Період оскарження умов закупівлі - по 27-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 65 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 329 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальна установа "Запорізьке обласне бюро судово-медичної експертизи" Запорізької обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 02005177 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Фука Ельзара Рустемівна |
| Телефон: | +380668796830 |
| E-mail: | zakupivli1.zobsme@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 69068, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, вул.Чарівна,30 |
1 |
Замовником у Тендерній документації (Додаток 1 до тендерної документації) було встановлено перелік документів, які подається учасником у складі своєї тендерної пропозиції зокрема, п. 2. Наявність сертифікату якості, свідоцтва про державну реєстрацію дезінфекційного засобу та санітарного висновку. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учаснику необхідно усунути невідповідність протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, шляхом завантаження санітарного висновку на Дез ТАБ нью, фас. 1 кг
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.