Період оскарження умов закупівлі - по 01-08-2025, 00:00
Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами. Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним офіційним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 8 985 860 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 89 858,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081195 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://railway.lviv.ua/ |
| Контактна особа: | Стойко Оксана Богданівна |
| Телефон: | 380322261980 |
| E-mail: | elzakup.nh@railway.lviv.ua |
| Місцезнаходження: | 79007, Україна, Львівська область,Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
1 |
З метою проведення аналізу та надання належної оцінки відповідності тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації, керуючись частиною 10 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", уповноваженою особою прийнято рішення (протокол № 73/5 від 11.08.2025) щодо продовження до 20 робочих днів строку розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ПРАЙД ІМПЕКС" щодо закупівлі наступного: (Паливо котельне).
ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей на закупівлю наступного: Паливо котельне, код ДК 021:2015 - 24320000-3 (Основні органічні хімічні речовини), номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на вебпорталі Уповноваженого органу: UA-2025-07-22-011557-a. Пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ПРАЙД ІМПЕКС", була розглянута на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 "Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" із змінами (далі - Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено: Відсутні документи, що підтверджують виконання наданого аналогічного за предметом закупівлі договору (№ 10/06/2025 від 10.06.2025) в повному обсязі, а саме: первинний документ, що підтверджує факт здійснення господарської операції та/або позитивний лист-відгук контрагента. Відсутня довідка «Цінова пропозиція» у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП, що суперечить умовам пункту 3 розділу 2 додатку 2 тендерної документації. Для усунення невідповідності необхідно завантажити через електронну систему закупівель: - документ, що підтверджує виконання наданого аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме: первинний документ, що підтверджує факт здійснення господарської операції та/або позитивний лист-відгук контрагента; - довідку «Цінова пропозиція» у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП (згідно додатку 4 до тендерної документації замовника). Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Дата та номер прийняття рішення про усунення невідповідностей: протокол № 73/4 від 07.08.2025.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.