Період оскарження умов закупівлі - по 27-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 409 560 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 047,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП Яворівської міської ради "Житлокомунсервіс" |
| ЄДРПОУ: | 37288833 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Соломко Назарій Ігорович |
| Телефон: | +380325921067 |
| E-mail: | kpgks@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 81000, Україна, Львівська область,Яворів, вул. Січових Стрільців, 13 |
2 |
Згідно із протоколом розкриття, участь у закупівлі взяли два учасника. Тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю “ЗІО-СПОРТ” вважається найбільш економічно вигідною та перебуває на розгляді, за результатами якого було виявлено, що в складі останньої є невідповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 року, встановлено наступне: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З огляду на вищенаведене, необхідно надати учаснику товариству з обмеженою відповідальністю “ЗІО-СПОРТ” можливість усунути невідповідності та оприлюднити Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту: “Шановний Учаснику! У складі Вашої тендерної пропозиції наявні наступні невідповідності: 1.Відповідно до пп. 1 п. 1 додатку 1 до тендерної документації обов’язковим є наявність зокрема засобу вимірювальної техніки для зважування великогабаритних транспортних засобів в межах не більше 25 км від Яворівської територіальної громади, учасник повинен надати документ виданий відповідною сертифікаційною установою, що посвідчує повірку даного обладнання, який має бути чинним на момент надання пропозиції. На виконання даної вимоги учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав копію свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 218 від 25.01.2018 року. Розглянувши даний документ встановлено що, даний документ втратив чинність 25.01.2019 року. 2. Відповідно до п. 2.1., 2.2. та 2.3. додатку 1 до тендерної документації вимагається надання інформаційної довідки (за формою 2) із зазначенням замовників, з якими укладались аналогічні договори (не менше двох). Учасник повинен подати копії аналогічних Договорів, які вже повністю виконані. Учасник надає скан-копії не менше двох аналогічних договорів, які вже виконані з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по яких відображена в Довідці. Загальна сума виконання кожного договору повинна становити не менше 100% від оголошеної вартості закупівлі, видаткові накладні, та/або інші документи за предметом закупівлі відповідно до укладеного аналогічного договору (договорів) та документ, який підтверджує оплату по аналогічному Договору. На виконання даних вимог учасник зокрема надав довідку про досвід виконання аналогічного договору (договорів) від 29.11.2024 року № 4, копію договору про закупівлю від 21.12.2022 року №168/22 та копію видаткової накладної від 21.12.2022 року № 173. Розглянувши вищевказані документи замовником встановлено невідповідність суми, що визначена у договорі про закупівлю та видатковій накладній та суми що вказана у довідці про досвід виконання аналогійного договору (договорів). 3. Відповідно до вимоги у додатку 2 до тендерної документації Учасники на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристики предмету, надають в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують походження та якість складових товару (сіль для промислового переробляння та пісок), зокрема: документи, які підтверджують походження товару або дилерські повноваження, в тому числі оригінали листів виробників складових товару (сіль для промислового переробляння та пісок), яким підтверджується можливість поставки на користь Учасника товару, який є складовою предмету даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер закупівлі, а також назву предмета закупівлі. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав копію листа-гарантії від 16.10.2024 року № 127, однак розглянувши даний документ замовником встановлено невідповідність інформації щодо номеру закупівлі. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей”.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.