Період оскарження умов закупівлі - по 04-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-06-2023, 00:00
Закінчення періоду оскарження по прекваліфікації перед аукціоном - 09-08-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 01-07-2023, 00:00
Облікова ставка НБУ - 25.00%
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 0,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Оцінка пропозицій: | За показником ефективності енергосервісного договору |
| Замовник: | Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області" |
| ЄДРПОУ: | 08734598 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шевченко Галина Юріївна |
| Телефон: | 380462256229 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 14029, Україна, Чернігівська область,Чернігів, проспект Миру, будинок 217 |
6 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: У листі-згоді на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних зазначено громадянина Плискунова Сергія Вікторовича. Те саме стосується і підпису особи. Проте, в інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації №06/07/23-3 від 06.07.2023 зазначено працівника Плискунова Сергія Ігоровича з яким і укладено договір про надання послуг №02/12/2 від 02.12.2020 року. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 та пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації затвердженої протоколом уповноваженої особи від 23.06.2023 року №21 ВТ). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати: • або лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних зазначеного громадянина Плискунова Сергія Ігоровича • або інформацію щодо особи Плискунов Сергій Вікторович (договір про надання послуг та інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації). В разі надання інформації у формі електронного документа – обов’язкове накладення КЕП/УЕП згідно вимог тендерної документації. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації № 06/07-13.14.23 від 06.07.2023 р. відсутня повна інформація щодо працівників, які будуть залучені до виконання запропонованих енергоефективних заходів зазначених під номером 2 та 3 згідно додатку 8 тендерної документації. А точніше: дія усіх цивільно-правових угод з працівниками, що зазначені в довідці закінчується у кінці 2023 року, а деякі енергоефективні заходи заплановані на 2024-2037 роки. 1.2. На підтвердження права підпису учасником було надано рішення єдиного учасника №9 від 01.07.2023 року, в якому в п.2 зазначено, що право підписувати тендерну пропозицію та укладати договір надано директору товариства. Також, було надано рішення учасника №26/11 від 26.11.2021 року та наказ №30/11-21 від 26.11.2021 року (далі –Наказ). Наказ на призначення директора датований 26.11.2021 роком і підписаний Ювхимець А.Д. Проте, в наказі зазначено, що Ювхимець А.Д. призначається на посаду лише 27.11.2021 року. Відповідно до ч. 2 п. 2.27 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58 день звільнення, зазначений у наказі, є останнім днем роботи. Таким чином, 26.11.2021 року наказ мав би підписати Яковчук В.Ю. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації затвердженої протоколом уповноваженої особи від 23.06.2023 року №21 ВТ). 2.2. Пункт 3.1 Документи, що підтверджують правомочність представника учасника на укладання договору про закупівлю додатку 7 тендерної документації. Пункт 1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації затвердженої протоколом уповноваженої особи від 23.06.2023 року №21 ВТ). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Документи, щодо уточнення інформації що міститься в інформаційній довідці № 06/07-13.14.23 від 06.07.2023 р. надаються в довільній формі згідно вимог тендерної документації. У разі, якщо учасник вирішив пролонгувати діючі договори чи заключити нові, то надаються документи (договір про надання послуг/цивільно-правову угода чи додаткова угода до договору) у формі, що відповідають вимогам чинному цивільному законодавству. В разі надання копій договорів/угод, то в систему підгружаються документи, які завірені належним чином (відповідно до Національного стандарту України "Вимоги до оформлювання документів" ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 № 55). В разі надання виправлень у формі електронного документа – обов’язкове накладення КЕП/УЕП згідно вимог тендерної документації. 3.2. Роз’яснення про те, яким чином 26.11.2021 року наказ підписала особа, яка ще не набула своїх повноважень надаються в довільній формі згідно вимог тендерної документації з посиланням на нормативно-правові акти відповідно до яких Ювхимець А.Д. мала повноваження саме 26.11.2021 року підписати наказ №30/11-21. В разі надання виправлень невідповідностей у формі електронного документа – обов’язкове накладення КЕП/УЕП згідно вимог тендерної документації. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.