н без копій документів, (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання вказаних у довідці договорів в повному обсязі. 7.2 Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати: Копії документів, що підтверджують виконання договору про надання послуг пов’язаних з управлінням майном від 16.01.2024 б/н
ТЕНДЕНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 1. Оформлення тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених пунктом 44 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, які надаються у вигляді сканованих документів придатних для машинозчитування (файли з розширенням «pdf», «jpeg», тощо). Назва електронного документу має містити назву документу (наприклад: Статут, довіреність, довідка, лист-згода, тощо). Зміст та вигляд сканованих документів повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії або у вигляді електронних документів з накладеним електронним підписом, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, 3) Підтвердження учасником (об’єднанням учасників) кваліфікаційних критеріїв (Додаток 3 до тендерної документації). Для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 особливостей. У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації. В тендерній пропозиції відсутній документ, що вимагається замовником у тендерній документації, а саме: Підтвердження учасником (об’єднанням учасників) кваліфікаційних критеріїв (Додаток 3 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції: Додаток 3 до тендерної документації заповнений та підписаний Учасником; Тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис на захищеному типі носія (КЕП) уповноваженої особи Учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Тендерна пропозиція не містить накладений кваліфікований електронний підпис на захищеному типі носія (КЕП) уповноваженої особи Учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно підписати документи тендерної пропозиції кваліфікованим електронним підписом на захищеному типі носія (КЕП) уповноваженої особи Учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів; КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3) 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (офісне приміщення, в якому розміщуються працівники, комп’ютерна та оргтехніка, засоби зв’язку, програмне забезпечення тощо, власне або в користуванні). В тендерній пропозиції відсутня інформація про наявність у учасника майна загальногосподарського користування (комп’ютерна та оргтехніка, засоби зв’язку, програмне забезпечення тощо). Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати копії (роздруківки) оборотно-сальдових відомостей за відповідними рахунками бухгалтерського обліку, або договором оренди майна, актів прийому-передачі тощо.; КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3) 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформація підтверджується довідкою: - про загальну кількість працівників Учасника, які перебувають у штаті та/або працюють за цивільно-правовими угодами із зазначенням кількості таких працівників;- наявність працівників з вищою або іншою спеціальною чи професійно – технічною освітою, які закінчили професійні курси з управління підприємством (менеджменту); які виконують функції керівників підприємств, членів виконавчих органів, головних інженерів, операторів, бухгалтерів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами; Копіями трудових книжок (заповнені сторінки), дипломів, сертифікатів та інших документів, що підтверджують кваліфікацію спеціалістів, зазначених у Довідці. В тендерній пропозиції відсутня інформація про наявність працівників з вищою або іншою спеціальною чи професійно – технічною освітою, які закінчили професійні курси з управління підприємством (менеджменту); які виконують функції керівників підприємств, членів виконавчих органів, головних інженерів, операторів, бухгалтерів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати копії трудових книжок (заповнені сторінки), дипломів, сертифікатів та інших документів, що підтверджують кваліфікацію працівників з вищою або іншою спеціальною чи професійно – технічною освітою, які закінчили професійні курси з управління підприємством (менеджменту). Необхідно надати якісну копію диплома Сурженко Н.В.; КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3) 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (Не менше двох аналогічних діючих або закінчених договорів). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - довідку за вказаною формою, з інформацією про наявність аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох діючих або закінчених договорів), яка має містити інформацію про виконання договору протягом останніх трьох років. - копії аналогічних договорів, інформація про які наведена в довідці (не менше двох договорів). На підтвердження надаються: копії документів (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання вказаних у довідці договорів в повному обсязі. - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше двох) від контрагента згідно з аналогічними договорами, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів з обов’язковим зазначенням номеру, дати укладання та інформації про відсутність претензій та порушень умов договору. Під аналогічними договорами слід розуміти виконані учасником договори щодо надання послуг з управління активами та/або послуг з оренди (суборенди) приміщень. В тендерній пропозиції надано: Лист-відгук (рекомендаційний лист) контрагента ТОВ «ПРАЙМ-ПАК», який не містить інформації щодо номеру договору, дати укладання та інформації про відсутність претензій та порушень умов договору; Лист-відгук (рекомендаційний лист) контрагента ТОВ «КОМПАНІЯ СОФІ», який не містить інформації щодо номеру договору, дати укладання та інформації про відсутність претензій та порушень умов договору. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати:Лист-відгук (рекомендаційний лист) від контрагента згідно з аналогічними договорами, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів з обов’язковим зазначенням номеру, дати укладання та інформації про відсутність претензій та порушень умов договору. Відгук повинен бути належно оформлений, містити номер та дату видачі документу.; ІНША ІНФОРМАЦІЯ ВСТАНОВЛЕНА ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНОДАВСТВА (Додаток 4) 5 Учасник процедури закупівлі має підтвердити відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів та інших обов’язкових платежів (Інформація підтверджується довідкою з ДПС, яка видана не пізніше ніж 10 днів до аукціону). В тендерній пропозиції надано Витяг з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати довідку з ДПС про відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів та інших обов’язкових платежів, яка видана не пізніше ніж 10 днів до аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
