| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 347 851,67 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 739,26 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер" Тернопільської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 02001274 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Любов Лабек |
| Телефон: | +380965633017 |
| E-mail: | l.labek.rgc@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 46023, Україна, Тернопільська область,м. Тернопіль, вул. Романа Купчинського, 8 |
5 |
Період оскарження умов закупівлі - по 19-02-2025, 00:00
Відповідно до п.35 Постанови № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону.. Розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Відповідно до п. 41 Постанови № 1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Якщо замовником встановлені інші, крім ціни, критерії оцінки відповідно до методики оцінки, після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, в електронній системі закупівель автоматично визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну. Якщо замовником застосовуються інші, крім ціни, критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага таких критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків. Згідно з ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено тендерну пропозицію, подану учасником - ФОП Соляр Марія Миколаївна (Далі - Учасник). Відповідно до п. 10 ст. 29 Закону: Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з наявністю великої кількості документів, що необхідно було розглянути з метою перевірки на відповідність пропозиції вимогам тендерної документації, виникла необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Соляр Марія Миколаївна в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015 - 24450000-3 Агрохімічна продукція (Засіб для дезінфекції рук, шкіри, поверхонь та медичних виробів 41550 Дезінфікувальні засоби для рук; Засіб для дезінфекції рук, шкіри, поверхонь та медичних виробів 58077Серветка для дезінфекції медичного виробу; Засіб для дезінфекції рук, шкіри, обробки операційного поля 41550 Дезінфікувальні засоби для рук; Засіб для дезінфекції рук, шкіри, слизових, поверхонь та ВМП 41550 Дезінфікувальні засоби для рук; Засіб дезінфікуючий для дезінфекції шкіри, рук, слизових оболонок, ВМП 58077 Серветка для дезінфекції медичного виробу; Засіб дезінфікуючий для дезінфекції, достерилізаційного очищення, дезінфекції високого рівня та стерилізації виробів медичного призначення 47631Засіб дезінфікувальний для медичних виробів; Засіб дезінфікуючий для дезінфекції, достерилізаційного очищення виробів медичного призначення, поверхонь 47631 Засіб дезінфікувальний для медичних виробів; Засіб дезінфікуючий для дезінфекції, достерилізаційного очищення виробів медичного призначення 47631 Засіб дезінфікувальний для медичних виробів; Засіб для обробки ВМП (включаючи гнучкі ендоскопи та інструментів до них) 47631 Засіб дезінфікувальний для медичних виробів) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно п. 1 Розділу1 Додатку №1 до Тендерної документації: Учасник підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) довідкою за встановленою формою. Відповідно до форми Учасник вказує повне найменування контрагента, з яким укладено договір. Перевіривши документи, надані Учасником було виявлено, що у файлі «Досв.викон.аналог.дог..PDF» надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, однак, Учасник зазначив скорочене найменування контрагентів, з якими було укладено договір, що не відповідає формі, встановленій Замовником у п.1 Розділу№1. 1.2. Згідно п1. та п.1.3. Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації: Учасник підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) довідкою за встановленою формою. Для підтвердження виконання поданого (поданих) учасником договору (договорів) в якості аналогічних необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії видаткової накладної та/або відгуку про виконання договору (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений. Учасник зазначає в довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів про те, що договір №16.07/1 від 16.07.2021 року виконаний та вказує на відгук №673-01/02. Відповідно до наданої сканованої копії листа-відгуку вихідний номер відгуку є №693-01/02, що не відповідає інформації зазначеній в довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. 1.3. Відповідно до Розілу№3 Додатку №1 до Тендерної документації, а саме п.6 Учасник надає форму, визначену Додатком № 3, яка заповнюється та подається в складі тендерної пропозиції на фірмовому бланку (в разі його наявності). Здійснивши перевірку наданих Учасником документів, було виявлено, що Учасник у Формі «Тендерна пропозиція» не зазначив про п.6 форми, а саме про те, що «зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації». Відповідно надана Учасником форма не відповідає вимогам, визначеним у Додатком № 3. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести документи у відповідність та згідно п. 1 Розділу1 Додатку №1 до Тендерної документації надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням повного найменувуання всіх контрагентів, з якими було укладено договори. 2.2. Привести у відповідність інформацію зазначену в сканованій копії листа-відгуку за договором №16.07/1 від 16.07.2021 року з інформацією, яка міститься в довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. 2.3. Згідно п. 6 Розділ 3. інші вимоги Додатку №1 до Тендерної документації надати в складі тендерної пропозиції форму, визначену Додатком № 3, із зазначенням всіх пунктів, які встановлені Замовником. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.