Період оскарження умов закупівлі - по 29-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 28 470 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 284,70 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 38475462 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександра Бількіна |
| Телефон: | +380312642877 |
| E-mail: | zakup.labcentr@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,Місто Ужгород, вулиця Собранецька,96 |
2 |
Розглянувши тендерну пропозицію учасника Замовник виявив невідповідність, а саме відповідно до п. 4.1 Додатку 1 Замовник просив надати учасника декларацію про відповідність або інший документ, що посвідчує якість запропонованого ним товару (українською мовою або з перекладом на українську мову), а також копії технічної документації на продукцію (інструкції з використання або паспортів, тощо) українською мовою, що підтверджують відповідність продукції вимогам тендерної документації. Згідно з п.5.8 Додатку № 1 у разі, якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. У зв’язку з вищенаведеним, просимо надати інструкцію з використання (паспорт) або надати письмові пояснення про причини не подання вищезазначених документів на позицію закупівлі «кроляча сиворотка».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.