Період оскарження умов закупівлі - по 15-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 23 080 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 115,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 02011031 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Петербургська |
| Телефон: | +380432660177 |
| E-mail: | 1706lula@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 21028, Україна, Вінницька область,місто Вінниця, вул.Пирогова, буд.46 |
2 |
24.02.2025 року м. Вінниця Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Уповноваженою особою винесено на порядок денний розгляд наступних питань. Порядок денний 1. Розгляд питання щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ФОП КУПЕНКО ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ наданої по закупівлі Дезінфікуючі засоби для обробки інструментів (ДК 021:2015 - 24450000-3 Агрохімічна продукція) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-10-009249-a), яка визнана найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною визнана тендерна пропозиція (надалі - ТП) ФОП КУПЕНКО ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ з ціновою пропозицією 22808,00 грн. Відповідно до п.41 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно частини 10 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Зважаючи на специфіку предмета закупівлі та необхідності детального розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП КУПЕНКО ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ на предмет відповідності його пропозиції технічним вимогам, що містилися в тендерній документації до предмета закупівлі, є об’єктивні підстави для продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП КУПЕНКО ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ. Враховуючи вище викладене, Уповноважена особа вирішила продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ФОП КУПЕНКО ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ до 20 робочих днів. ВИРІШИЛА: 1. Відповідно до п.41 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р., ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі”, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ФОП КУПЕНКО ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ наданої по закупівлі Дезінфікуючі засоби для обробки інструментів (ДК 021:2015 - 24450000-3 Агрохімічна продукція) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-10-009249-a), до 20 робочих днів. 2. Дане рішення оприлюднити в порядку та строки, передбачені чинним законодавством. Уповноважена особа Замовника Фахівець з публічних закупівель Юлія ПЕТЕРБУРГСЬКА
Відповідно до п.43 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно розділу IV Додатку №2 до Документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів/у у форматі “PDF” або “JPEG” з: 1.- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються, відповідно до Додатку 2 тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист - згоду з Додатком 2 тендерної документації. Але лист - згода з Додатком 2 тендерної документації відсутня в складі тендерної пропозиції учасника. 2.- заповненою формою “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”. Форма заповнюється згідно з Додатком №1 до тендерної документації. В складі тендерної пропозиції надана учасником цінова пропозиція файл під назвою «Пропозиція.pdf» містить невідповідності щодо форми Замовника відповідно до Додатку №1 до тендерної документації . 3. Згідно розділу IX. Додатку №2 до Документації- Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - підписаний уповноваженою особою учасника Проєкт договору, що викладений в Додатку 4 до Документації. В складі тендерної пропозиції Учасником наданий проєкт договору, який знаходиться у складі файлу під назвою «Частина кваліфікаційна_Проект договору.pdf» та містить невідповідності щодо форми Замовника відповідно до Додатку №4 до тендерної документації . На усунення виявлених недоліків повідомляємо про необхідність завантажити: 1. Лист-згоду з Додатком 2 тендерної документації. 2. Приведену у відповідність «Цінову пропозицію» . 3. Приведений у відповідність підписаний уповноваженою особою учасника Проєкт договору, що викладений в Додатку 4 до Документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.