Період оскарження умов закупівлі - по 02-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 520 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 55 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Харківські теплові мережі" |
| ЄДРПОУ: | 31557119 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Пивоварова Анна |
| Телефон: | 380503661698 |
| E-mail: | pyvovarova.a.y@hts.kh.ua |
| Місцезнаходження: | 61608, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: - Учасник в складі тендерної пропозиції не надав погодження з вимогами, викладеними в Додатку 2 до тендерної документації; - також Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку, складену у довільній формі, не у відповідності до вимог тендерної документації. На підставі наведеного, керуючись п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, Вам необхідно усунути виявлені замовником невідповідності, а саме: 1. Надати лист-погодження з вимогами, викладеними в Додатку 2 до тендерної документації. 2. Надати довідку, складену у довільній формі, яка повинна містити відомості про учасника: - повне найменування учасника; - код ЄДРПОУ; - ІПН (у разі наявності); -реквізити (місцезнаходження/поштова адреса, контактний телефон, адреса електронної пошти); - інформація про керівника (посада, П.І.Б.); - банківські реквізити; - статус платника податку та платника ПДВ. Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 4 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.