Період оскарження умов закупівлі - по 29-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 14 968 800,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 149 688,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ |
| ЄДРПОУ: | 14309787 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Будчана Тетяна Григорівна |
| Телефон: | +380503847607 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 52210, Україна, Дніпропетровська область,Жовті Води, вул. Горького,2 |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником надано «Інформацію про наявність працівників необхідних для надання послуг», в якій не зазначено чисельність машиністів електровозу. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п.1 Додатку №1 до тендерної документації: Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію "наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" Учасник надає інформацію (у довільній формі, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності) Учасника) про наявність працівників (зокрема, прохідників, машиністів електровоза), з зазначенням їх чисельності, досвіду роботи та кваліфікації, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі. Крім того, Учасник надає сканкопії документів (чинні посвідчення та/або протоколи про проходження навчання та перевірку знань), які підтверджують проходження навчання та перевірку знань у керівників робіт та робітників на роботи підвищеної небезпеки (НПАОП 0.00-1.77-16). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до вимог, визначених у тендерній документації Замовника, надати: інформацію (у довільній формі, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності) Учасника) про наявність працівників (зокрема, прохідників, машиністів електровоза), з зазначенням їх чисельності, досвіду роботи та кваліфікації, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.