Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 25.12.2025 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору, партіями (обсяги поставки визначаються Замовником в заявці (телефоном або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp)), протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання такої заявки, з 8-00 до 12-00 години. Про кожну поставку товару Постачальник зобов’язаний повідомити Замовника завчасно (в телефонному режимі) в іншому випадку товар не буде прийнятий Замовником, та повернутий Постачальнику. Поставка товару здійснюється автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення відповідних вантажів, який має всі необхідні дозвільні документи. Вантажно-розвантажувальні роботи на місці постачання здійснюються Постачальником. Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копією(ями) чинного(их) реєстраційного(их) посвідчення(ь) на лікарський(і) засіб(оби), копією(ями) чинного(их) документу(ів) щодо якості, виданого(их) виробником відповідного товару, в якому вказується найменування Замовника – Комунальне підприємство «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» Дніпропетровської обласної ради» та актом прийому-передачі товару, в якому зазначаються номера балонів. У випадку ненадання документів, що підтверджують якість, Замовник має право відмовитись від прийняття товару. Заправка балонів товаром (киснем медичним газоподібним) здійснюється Постачальником в балони (тару) Замовника. Заправка балонів, транспортні витрати, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок та силами Постачальника. Приймання-здача товару проводиться в місці постачання, що зазначене в договорі, згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною, за наявністю документу(ів), виданого(их) виробником товару на підтвердження його якості, та акту прийому-передачі продукції. В документі(ах) щодо якості, виданим(и) виробником товару, обов’язково вказується повне найменування Замовника – КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ». У разі відсутності документу(ів) щодо якості, виданого(них) виробником товару, чи порушення в його(їх) оформленні, Замовник має право не приймати доставлену продукцію. Товар (кисень медичний газоподібним) доставлений у балонах, супроводжується актом прийому-передачі продукції, в якому обов’язково зазначаються номера балонів. Постачальник забезпечує доставку товару автомобільним транспортом для перевезення небезпечних вантажів та забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Перепосвідчення, ремонт та обслуговування газових балонів здійснюється силами та за рахунок Постачальника. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по документам, зазначеним в пункті 5.6 розділу 5 договору. До моменту передачі товару Замовнику в місці постачання Постачальник несе повну відповідальність за пошкодження товару та/або тари (балонів) внаслідок транспортування і за шкоду, заподіяну внаслідок такого пошкодження. Постачальник не має право поставляти товар з наявністю дефектів та після закінчення терміну державної реєстрації. Замовник має право заявляти вимоги Постачальнику щодо повернення товару з наявністю дефектів та/або товару, продаж, зберігання та застосування якого заборонено Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками. Вимоги заявляються Замовником протягом встановленого Приписом/Розпорядженням терміну про вилучення з обігу лікарських засобів та повернення їх Постачальнику. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. УВАГА! Кількісні вимоги повинні відповідати вимогам визначеним в запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та пропозиції переможця відбору.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 156 119,20 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 01985423 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.m.mechnikova.com |
Контактна особа: | Трегубова Наталія Сергіївна |
Телефон: | 380562339500 |
E-mail: | tender.dnepr@ukr.net |
Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 |
0 |