Період оскарження умов закупівлі - по 15-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 345 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 21,73 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ХАРКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 38493324 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://kh.cdc.gov.ua |
| Контактна особа: | Ольга Карпенко |
| Телефон: | +380573152084 |
| E-mail: | olgakarpenko323@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 61070, Україна, Харківська область,м. Харків, Помірки |
0 |
У абз.4 п.п.3 п. 3.1 розділу 3 Тендерної документації вимога: "Всі документи (матеріали та інформація) тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо Учасником для участі у торгах, повинні містити підпис та печатку (у разі використання Учасником печатки) Учасника.* Примітка: * Ця вимога не стосується випадків, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису." Учасником надані документи (підготовлені безпосередньо Учасником) з назвами: - 2025_Переклад авторизаційного листа виробника.pdf; - Гарантійний лист АЛСІ.pdf; - 12 гарантійний лист транспортування.pdf; - Відповідність технічним характеристикам.pdf; - 06 гарантійний лист виконання робіт.pdf, які не містять підпис та печатку Учасника та на ці документи не накладений кваліфікований електронний підпис. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи з назвами: - 2025_Переклад авторизаційного листа виробника.pdf; - Гарантійний лист АЛСІ.pdf; - 12 гарантійний лист транспортування.pdf; - Відповідність технічним характеристикам.pdf; - 06 гарантійний лист виконання робіт.pdf, підписаними та з печаткою Учасника, або з накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.