Період оскарження умов закупівлі - по 13-11-2024, 00:00
Джерело фінансування - власні кошти підприємства
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 515 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 17 575 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 00131954 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.oblenergo.kharkov.ua |
| Контактна особа: | Науменко Дмитро Миколайович |
| Телефон: | 380577401485 |
| E-mail: | plan@khoe.com.ua |
| Місцезнаходження: | 61037, Україна, Харківська область,Харків, вулиця Георгія Тарасенка, будинок 149(вулиця ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 149) |
0 |
1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції, що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами без проведення електронного аукціону, на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції за предметом «Силікагель» Код ДК 021-2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини.
1. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів «Силікагель» Код ДК 021-2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до абзацу 2 п. 43 Особливостей 1178 «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Усунення виявлених невідповідностей не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі, його технічних, якісних та кількісних показників. 1) Перелік виявлених невідповідностей: - На виконання досвіду виконання аналогічного (них) договору(ів) надано довідку, яка містить відомості про виконання 3-х договорів щодо постачання аналогічної до предмету закупівля продукції. Натомість надано копії 2-х договорів. На підтвердження досвіду постачання продукції за договорами надано 3 видаткові накладні. Документів щодо розрахунків за договорами не надано. - Довідка (в довільній формі) яка містить відомості про підприємство. У довідці не вказано до якої категорії підприємства відноситься. Довідка не містить відомостей про банківські реквізити у АТ КБ «Приватбанк» - Учасник не виконав вимоги щодо оформлення проекту договору про закупівлю, а саме: не заповнені пропущені поля які стосуються Учасника торгів у “преамбулі” та “реквізити та місце знаходження” договору - Учасник не надав гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким Учасник надає письмову згоду на підписання договору з істотними умовами договору, переліченими у тендерній документації. - Учасник не надав документ, що посвідчує особу уповноваженого представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.п.3 п.1 додатку1, тендерної документації - п.п.11 п.3 додатку1 тендерної документації - п.п.3 п.6 тендерної документації. - п.п.4 п.6 тендерної документації - п.п.1 п.3 тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учаснику закупівлі необхідно виправити вищезазначені невідповідності та надати (завантажити до електронної системи закупівель): - копії виконаних аналогічних договів зазначвених у довідці, копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами. - довідку (в довільній формі) яка містить відомості про підприємство оформлену відоповідно до вимог документації. - проект договору про закупівлю оформлений відоповідно до вимог документації. - гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким Учасник надає письмову згоду на підписання договору з істотними умовами договору, переліченими у тендерній документації. - документ, що посвідчує особу уповноваженого представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до вимог Закону та з урахуванням статті 43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.