| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 264 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 320 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А4960 |
| ЄДРПОУ: | 26639811 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Володимир Якобчук |
| Телефон: | +380978661540 |
| E-mail: | vovasuper126@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог пп.15.9. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції відсутнє письмове погодження з формальними (несуттєвими) помилками. 1.2. У порушення вимог п.4 Розділу ІІІ Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі наданий у складі пропозиції лист виробника не містить інформації щодо юридичної адреси учасника. 1.3. У порушення вимог Додатку 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі пп.2, 3 наданої у складі пропозиції «Цінової пропозиції» не відповідають редакції форми «Цінова пропозиція». 2. Посилання на вимогу (вимоги) Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. П.15.9 Додатку 9 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «15.9. Замовник не відхиляє пропозицію учасника через допущення формальних помилок. Згідно з положеннями даного оголошення формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: - технічні помилки та описки, у т. ч. пропущені слова/літери, граматичні помилки в словах, русизми, що не впливають на зміст пропозиції та її відповідність, відповідно вимогам Оголошення; - зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам Оголошення; - відсутність на окремих документах учасника підписів, печаток (у разі її використання); - надання документів у форматі інших поширених графічних форматах; - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам Оголошення, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий в складі пропозиції учасника. Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок, що визначені цим Оголошенням, не призведе до відхилення пропозиції учасника. Учасник надає у складі пропозиції письмове погодження з формальними (несуттєвими) помилками, вказаними у даному пункті Оголошення із обов'язковим зазначенням їх опису та з тим, що допущення інших помилок при підготовці пропозиції буде розцінюватися як невідповідність вимогам Оголошення та призведе до відхилення пропозиції учасника.». 2.2. П. 4 Розділу ІІІ Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «4. Учасник (у разі якщо він не є виробником) повинен надати у складі своєї пропозиції скановану копію з оригіналу листа виробника або офіційного дистриб’ютора, яким підтверджується наявність повноважень учасника щодо поставки товару для даної закупівлі із зазначенням назви та юридичної адреси учасника, номеру оголошення та найменування предмету закупівлі.». 2.3. Додаток 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (витяг): «2. Ми погоджуємося з умовами проєкту Договору, який викладений у додатку 2 до Оголошення та з тим, що істотні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами, у повному обсязі, крім випадків, визначених п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178. 3. Ми зобов’язуємося підписати Договір із замовником не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Умови та порядок розрахунків: Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником (отримувачем) та за фактично отриманий товар на підставі належним чином оформленої видаткової накладної протягом 10 банківських днів, за умови наявності коштів на відповідних рахунках військової частини.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати письмове погодження з формальними (несуттєвими) помилками. 3.2. По п.1.2 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати скановану копію з оригіналу листа виробника або офіційного дистриб’ютора, яким підтверджується наявність повноважень учасника щодо поставки товару для даної закупівлі із зазначенням назви та юридичної адреси учасника, номеру оголошення та найменування предмету закупівлі. 3.3. По п.1.3 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати форму «Цінова пропозиція», підготовлену у відповідності до Додатку 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.