Період оскарження умов закупівлі - по 23-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 24 724 377 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 247 243,77 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 247 000 UAH |
| Замовник: | Вінницяоблводоканал |
| ЄДРПОУ: | 03339012 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Якименко |
| Телефон: | +380432537398 |
| E-mail: | uovinvodokan@vinvk.com.ua |
| Місцезнаходження: | 21022, Україна, Вінницька область,місто Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 173 |
2 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Зовнішагротранс-1" в процедурі відкритих торгів з особливостями по предмету — Хлор рідкий (контейнери, балони) (код ДК 021:2015 - 24310000-0 «Основні неорганічні хімічні речовини»), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. Згідно п. 1 Розділу 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Додатку 1 Тендерної документації, Учасник закупівлі на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази мав надати Довідку в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з обов'язковим зазначенням переліку хлорної тари (контейнерів) в кількості не менше 42 шт., яка знаходиться в користуванні (власність, оренда, найм) Учасника, з доданням копії документу, що засвідчує право користування хлорною тарою (документ про власність (договір купівлі-продажу, довідка про наявність на балансі підприємства, інше), договір оренди, інше). На виконання вищевказаної вимоги, Учасник надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в якій вказав перелік хлорної тари та зазначив, що у паспортах на контейнери-посудини, що працюють пiд тиском, мiстяться вiдомостi про власника. За результатами аналізу вказаних паспортів встановлено, що не у всіх паспортах на контейнери містяться відомості про власника. 2. Згідно п. 19 Розділу 3 “Інша інформація, яка надається учасником” Додатку 1 Тендерної документації, учасник закупівлі мав надати антикорупційну програма та відповідний наказ про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації. В порушення зазначеної вимоги учасник не надав наказ про затвердження антикорупційної програми. 3. Згідно п. 7 Розділу 1 “Загальні положення” Тендерної документації, в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Замовник не зобов’язаний розглядати документи надані іноземною мовою без перекладу. На виконання вимог Додатку 2 Тендерної документації відносно надання оригіналу або копії договору, що укладений між Учасником та організацією/підприємством, що буде здійснювати комплекс робіт з підготовки тари до наповнення, Учасником надано договір складений іноземною мовою без перекладу. 4. Згідно п. 7 Додатку 2 Тендерної документації (п. 13 Розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації), Учасник закупівлі має надати Інформаційну довідку про наявність автотранспорту, до якої для документального підтвердження надаються скан-копії технічних паспортів або документів, що підтверджують право власності або договори оренди транспортних засобів або договори перевезення вантажу. До довідки Учасник має додати Дозвіл на експлуатацію устаткування пов'язаного з використанням, зберіганням, транспортуванням, застосуванням небезпечних речовин 1 i 2 класу небезпеки (контейнерів не менше ніж 42шт.). В порушення зазначеної вимоги, у складі пропозиції Учасника відсутній дозвіл на експлуатацію контейнерів, що зазначені ним у гарантійному листі та паспорти яких долучено учасником до тендерної пропозиції. Для усунення вищевказаних невідповідностей, ТОВ "Зовнішагротранс-1" необхідно додати до своєї пропозиції протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, наступні документи та інформацію: 1. Учасник закупівлі має надати документ, що засвідчує право користування хлорною тарою на всю хлорну тару зазначену Учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 2. Надати наказ про затвердження антикорупційної програми. 3.Учасник має надати переклад договору, що укладений між Учасником та організацією/підприємством, що буде здійснювати комплекс робіт з підготовки тари до наповнення. 4. Надати Дозвіл на експлуатацію устаткування пов'язаного з використанням, зберіганням, транспортуванням, застосуванням небезпечних речовин 1 i 2 класу небезпеки (контейнерів не менше ніж 42шт.), а саме: надати дозвіл на експлуатацію контейнерів, що зазначені Учасником у гарантійному листі та паспорти яких долучено до тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.