| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 481 860 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 409,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Клінічний центр дитячої медицини" |
| ЄДРПОУ: | 01996728 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Перейма Оксана |
| Телефон: | 383222705427 |
| E-mail: | tender.kcdm@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛИСЕНКА, будинок 31 |
1 |
Період оскарження умов закупівлі - по 08-04-2025, 00:00
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1.Згідно п.4 Розділу 3 Додатку 1 тендерної документації підписаний проєкт договору про закупівлю згідно Додатку №5 , подається учасником як згода з його умовами. Перевіривши документи надані учасником, було виявлено відсутність підписаного проєкту договору, який передбачений Додатком №5 до тендерної документації, натомість учасником було долучено інший проект договору який не має відношення до закупівлі, що проводиться, що свідчить про невідповідність вимозі, яка міститься в п.4 Розділу 3. 2) Перелік документів/інформації, які повинен надати учасник на усунення невідповідностей 2.1.Надати підписаний проєкт договору про закупівлю згідно Додатку №5 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.