Період оскарження умов закупівлі - по 14-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-11-2023, 00:00
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 184 800,24 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 924,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Павлушков Валерій Віталійович |
| Телефон: | 380501602636 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
1 |
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕКОСОФТ" (надалі – Учасник) на закупівлю ДК 021:2015 - 999999999 Не відображене в інших розділах (Послуги з оренди апаратів для дистилювання, фільтрування чи ректифікації) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-09-011638-a. Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Пунктом 1 Розділу Х тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно розділу VII тендерної документації. Пунктом 1.1 Розділу VII тендерної документації на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції: довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано довідку (файл «Довідка досвід.pdf»), лист-відгук (файл «14.11.2023 14.04 (1)_ лист відгук.pdf») та копію договору оренди (файл «Договір оренди _Імпорт_21рік.pdf»). Відповідно інформації, зазначеної у довідці (файл «Довідка досвід.pdf») предметом договору №ЕК -ПІГ-22072021 від 22.07.2021р., укладеного з ТОВ «ІМПОРТ-ОФІС Україна» є «Пурифайер Waterlogic», що не відповідає предмету договору, зазначеному у листі-відгуку (файл «14.11.2023 14.04 (1)_ лист відгук.pdf») та копії договору оренди (файл «Договір оренди _Імпорт_21рік.pdf»), а саме: поставка обладнання в оренду для очищення води, що є невідповідністю. Пунктом 5 Розділу Х тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції Відомості про учасника (згідно розділу XІ тендерної документації), у тому числі із зазначенням інформації про банківські реквізити обслуговуючого банку. Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ (файл «довідка розділ ХI_відом про учасника.pdf»), в якому не зазначено інформацію про банківські реквізити обслуговуючого банку, що не відповідає вимогам пункту 5 Розділу Х тендерної документації. Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі - Особливості) для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, а саме: уточнену довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням інформації, передбаченої п.1.1 Розділу VII тендерної документації, в тому числі уточненої інформації про предмет договору; уточнені відомості про учасника (згідно розділу XІ тендерної документації) із зазначенням інформації, передбаченої розділом XІ тендерної документації, в тому числі інформації про банківські реквізити обслуговуючого банку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.