Період оскарження умов закупівлі - по 03-04-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 180 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 700 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державне некомерційне підприємство "Національний інститут раку" |
| ЄДРПОУ: | 02011976 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://unci.org.ua/ |
| Контактна особа: | Едуард Оскольський |
| Телефон: | +380506421030 |
| E-mail: | eduard.oskolskyy@unci.org.ua |
| Місцезнаходження: | 03032, Україна, м. Київ,м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43 |
0 |
1. Відповідно до Додатку 6 - У всіх довідках або гарантійних листах зазначити назву Замовника та ID – закупівлі (UA – 2024 -__-__-_______-a). Прошу надати відповідні документи. 2. Відповідно пункту 1.1.3. Додатку 1 НАДАТИ - та копії/ю документів/а з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) (копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору, документу(ів), що підтверджує(ють) факт постачання товару за договором (товарно-транспортну накладну або видаткову накладну або акт приймання-передачі товару або інший(і) первинний(і) документ(и), складений(і) відповідно до вимог статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV)) Прошу надати підтверджуючі документи виконання підвантажених Аналогічих Договорів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.