Період оскарження умов закупівлі - по 18-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 50 079 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 250,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина А3466 |
| ЄДРПОУ: | 08211570 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Постовик |
| Телефон: | +380971415112 |
| E-mail: | post.serhiy10@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
1.Відповідно до вимог ТД частини “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, а також маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам” та розділу 2 пункту 7 Технічної специфікації “Товар повинен пропонуватись новим, та таким, що не був у використанні, терміни та умови зберігання якого не порушені. Товар повинен постачатись з терміном придатності не менше 70 % від загального терміну зберігання на момент поставки (у випадку, якщо термін придатності встановлено для такого товару)” Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про Товар (копії паспортів, сертифікатів якості і т.д.) залишковий термін яких – не менше 70%. 2.Відповідно до вимог пункту 1 розділу 2 Додатку 2 до ТД з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву Замовника. 3.Внести зміни до ТП та відповідно до таблиці №1 Інформація про кількісні та технічні характеристики товару, що пропонується до поставки (перерахувати та виправити значення цін та сум товарів з ПДВ та без ПДВ)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.