Період оскарження умов закупівлі - по 27-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 196 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 980 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 02125740 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Колеснік Лариса Петрівна |
| Телефон: | 380661525326 |
| E-mail: | bkzkor@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,БОРОДЯНКА, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157 |
| Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
4 |
Продовження кваліфікації до 20 робочих днів
Замовником-ЦЗО під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції відсутні листи-гарантії/довідки згідно п.п. 7, 14, 18 п. 4 р.4 тендерної документації, а саме: 1) Учасник повністю усвідомлює зміст та вимоги цієї тендерної документації, що підтверджується відповідним листом Учасника у складі його тендерної пропозиції. 2) щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм Закону України «Про санкції»; 3) Замовник-ініціатор при необхідності має право відкоригувати обсяги/кількість, вартість предмету закупівлі відповідно до їх фактичних показників на дату укладення договору із зазначенням зменшеної вартості предмета закупівлі відповідно до відкоригованих обсягів/кількості предмету закупівлі шляхом підписання сторонами договору відповідної додаткової угоди до договору, про що Учасником додатково гарантується відповідним листом у складі тендерної пропозиції. На виконання вимог пункту 5 розділу ІІІ частини ІІ Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинний надати свідоцтво внутрішнього аудитора, виданого на підставі проходження навчання по програмі тренінгів професійної підготовки фахівців системи управління згідно до вимог ДСТУ ISO 19011:2019 та відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO/IEC 27001:2022, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT). Даний документ відсутній в складі пропозиції. В складі тендерної пропозиції відсутня довідка в довільній формі, яка містить інформацію відповідно до вимог п.п. 2 п. 45 Постанови згідно пункту 11 частини 1 Додатку 5 до тендерної документації. Просимо усунути невідповідності. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником-ЦЗО після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником-ЦЗО в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.