Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 205 977,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 029,89 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна спеціалізована установа "Одеське обласне бюро судовомедичної експертизи" |
| ЄДРПОУ: | 05480950 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Задолинна Тетяна |
| Телефон: | 380487232225 |
| E-mail: | fahivez2024@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65082 , Україна, Одеська область,Одеса, ПРОВУЛОК ВАЛІХОВСЬКИЙ, будинок 4 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей містить таку інформацію: По-перше: 1) перелік виявлених невідповідностей У складі тендерної пропозиції Учасника надано гарантійний лист в якому зазначають про надання сертифікатів якості під час постачання товару. Але відсутній гарантійний лист про те що Інструкції щодо використання або офіційної друкованої документації (каталозі, проспекту) виробника будуть надані під час постачання. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Відповідно до пункту 1. Додатку 2 до тендерної документації: 1. Товар, запропонований Учасником, повинен бути дозволений до застосування на території України. На підтвердження Учасник повинен надати: - Гарантійний лист про те що сертифікати якості, Інструкції щодо використання або офіційної друкованої документації (каталозі, проспекту) виробника будуть надані під час постачання. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Товар, запропонований Учасником, повинен бути дозволений до застосування на території України. На підтвердження Учасник повинен надати: - Гарантійний лист про те що сертифікати якості, Інструкції щодо використання або офіційної друкованої документації (каталозі, проспекту) виробника будуть надані під час постачання. По-друге: 1) перелік виявлених невідповідностей У складі тендерної пропозиції Учасника надано гарантійний лист в якому зазначено предмет закупівлі: Код ДК 021:2015: 24959200-3 Хімічні речовини у вигляді пластин, що не відповідає предмету закупівлі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Відповідно до пункту 3. Додатку 2 до тендерної документації: 3. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним виробів, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати файл відсканований з Оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 3. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним виробів, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати файл відсканований з Оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.