Період оскарження умов закупівлі - по 27-06-2025, 00:00
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 395 200 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 952 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 41 800 UAH |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
| ЄДРПОУ: | 00135390 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ukrnafta.com |
| Контактна особа: | Гришко Каріна |
| Телефон: | 380631644345 |
| E-mail: | karina.hryshko@ukrnafta.com |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
1 |
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за№ 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з значним обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні невідповідності: Відповідно до п.1.1 Додатку 2 до Тендерної документації Учасник повинен надати: Копія одного договору*, аналогічного** за предметом закупівлі. Замість копії договору може бути надано посилання із зазначенням ID номера закупівлі, за якою укладено аналогічний за предметом закупівлі договір в електронній систем закупівель https://prozorro.gov.ua/. *Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. **Під аналогічним договором слід розуміти один договір за умовами якого здійснювалося постачання деемульгатору або іншого товару в межах коду ДК 021:2015: 24950000-8 «спеціалізована хімічна продукція». Копії документів, які підтверджують факт повного виконання аналогічного договору. Такими документами можуть бути: - або видаткові накладні, оформлені належним чином; - та/або акти приймання-передачі товару; - або інші документи, які підтверджують виконання аналогічного договору, якщо такі передбачені умовами договору; - або відгук від контрагента за аналогічним договором, який підтверджує факт належного виконання (у встановлені договором строки, без порушень інших вимог договору (у тому числі щодо якості) аналогічного договору. В документах, які надаються відповідно до даного підпункту, повинна міститись інформація про номер та дату укладання договору, копія якого надається. Такі документи можуть надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі надання інформації щодо більшої кількості аналогічних договорів, аніж передбачено підпунктом 1.1.1. цього Додатку 2 до ТД, належним виконанням встановленої вимоги є надання копій документів, які підтверджують факт виконання аналогічних договорів у кількості, зазначений в п.1.1.1. цього Додатку 2 до ТД. В складі Тендерної пропозиції Учасника наявна копія договору, але згідно вимог встановлених в п. 1.1, договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Умовами договору, а саме п. 1.1 передбачено укладення додаткових угод, які являються невід’ємною частиною договору. Згідно наданої видаткової накладної відомо, що існує додаткова угода №24 від 10.05.2025 року. Отже, договір наданий не в повному обсязі, без додаткових угод. На підставі вищевикладеного, необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАЛТЕХ" наступного змісту: 1. Відповідно до п.1.1 Додатку 2 до Тендерної документації надати нові або оновлені документи, які підтверджують встановлені вимоги.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.