Період оскарження умов закупівлі - по 17-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 474 900 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 374,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ ЛІКАРСЬКИХ РОСЛИН ІНСТИТУТУ АГРОЕКОЛОГІЇ І ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 00482312 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Бусь |
| Телефон: | +380508621457 |
| E-mail: | budslr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 37535, Україна, Полтавська область,Лубенський район, село Березоточа, вулиця Покровська, 16а |
0 |
Шановний Учаснику! Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції уповноваженою особою замовника виявлено невідповідності в документах, що подані Вами в інформації та документах, подання яких передбачалося тендерною документацією (далі – ТД). Повідомляємо Вас про недоліки, які необхідно усунути протягом 24 годин з моменту оприлюднення даного повідомлення. 1) В ТД ( Додаток 1 Перелік документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам Замовника) зазначено, що учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції документи, у т.ч. 1. Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців сформованого у 2025 році) - для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності. Зазначений документ у Вашій тендерній пропозиції відсутній, оскільки Ви надали витяг, сформований у 2024 році. 2. Погоджений проект (кожна сторінка) договору (Додаток 6). Учасник не має права відступати від заданого проекту. Зазначений документ у Вашій тендерній пропозиції не погоджений на кожній сторінці. 3. Відомості про учасника, надані згідно Додатку 5 тендерної документації. Ви надали відомості без зразків підпису, які вимагаються у 3-х місцях. 4. В ТД (Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ) у п. 1.3. зазначено «Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити власноручний підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами / організаціями). Документи які видані іншими підприємствами/ установами/ організаціями, також Статут або інший установчий документ учасника, розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо) ……….. можуть надаватися у формі сканованих оригіналів документів або сканованих завірених належним чином копій документів (кожна сторінка завіреного документа повинна містити ПІБ, посаду, власноручний підпис уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції, відмітку «копія вірна» або «згідно з оригіналом» або «копія згідно з оригіналом» тощо». Вам необхідно дотриматись цієї вимоги і надати документи, сформовані Вами, або у формі електронного документа, або завірені власним підписом. Вам необхідно виправити невідповідності в наданих документах шляхом завантаження через електронну систему закупівель зазначених документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З повагою, уповноважена особа Замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.