Період оскарження умов закупівлі - по 22-01-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 16 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 84 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Іванова |
| Телефон: | +380633970471 |
| E-mail: | uzmeul@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
| Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 27.01.2025 року Дезінфекційні засоби - ДК 021:2015:24450000-3 Агрохімічна продукція (Засіб дезінфікуючий "Бланідас 2000 експрес (Blanidas 2000 express)" 1 л; Засіб дезінфікуючий «Неосептін Перевін (серветки)»; Дезінфікуючий засіб Амілокс плюс 1 л - ДК 021:2015: 24455000-8 Дезинфекційні засоби) 1. Перелік виявлених невідповідностей; 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником надано документ «Специфікація щодо предмету закупівлі» (вих. №22/01/-2 від 22.01.2025р.), в якому по позиції №2 одиниця виміру вказана невірно, а саме: «шт», а не «пак». 2.1. Вимога п. 1 Розділу 3 до тендерної документації: «Специфікація щодо предмету закупівлі повністю заповнена, в тому числі і в частині найменувань та ціни за формою згідно з Додатком №2». 3.1. Надати виправлений документ. 2.1 Учасником надано документ «Лист-згода з проєктом договору» » (вих. №22/01/-9 від 22.01.2025р.), в якому він надає згоду тільки з проєктом договору, а з його істотними умовами – ні. 2.2 Вимога п. 1 Розділу 3 до тендерної документації: «Лист-згода учасника з Проєктом договору та його істотними умовами…». 2.3 Надати виправлений документ. 3.1 Документи тендерної пропозиції підписані удосконаленим електронним підписом (УЕП), а не кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 3.2 Вимога п. 1 Розділу 3 до тендерної документації: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" № 851-IV в редакції від 31.12.2023 року та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" № 2155-VIII в редакції від 01.04.2024 року, а саме документи тендерної пропозиції можуть бути завантажені у формі електронних документів з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП учасника повинні відображатися прізвище ім’я та по батькові, для юридичної особи назва посади, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, для юридичної особи назва та ЄДРПОУ, для фізичної особи-підприємця – ідентифікаційний код / код платника податків.». 3.3 Підписати тендерну документацію КВАЛІФІКОВАНИМ електронним підписом (КЕП).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.