Період оскарження умов закупівлі - по 14-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 928 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 642,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЛОНЯНСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 37490818 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Нечай |
| Телефон: | +380951593631 |
| E-mail: | nechai2024@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 52400, Україна, Дніпропетровська область,Солонянський р-н, смт Солоне, вул. Шевченко, буд. 6Б |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), КП «Солонянське ЖКУ» ДОР» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції учасника, ТОВ "НЕО-ХІМ" (далі – Учасник) з предмета закупівлі: Код за ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Коагулянт гідроксихлорид алюмінію) UA-2025-01-09-001097-a Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. Відповідно до вимог додатку 1 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», розділу «Інформація щодо документів, які надаються учасником»: (КЕП) необхідно накласти на кожен документ окремо або на тендерну пропозицію в цілому. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням (КЕП) на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Відповідно до ст.5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Відповідно до ст.7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Замовником в тендерній документації встановлено що відповідно до вимоги Додатку 1 до тендерної документації, Розділу 3 «Інші документи, що подаються Учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій» п.5 Для підтвердження якості запропонованого товару учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 5.1 сертифікат або паспорт безпечності речовини/матеріалу (material safety data sheet, MSDS) або карту даних небезпечного фактору або інший Документ, який за структурою та змістом відповідає вимогам Постанови МОЗ України за №19 від 20.05.2002 р. 5.3. копію сторінок технічних умов України з урахуванням змін до них, у відповідності з якими виготовляється запропонований товар (коагулянт гідроксихлорид алюмінію), у разі пропозиції еквіваленту товару з підтвердженням нормування всіх, зазначених вище, властивостей товару, з детальною та поетапною методикою проведення аналізу з контролю якості Товару, який пропонується учасником, на відповідність фактичним показникам сертифікату та/або паспорту якості для проведення вхідного контролю Товару лабораторією Замовника; у разі виготовлення запропонованого Товару за технічними умовами з урахуванням змін або стандартами інших країн, учасник надає оригінали документів (з перекладом на українську мову) у відповідності з якими виготовляється запропонований Товар з підтвердженням нормування всіх, зазначених вище, властивостей товару, з детальними та поетапними методиками проведення аналізу з контролю якості Товару, який пропонується учасником, на відповідність всім фактичним показникам сертифікату та/або паспорту якості для проведення вхідного контролю Товару лабораторією Замовника; Технічні умови та зміни до них повинні бути чинні на момент проведення процедури закупівлі На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник ТОВ "НЕО-ХІМ" надав документи: 1) « паспорт безпечності (MSDS).pdf», 2) «ТУ OPTIPAC. рdf» які не є належним чином завіреною копією оригіналу документа, що підписаний його автором та не є електронним документом з накладеним електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису автора. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен завантажити через електронну систему закупівель належним чином завірені копії :1)« паспорт безпечності (MSDS).pdf», 2) «ТУ OPTIPAC. рdf» оригіналів документів. 2. Відповідно до вимог додатку 1 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Розділ 2 для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник повинен надати гарантійний лист про наявність та належний технічний стан хімічного насосу (продуктивністю не менше 6 м3/ год ) для перекачування Коагулянту гідроксихлорид алюмінію із рукавами ПВХ універсальні напірно всмоктуючі який буде використовуватися під час виконання умов договору. На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник ТОВ "НЕО-ХІМ" надав «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ насос. рdf» в якому Учасник ТОВАРИСТВО з ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НЕО-ХІМ» гарантує що має в наявності хімічний насос в належному технічному стані (продуктивністю не менше 6 м3/ год ) для перекачування Гіпохлориту натрію марки А, із рукавами ПВХ універсальні напірно всмоктуючі. Що не відповідає встановленій вимозі. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен завантажити через електронну систему закупівель гарантійний лист про наявність та належний технічний стан хімічного насосу (продуктивністю не менше 6 м3/ год ) для перекачування Коагулянту гідроксихлорид алюмінію із рукавами ПВХ універсальні напірно всмоктуючі який буде використовуватися під час виконання умов договору
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.