1.ТЕНДЕНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених пунктом 44 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, які надаються у вигляді сканованих документів придатних для машинозчитування (файли з розширенням «pdf», «jpeg», тощо). Назва електронного документу має містити назву документу (наприклад: Статут, довіреність, довідка, лист-згода, тощо). Зміст та вигляд сканованих документів повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії або у вигляді електронних документів з накладеним електронним підписом, що вимагаються замовником у тендерній документації, серед іншого, зокрема, 6) проектом Договору з додатками до нього, заповненим та підписаним Учасником (Додаток 6 до тендерної документації). В тендерній пропозиції відсутній документ, що вимагається замовником у тендерній документації, а саме: 6) проект Договору з додатками до нього, заповненим та підписаним Учасником (Додаток 6 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції: проект Договору з додатками до нього, заповнений та підписаний Учасником (Додаток 6 до тендерної документації). Вимога тендерної документації: Тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис на захищеному типі носія (КЕП) уповноваженої особи Учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Тендерна пропозиція не містить накладений кваліфікований електронний підпис на захищеному типі носія (КЕП) уповноваженої особи Учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно підписати документи тендерної пропозиції кваліфікованим електронним підписом на захищеному типі носія (КЕП) уповноваженої особи Учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3) 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформація підтверджується довідкою: - про загальну кількість працівників Учасника, які перебувають у штаті та/або працюють за цивільно-правовими угодами із зазначенням кількості таких працівників; - наявність працівників з вищою або іншою спеціальною чи професійно – технічною освітою, які закінчили професійні курси з управління підприємством (менеджменту); які виконують функції керівників підприємств, членів виконавчих органів, головних інженерів, операторів, бухгалтерів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами; Копіями трудових книжок (заповнені сторінки), дипломів, сертифікатів та інших документів, що підтверджують кваліфікацію спеціалістів, зазначених у Довідці. В тендерній пропозиції відсутня інформація про наявність працівників з вищою або іншою спеціальною чи професійно – технічною освітою, які закінчили професійні курси з управління підприємством (менеджменту); які виконують функції керівників підприємств, членів виконавчих органів, головних інженерів, операторів, бухгалтерів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати копії трудових книжок (заповнені сторінки), дипломів, сертифікатів та інших документів, що підтверджують кваліфікацію працівників з вищою або іншою спеціальною чи професійно – технічною освітою, які закінчили професійні курси з управління підприємством (менеджменту) КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3) 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (Не менше двох аналогічних діючих або закінчених договорів). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - довідку за вказаною формою, з інформацією про наявність аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох діючих або закінчених договорів), яка має містити інформацію про виконання договору протягом останніх трьох років. - копії аналогічних договорів, інформація про які наведена в довідці (не менше двох договорів). На підтвердження надаються: копії документів (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання вказаних у довідці договорів в повному обсязі. - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше двох) від контрагента згідно з аналогічними договорами, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів з обов’язковим зазначенням номеру, дати укладання та інформації про відсутність претензій та порушень умов договору. Під аналогічними договорами слід розуміти виконані учасником договори щодо надання послуг з управління активами та/або послуг з оренди (суборенди) приміщень. В тендерній пропозиції відсутні копії документів (згідно з умовами договору акти виконаних робіт/надання послуг, акти приймання-передачі), що підтверджують виконання в повному обсязі наступних договорів: Договір № 68 суборенди нежитлового приміщення від 22.12.2020 Договір № 96 суборенди нежитлового приміщення від 22.12.2021 Договір № 01-08/2020 суборенди нежитлового приміщення від 01.08.2020 Договір № 01-08/2020 суборенди нежитлового приміщення від 01.08.2020 Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати: Документи (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання договору № 68 суборенди нежитлового приміщення від 22.12.2020 в повному обсязі; Документи (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання договору № 96 суборенди нежитлового приміщення від 22.12.2021 в повному обсязі; Документи (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання договору № 01-08/2020 суборенди не-житлового приміщення від 01.08.2020 в повному обсязі; Документи (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання договору № 03-05/2023 суборенди нежитлового приміщення від 01.06.2023 в повному обсязі; Лист-відгук (рекомендаційний лист) від контрагента згідно з аналогічними договорами, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів з обов’язковим зазначенням номеру, дати укладання та інформації про відсутність претензій та порушень умов договору. Відгук повинен бути належно оформлений, містити номер та дату видачі документу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.